"Ақмола  облысы  білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарауыл Қанай би ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Карауыл Канай би отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дене шынықтыру

Дене шынықтыру пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

 мектепалды сыныбы

( аптасына 3 сағат, барлығы 99 сағат)

                                                                                               Оқулық авторы: Юркова Е.А.

 

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

І тоқсан

1

«Спорт зал»

Балаларды сапқа тұрғызу, бір тізбекте саппен жүруге, жүгіруге жаттықтыру. Баланың екі адымындай қашықтыққа қойылған текшелер арқылы өте отырып, гимнастикалық орындық үстімен жүріп өту.

1

04.09

 

2

«Спорт залда ойнаймыз»

Гимнастикалық орындық үстінде тепе-теңдікті сақтап жүруге үйрету. Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алуға жаттықтыру.

1

06.09

 

3

«Денсаулықтың құпиялары»

Белгіленген орынға биіктіктен секіруді; гимнастикалық орындық үстінде қырымен аяқты аяқтың жанына қоя жүруді; жүгіріп келіп биіктікке секіруді үйрету. Екі аяқтап секіру. Доп лақтыру және оны қағып алу жаттығулары.

1

07.09

 

4

«Күлкі сыйла»

Заттар арасынан екі аяқпен секіріп жүруді, шығыршықты тігінен ұстап тұрып, оның ішінен сәл еңкейіп өтуді үйрету. Доппен ойын – жаттығулары.

1

11.09

 

5

«Біз күшті және ер жүрекпіз»

Допты бір біріне лақтыру. Орындық үстімен еңбектеу және тепе – теңдікті сақтау жаттығулары. Қозғалыс кезінде қайтадан сап құрып тізбекпен жүру және бағытты өзгертіп жүру дағдыларын жетілдіру.

1

13.09

 

6

«Мен ойнағанды жақсы көремін»

Басына қапшық қойып, арқан үстімен бір бүйірімендинамикалық тепе-теңдіктерін  сақтап жүруге жаттықтыру, дене бітіміндұрыс ұстау дағдыларынқалыптастыру.Кеңістікте бағдарлай білу шеберліктерін дамыту, қозғаушы есте сақтау қабілеттерін дамыту.

1

14.09

 

7

«Керуен»

Азия халықтарының  ойындарымен таныстыру. Бір аяқпен әртүрлі бағыта секіру түрлерін орындау.Достыққа тәрбиелеу.

1

18.09

 

8

«Бадминтон футбол»

Қатарға тұруға жаттықтыру, 2-3 тізбекті сапта шашырап жүгіріп, содан соң тізбектегі орнын табуды; допты жоғары лақтырып, оны екі қолмен қағып алуға үйрету.

1

20.09

 

9

«Күзгі орманда»

 

Бөрене үстінде еңбектеу барысында қол мен аяқтарын үйлестіріп қозғауға үйрету; 2 метр арақашықтықта бір-біріне доп лақтыру шеберліктерінбекіту, доптың ұшу бағытын бақылап, ұшып келе жатқан допты қолды бүгіп қағып алуға үйрету. Модульдер үстімен тепе-теңдік сақтап жүруге жаттықтыруды жалғастыру.Ептілік, көзбен мөлшерлей алу, ерекше заттармен орындалатын жаттығуларда назарларын тек орындайтын іс-әрекетіне сала білу сияқтықабілеттерін дамытуды жалғастыру.

1

21.09

 

10

«Ұлттық ойындар» (таза ауада)

«Өкшемен отырып» бастапқы қалпы бойынша көлбеу қойылған ныса- наға ұсақ заттарды лақтыру дағдыларын бекіту. Ептілік, көзбен мөлшерлей алу, қолайсыз жағдайларда назарларын тек орын -дайтын іс-әрекетіне сала білу сияқты қабілеттерін дамыту.Ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын арттыру, коммуникативтікқұзіреттіліктерін дамыту, мейірімділік пен ұлтттар арасындағы достыққа тәрбиелеу

1

25.09

 

11

 

 

«Қалай спортшы болуға болады?»

