Текст
Кіші жас тобына арналған (2 жастағы балалар) бақылау парағы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу жылы: 2023-2024 Топ: "Ақбота" Өткізу кезеңі:аралық Өткізу мерзімі:қаңтар | Қосымша 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Баланың аты - жөні | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дене шынықтыру | Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | Сенсорика | Сурет салу | Мүсіндеу | Жапсыру | Құрастыру | Музыка | Қоршаған ортамен танысу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-Ф.1 | 2-Ф.2 | 2-Ф.3 | 2-Ф.4 | 2-К. 1 | 2-К.2 | 2- К.3 | 2-К.4 | 2-К.5 | 2-К.6 | 2-К.7 | 2-К.8 | 2-Т.1 | 2-Т.2 | 2-Т.3 | 2-Т.4 | 2-Ш.1 | 2-Ш.2 | 2-Ш.3 | 2-Ш.4 | 2-Ш.5 | 2-Ш.6 | 2-Ш.7 | 2-Ш.8 | 2-Ш.9 | 2-Ш.10 | 2-Ш.11 | 2-Ш.12 | 2-Ш.13 | 2-Ш.14 | 2-Ш.15 | 2-Ш.16 | 2-Ш.17 | 2-Ш.18 | 2-Ш.19 | 2-Ш.20 | 2-Ә.1 | 2-Ә.2 | 2-Ә.3 | 2-Ә.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
қарқынды өзгертіп жүреді, жүгіреді: | заттардың бойымен, астымен еңбектейді: | бетін, қолдарын өз бетінше жуады: | белгілі бір ретпен киінеді және шешінеді: | ересектердің сөзін тыңдайды және түсінеді | жеке дауысты және дауыссыз дыбыстарды, еліктеу сөздерін айта алады | қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтады: | шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдап, қарапайым сұрақтарға жауап береді: | оқылған шығармадағы жекелеген сөздерді қосылып қайталап айтады: | таныс шығармаларды көрнекіліксіз тыңдайды: | кітаптардағы иллюстрацияларды қарайды, суреттердің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді: | педагогтің көмегімен шағын тақпақтарды қайталап айтады: | үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды: | көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастырады: | түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі қасиеттері бойынша салыстырады: | түсі, көлемі, пішіні бойынша заттарды өз бетінше зерттейді және салыстырады: | қаламды дұрыс ұстайды, тік және тұйықталған дөңгелек сызықтарды қағаз бетінде жеңіл жүргізеді: | өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады: | қағаз бетіне бояулармен сызықтар, жақпалар салады: | қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерген: | мүсіндейтін заттарды зерттейді: | мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады): | кесе, тостаған, табақты мүсіндеуде пішіннің жоғары бөлігін саусақпен басып, тереңдетеді: | дайын болған бұйымды тұғырға орналастырады, жұмыстан кейін материалдарды жинастырады: | қағазды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу) біледі: | бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қояды және құрастырады: | фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады: | симметриялық пішіндерді, ою-өрнектерді орналастырады: | қарапайым құрылысты үлгі бойынша құрастырады: | тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атайды және ойыншықтарды қолдана отырып, олармен ойнайды: | өз бетінше құрастыруға тырысады: | қорапқа құрылыс бөлшектерін жинастырады: | педагогтің дауыс ырғағына, сөздердің созылыңқы дыбысталуына еліктей отырып, жекелеген сөздер мен буындарды қосып айтады: | бұрын естіген әндерді таниды: | ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарын тарсылдатады, қолдың білектерін айналдырады): | музыкалық аспаптарды ажыратады (барабан, бубен, сылдырмақ, асатаяқ): | есімін атағанда жауап береді, өзін айнадан және фотосуреттерден таниды: | заттарды және олармен әрекет етуді біледі, оларды суреттен таниды: | дәмі, сыртқы белгілері бойынша көгөністер мен жемістерді ажыратады және атайды: | өсімдіктер мен жануарларға қамқорлық танытады: оларды жақсы көреді, сипайды: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
қарқынды өзгертіп жүреді, жүгіреді | жүреді, кейде жүгіру кезінде бағытты өзгертеді | жүреді, жүгіру кезінде бағытын өзгертуге талпынбайды | орындайды | орындауға талпынады | орындамайды | өз бетінше жуады | өз бетінше жууға тырысады | өз бетінше жумайды | киініп, шешінудің ретін біледі | өзі киініп, шешінуге талпынады | киініп шешіну ретін сақтамайды | тыңдайды, | ішінара түсінеді | тыңдайды, бірақ түсінбейді | анық айтады | айтуға талпынады | айтпайды | айтады | айтуға талпынады | айта алмайды | жауап береді | тыңдайды, кейбір сұрақтарға жауап береді | тыңдайды, бірақ сұрақтарға жауап бере алмайды | айтады | айтуға тырысады | айтпайды | қызығушылықпен тыңдайды | ішінара тыңдайды | тыңдағысы келмейді | сұрақтарға дұрыс жауап береді | кейбір сұрақтарға жауап береді | сұрақтарға жауап