 

Екпінмен жүгіріп келіп, 25 см биіктікте ілінген затқа қолын жоғары көтеріп секіріп тигізуге үйрету; аяқтың итерілу күші мен қолды сермеу қимыл- қозғалыстарын жетілдіру. Үзіліссіз баяу жүгіру, тізелерін жоғары көтеріп жүрудағдыларын қалыптастыруды жалғастыру.

Ептілік, өз-өзін бақылай алу дағдыларын дамыту; спортқа дегенынталарын, салауатты өмір сүруге деген жақсы әдеттерінтәрбиелеу.

1

27.09

 

12

«Менің сүйікті жануарларым»

 

Әртүрлі бағыт және қырқынмен қолды қадамдарымен үйлестіре қозғап жүгірулерін жетілдіру. Гимнастикалық орындық үстінде алақан мен табанның көмегімен төрттағандап еңбектеуге жаттықтыруды жалғастыру; талдап ойлау, қабылдау, үйлесімді қозғалу қабілеттері жәнежалпы шыдамдылық секілді дене сапаларын дамыту.Экологиялық мәдениетке, ұйымшылдыққа, психологиялық жайсыздық тудыратын мінез-құлықтарын тәрбиелеу.

1

28.09

 

13

«Дене қабілеттерін дамыту»

 

Бір-бірден тізбекпен жүгіру кезінде аяқтары мен қолдарының қимы- лын үйлестіруге жаттығу.Жүгіріп келіп, жерден екі аяқпен бірдей итеріліп екпінмен биіктікке секіруді бекіту.Кеңістікті бағдарлау, күштілікті дамыту. Спортқа құлшынысын жалғастыру. Ұйымшылдық -қа, өз бетімен әрекет ете алуғатәрбиелеу

1

02.10

 

14

«Доппен ойнап, көңіліңді көтер!»

Допты жоғары лақтырып, еденге түсіп, қайтадан ыршыған доптыекі қолмен қағып алуды үйретуді жалғастыру, саусақтарды ашып, допты қағып алу шеберліктерін дамыту. 5 метр арақашықтыққа допты баспен итеріп, түзу бағытта еңбектеп жүруге жаттықтыруды жалғастыру, кеңістік пен ондағы заттарды бағдарлай білу дағдыларын дамыту. Өмірге деген жағымды көзқарастарын қалыптастыру, өзін қоғам мен балалар ұжымының маңызды бір бөлігі екенін сезіндіру.

1

04.10

 

15

«Біз әртүрліміз»

 

Саусақтарымен допты ширақ домалату шеберліктерін (машықтарын) дамыту. Гимнастикалық орындық үстімен етпетінен жатып еңбектеуге жаттықтыруларын жалғастыру, қолдарын ширақ бүгіп, денесімен тартылу, ептілік, төзімділік секілді дене сапаларын және қол бұлшық еттерін дамыту.Бір-бірімен жылы қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу.

1

05.10

 

16

 

«Зейінді боламыз»

 

Екі жаққа тартылған жіптің астымен қолды еденге тигізбей бір бүйір -мен өту шеберліктерін жетілдіру. Допты бастан асыра ұстап, екі қолмен бір-біріне лақтыруға жаттықтыру; допты ашылған саусақтарымен қағып алу шеберліктерін дамыту.Ұйымшыл және жинақы болуға тәрбиелеу.

1

09.10

 

17

«Бірінші бол!»

Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін, мәнерлі сап түзу, жүру түрлерін орындау. Кеңістікті, уақытты бағдарлауды, орындық/бөрене арқылы жоғары және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе-теңдікті сақтау ептілігін дамыту.

1

11.10

 

18

 

«Командалық эстафеталар»

Тізбекпен жүру, жүгіруге, құрсаудан-құрсауға өтуге жаттықтыру. Қозғалыс кезіндегі қол мен аяқтың қимылдарын жалғастыру. Бір орыннан ұзындыққа секіруді бекіту. Ептілікті, жерден екі аяқпен бірдей итеріліп секіруді, күштілікті дамыту.Жаттығуларды уақытқа сыдырып, кеңістікті дұрыс болжай отырып, дұрыс әрі тиімді орындай білуді жалғастыру.Салауаттылыққа, коммуникативтік құзыреттілікке тәрбиелеу.

1

12.10

 

19

«Ерекше сабақтар»

Бағытты өзгертіп, баяу қарқынмен жүгіруге үйретуді жалғастыру, қолдарын еркін, үйлесімді қозғап, ырғақпен, қарқынды баяулатпай жүгіре білу іскерліктерін дамыту.Зал кеңістігін бағдарлап, сапқа және сапқа қайта тұруға жаттықтыруды жетілдіру. Допты жоғары лақтырып, қолды шапалақтап, допты қағып алу шеберліктерін дамыту.

1

16.10

 

 

20

«Акробат болғым келеді»

Өздерінің зейіндерін шоғырландыра алу шеберліктерін  қалыптас-

тыруды, қимыл-қозғалыс үйлесімділіктерін дамытуды және анализатор жүйелерін біріктіруді қалыптастыруды жалғастыру.Гимнастикалық орындық үстінде басқа құм салынған қапшық қойып жүру шеберліктерін  бекіту.Шапшаңдық, ептілік, тәртіптілік, жинақылық секілді дене сапаларын дамыту. Салауатты өмір сүруге баулу.

1

18.10

 

 

21

«Ақылдылар»

Допты алып жүру жаттығуымен таныстыру. Құрсаудың жоғарғы жиегіне жанаспай, қолдағы доппен құрсау ішіне кіруге жаттықтыру. Гимнастикалық орындық үстінде аяқтың ұшымен жүріп өту жаттығуын жасауға бейімдеу. Кішкене допты бір және екі қолымен алысқа лақтыруды, көлбеу қойылған тақтай үстімен қолды жан-жаққа соза тура жүруді үйрету.

1

19.10

 

22

«Бізбен бірге және бізден артық орында»

Баланың қимыл-қозғалыс жүйесінің дамуына жағдай жасау. Әртүрлі жүру түрлерімен жүруге үйретуді жалғастыруырғақпен қозғалу шеберліктерін,дамыту. Бір бүйірмен арқаннан екі аяқпен секіруге жаттықтыру. Күш, ептілік секілді дене сапаларын және коммуника -тивтік құзыреттіліктерін дамыту. Ұжым болып бірлесіп тапсырма- ларды орындауға және мейірімділік пен тәртіптілікке тәрбиелеу.

1

23.10

 

23

«Біз-болашақ әскерміз!»

Әртүрлі қимылдар тізбегін орындау дағдыларын дамыту.Бір-бірден қозғалыс кезінде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіріп, тізбекпен жүру, жүгіруді жалғастыру. Жерден екі аяқпен бірдей итерілуге жаттыға түсу, ұзындыққа секіруді бекіту. Салауаттылыққа, коммуникативтік құзыреттілікке, отансүйгіштікке, азаматтыққа тәрбиелеу.

1

26.10

 

24

«Біздің стадион»

Әртүрлі жүру түрлерімен жүруге үйретуді жалғастыру, қолдарының үйлесімді ырғақпен қозғалу шеберліктерін дамыту. Шапшаңдық секілді дене сапасын дамыту және кез келген іс-әрекетті ақылға салып, талдап шеше білулерін дамыту. Спортқадегенсүйіспеншіліктерінарттыру, азаматтыққасиеттерінтәрбиелеу.

 

 

 

1

26.10

 

 

 

ІІ - тоқсан

 

 

 

25

«Менің отбасым»

Допты сапта тұрып кеуде тұсынан алысқа лақтыруға үйрету, күш секілді дене сапасын дамыту. Әртүрлі жүру түрлерінің дұрыс техникасын үйретуді жалғастыру. Сапқа қайта тұруды уақытқа мөлшерлеп тұру дағдыларын жетілдіру. Ұйымшыл және жинақы болуға тәрбиелеу. Бойларындағы қасиеттерін өздері жетілдіруге деген талпыныстарын дамыту.