бермейді | қайталап айтады | кейбір сөздерін қайталайды | қайталауға талпынбайды | дұрыс орындайды | орындауға талпынады | орындай алмайды | топтастырады | кейбіреуін топтастырады | топтастыра алмайды | салыстырады | ішінара салыстырады | салыстыра алмайды | зерттейді, салыстырады | ішінара салыстырадыішінара зерттейді және салыстырады | зерттейді, бірақ салыстыра алмайды | дұрыс ұстайды, сызықтарды жүргізеді | дұрыс ұстайды, сызықтарды жүргізуге талпынады | дұрыс ұстай алмайды, сызықтарды жүргізуде қиналады | қуанады, айтады | айтуға талпынады | қуанады, айта алмайды | салады | тырысады | сала алмайды | меңгерген | кейбіреуін меңгерген | меңгеруге талпынады | зерттейді | кейде уақытша қызығушылық танытады | зерттеуге талпынбайды | қолдана алады | ішінара меңгерген | меңгермеген | саусақпен басып тереңдетеді | тырысады | орындай алмайды | орналастырады, жинастырады |
орналастыруға, жинастыруға талпынады | орналастыра алмайды, материалдарды жинастырмайды | біледі | ішінара біледі | білмейді | бейнелерді фланелеграфта, қағаз бетіне қояды және құрастырады | бейнелерді фланелеграфта, қағаз бетіне қояға, құрастыруға тырысады | орналастырады, бірақ фланелеграфта, қағазда құрастыра алмайды | орналастырады, құрастырады |
орналастырады, құрастыруға тырысады | орналастырады, бірақ құрастыра алмайды | орналастыра алады | орналастыруға талпынады | орналастыра алмайды | үлгіге қарап, құрастырады | үлгіге мән бермейді, бірақ құрастырады | құрастыра алмайды | атайды, ойнайды | ішінара атайды, ойнайды | дұрыс атай алмайды, бірақ ойнайды | белсенділік танытады | ішінара құрастырады | құрастырмайды | ұқыпты жинастырады | жинастыруға тырысады | жинастырмайды | еліктейді, қосып айтады | еліктейді, кейбіреуін қосып айтады | қосып айтуға талпынады | таныс әндерді естігенде қуанады | кейбіреуін таниды | мән бермейді | ересектерге еліктеп, қайталайды | кейбіреуін қайталайды | қайталауға тырысады | барлығын ажыратады | кейбіреуін ажыратады | ажырата алмайды | жауап береді, өзін фотосуреттерден таниды | кейде таниды, өзін тану үшін айнаға сирек қызығушылық танытады | жауап бермейді, айнадан өзін танымайды | заттармен әрекет етеді, оларды таниды | заттарды таниды, бірақ әрекет етуді білмейді | заттармен әрекет етуге талпынады | ажыратады, атайды | ішінара атайды | ажыратпайды, атай алмайды | қамқорлық танытады | қамқорлық танытуға тырысады | қамқорлық танытпайды | ||
1 | Асылбек Малика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Жолдас Диас | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Сандыбай Әмір | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Төребек Нұрдәулет | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Төребек Бақдаулет | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Сәкен Райымбек | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлығы | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 0 | 4 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | 2 | 4 | 0 | |
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі, % | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | |
ЕСКЕРТУ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 2-Ф | 2 | 33,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 2-Ф | 4 | 66,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 2-Ф | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 2-К | 2 | 33,3 | 2 | 33,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 2-К | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 2-К | 4 | 66,7 | 4 | 66,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 100 | 6 | 100,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 2-Т | 2 | 33,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 2-Т | 4 | 66,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 2-Т | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сурет салу | Мүсіндеу | Жапсыру | Құрастыру | Музыка | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 2-Ш | 2 | 33,3 | 2 | 33,3 | 2 | 33,3 | 2 | 33,3 | 2 | 33,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 2-Ш | 4 | 66,7 | 4 | 66,7 | 4 | 66,7 | 4 | 66,7 | 4 | 66,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 2-Ш | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 100 | 6 | 100 | 6 | 100 | 6 | 100 | 6 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 2-Ә | 2 | 33,3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 2-Ә | 4 | 66,7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 2-Ә | 0 | 0,0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||