1

06.11

 

 

26

«Менің үйім»

Допты сапта тұрып кеуде тұсынан алысқа лақтыруға жаттықтыруды

жалғастыру, допты алдыға, жоғары лақтыра білу шеберліктерін дамыту. Әртүрлі жүгіру түрлерінің дұрыс техникасын үйретуді жалғастыру. Залдың ортасы арқылы сапқа қайта тұру дағдыларын жетілдіру. Гимнастикалық орындық үстінде тапсырмаларды орындап жүру дағдыларын бекіту. Басқа балалармен бірге жаттығуды қалмай жасауға дағдыландыру. Ұйымшылжәнежинақыболуғатәрбиелеу.

1

08.11

 

27

«Күшті, батыл және үлкен боламын!»

Оң және сол қолмен алысқа лақтыруға үйрету, қолды айналдырып алдымен төмен түсіріп, сонан соң көтеріп, түзу ұстап артқа жіберіп барып лақтыру шеберліктерін дамыту. Баяу қарқынмен жүгіруге үйрету, қозғалыс қарқынын сақтап жүгіру және аяқты өкшеден аяқтың ұшына қарай басып жүгіру дағдыларын бекіту. Ептілік, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамыту.

1

09.11

 

28

«Командалық қимылдарды орындау.»

Командалық қимыл-әрекеттерді орындай отырып есте сақтау мен зейінінжақсартуына жағдай жасау. Бір-бірден қозғалыс кезінде қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіріп, тізбекпен жүру, жүгіруге жаттығу.

Әртүрлі бастапқы қалыптан бір орында тұрып қолдардың қимылдарымен үйлестіріп секіруді, секіргенде бірқалыпты, аздап тізені бүге орындауды бекіту.

 

13.11

 

29

«Мерген болғым келеді»

Оң және сол қолмен алысқа лақтыруға үйрету, қолды айналдырып алдымен төмен түсіріп, сонан соң көтеріп, түзу ұстап артқа жіберіп барып лақтыру шеберліктерін  дамыту. Баяу қарқынмен жүгіруге үйрету, қозғалыс қарқынын сақтап жүгіру және аяқты өкшеден аяқтың ұшына қарай басып жүгіру дағдыларын бекіту. Қозғалыс кезінде тапқырлық таныта білу шеберліктерін  қалыптастыру, мейірімді, тез тіл табысқыш болуға тәрбиелеу.

1

15.11

 

30

«Әкем, анам және мен!»

Гимнастикалық қабырғаның жоғарғы жағына дейін біраттас тәсілмен өрмелеуге үйрету, қол мен аяқ қозғалыстарының үйлесімділігін дамыту. Тапсырманы өз бетімен орындауға баулу және шыдамдылық, ептілік, күш секілді дене сапаларын дамыту. Ептілік, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамыту.

1

16.11

 

31

«Отбасымызбен бірге жаттығамыз»

Қысқа секіртпемен секіруге үйретуді жалғастыру, қол мен аяқты қозғау үйлесімділігін жетілдіру.Допты жоғары лақтырып, қолды артқа жіберіп шапалақтап, допты саусақтарын ашып, қайтадан қағып алуға жаттық -тыру. Тапсырманы өз бетімен орындауға баулу және шыдамдылық, ептілік, күш секілді дене сапаларын дамыту. Отбасымүшелеріменбіргесалауаттыөмірсалтына баулу.

1

20.11

 

32

«Отбасылық альбом»

Гимнастикалық қабырғаның жоғарғы жағына дейін біраттас тәсілмен өрмелеуге үйрету, қол мен аяқ қозғалыстарының үйлесімділігін дамыту. Ептілік, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамыту.

Жиырылған бұлшық еттерін босаңсыту мен психологиялық көңіл күйлерін көтере білу қабілеттерін дамыту. Еңбекқорлыққа, жинақы, тәртіптіболуғажәнеалғаұмтылуғатәрбиелеу.

1

22.11

 

33

«Хоккей ойнап үйренеміз?»

Балалаларды хоккей ойынымен таныстыру, қозғалысқа дұрыс бастама

болатын бастапқы қалыпқа дұрыс тұруды үйрету. Шайбаны ілгері бағытта алып жүруге үйрету. Қозғалыстағы тапқырлық, көзмөлшері, спорттық жабдықтарды қолдануда зейінін шоғырландырып, тұрақтандыруды дамыта түсу. Спортқа қызығушылығын қалыптастыру. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

1

23.11

 

34

«Тату -тәтті баламыз?»

Балалар арасындағы достық қарым-қатынасты орнатуға және ұжымның ұйымшыл болуына жағдай жасау. Допты оң және сол қолмен еденге кезекпен ұруды жаттықтыруды жалғастыру. Төзімділікке, ұйымшыл -дыққа тәрбиелеу.

1

27.11

 

35

«Менің көңілді добым»

Түзу жүріп, допты бір қолмен соғып жүруге үйрету. Доппен орындала- тын қозғалыс түрлеріндегі іскерліктерді дамыту Төзімділікке, ұйымшыл- дыққа тәрбиелеу. Қозғалыс кезінде тапқырлық таныта білу шеберлікте -рін  қалыптастыру. Команда болып тапсырмаларды орындауға баулу, мейірімділікке тәрбиелеу.

1

29.11

 

36

«Аулада ойнайтын ойындар»

Баланың денсаулығын нығайтуға арналған жұмыстардыжалғастыру. Баланың әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру және адамгершілікке тәрбиелеу. Ұлттық ойындарға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, төзімділік, күш, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамыту.

1

30.11

 

37

«Асықпен ойналатын ойындар»

Малдас құрып отырып, ұсақ заттарды (асықтарды) лақтырып, оны қайтадан қағып алуға үйрету. Гимнастикалық орындық үстінде асықтарды алдында, артында ұстап, тепе-теңдік сақтап жүру.

Көзмөлшерлеуін, ептілік, төзімділік секілді дене сапаларын дамыту.

Асықпен орындалатын ойындарға дегенқызығушылықтарын арттыру.

 

04.12

 

38

«Хоккей ойнаймыз»

Қимыл әрекеттің дұрыс басталуының кепілі болатын бастапқы қалыпқа дұрыс келуге, шайбаны ілгері бағытта ұшыруғаүйрету. Қимыл қозғалыс тапқырлығын, көзмөлшері мен спорттық құрал-жабдықтарын қолданғанда зейінін шоғырландырып, тұрақтандыруын дамытуды жалғастыру.

1

06.12

 

39

«Керуен»

Әртүрлі бағытта бір аяқпен секіре білу шеберліктерін жетілдіру, табанның алдыңғы жағымен таянып итерілулерін бекіту.Өкшемен отырып, ұсақ заттарды лақтырып, оны қайтадан қағып алу шеберліктерін бекіту. Көзмөлшерлеуін, ептілік, төзімділік секілді дене сапаларын дамыту.Ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын ояту.

1

07.12

 

40

«Наурызым қорығы»

Бөрене үстінде төрттағандап еңбектеуге үйретуді жалғастыру, қол мен аяқты үйлестіріп қозғай білу шеберліктерін  дамыту. Із салынған суреттің үстін басып жүруге жаттықтыруды жалғастыру. Баланың әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру және адамгершілікке, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу.

1

11.12

 

41

«Ержүрек құмырсқалар»

Гимнастикалық қабырғада әртүрлі тәсілмен өрмелеу. Бір орында тұрып биіктікке түрлі тәсілдермен секіруге (30 см) үйрету. Гимнастикалық қабырғада әртүрлі тәсілмен өрмелеуге жаттықтыру. Заттар арасымен және заттарды аттап жүру және жүгіруді жалғастыру, жерде созылып жатқан арқан үстімен басқа зат қойып, тепе-теңдік сақтап жүруге жаттықтыру.Бір-біріне көмекке келуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

1

13.12

 

42

«Мультфильмдер әлемі»

Гимнастикалық қабырғаның бір сатысынан екінші сатысына диагональ

бойынша адымдап өтуге, өрмелеуге және түсуге үйрету, қол мен аяқты үйлестіріп қозғау шеберліктерін жетілдіру Екі жақтан бір-біріне қарама-қарсы келіп, орындық ортасынан кері бұрылып қайтуды бекіту.

Өмірге, қоршаған ортаға деген жағымды көзқарастарын қалыптастыру, айналаға және өзін қоршаған адамдарға қайырымды болуға тәрбиелеу.

1

14.12

 

43

«Шаңғымен жүру»

Балаларды шаңғымен жүрумен таныстыру, қозғалысқа дұрыс бастама

болатын бастапқы қалыпқа дұрыс келуді үйрету. Өз бетінше қозғалыс белсенділігін дамыту, күнделікті қимыл қозғалыс қажеттілігін, салауатты өмір салтында қимыл-қозғалыстың маңызын саналы түсінуін қалыптастыру.

1

20.12

 

44

«Біздің айналамыздағы әлем»

Гимнастикалық қабырғаның бір сатысынан екінші сатысына диагональ бойынша адымдап өтуге, өрмелеуге жаттықтыруды жалғастыру. Қимыл-қозғалыс қабілеттерін, жалпы шыдамдылықтарын, дұрыс тыныс ала білулерін дамыту. Өмірге, қоршаған ортаға деген жағымды көзқарастарын қалыптастыру, айналаға және өзін қоршаған адамдарға қайырымды болуға тәрбиелеу.

1

20.12

 

45

«Африкаға саяхат»

Отырған күйде допты екі қолмен бастан асыра лақтыруға үйрету. Доп ұстаған қолды бастан асыра артқа жіберіп, жоғары дұрыс ұшу үшін,бүгілген қолды түзу ұстап, допты лақтыру шеберліктерін  қалыптастыру. Өмірге, қоршаған ортаға деген жағымды көзқарастарын қалыптастыру, айналаға және өзін қоршаған адамдарға қайырымды болуға тәрбиелеу.

1

21.12

 

46

«Құрлықтар бойынша саяхат»

Балаларды тоқтамай жүгіруге, коньки, шаңғы тебушінің қимылын келті- ріп, кең адымдап сырғанап жүруге жаттықтыру. Допты алып жүру жаттығуымен таныстыру. Құрсаудың жоғарғы жиегіне жанаспай, қолдағы доппен құрсау ішіне кіруге жаттықтыру

1

25.12

 

47

«Байқоңыр»

Гимнастикалық қабырғада қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіріп өрме- леуге жаттықтыруды жалғастыру. Гимнастикалық орындық үстінде бір аяқпен отырып, ал екінші аяқты орындықтың бір қырымен алып жүру шеберліктерін  қалыптастыру. Шапшаңдық, ептілік сияқты дене сапала- рын, зейіндерін дамыту. Өз күшіне сенімділіктерін, тәртіптіліктерін тәрбиелеу.

1

27.12

 

48

«Шаңғымен жүру»

Бір аяқпен мейлінше ұзақ сырғи білуді жалғастыру.Кеңістікті бағдарлау, төзімділік, реакция шапшаңдығын дамыту. Спортпен шұғылдануға қызығушылығын қалыптастыру, қойған мақсатына жете білу мен ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Өз бетінше қозғалыс белсенділігін дамыту, күнделікті қимыл қозғалыс қажеттілігін, салауатты өмір салтында қимыл-қозғалыстың маңызын саналы түсінуін қалыптастыру.

 

1

 

28.12

 

 

 

ІІІ - тоқсан

 

 

 

49

«Шаңғымен жүру»

Бір аяқпен мейлінше ұзақ сырғи білуді жалғастыру.Кеңістікті бағдарлау, төзімділік, реакция шапшаңдығын дамыту. Спортпен шұғылдануға қызығушылығын қалыптастыру, қойған мақсатына жете білу мен ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Өз бетінше қозғалыс белсенділігін дамыту, күнделікті қимыл қозғалыс қажеттілігін, салауатты өмір салтында қимыл-қозғалыстың маңызын саналы түсінуін қалыптастыру.

1

08.01

 

50

«Ғарышқа саяхат»

 

Сапты бұзбай бірінші-екінші деп саналуға үйрету. Балалардың байқағыштығын, қиялын, үйлесімді қимылдау қабілеттерін, жалпы төзімділігі мен икемділігін, буындарының майысқақтығын дамыту.

 Өзіне, өзгелерге, қоршаған ортаға деген қамқорлық, батылдық пен тәртіптілік туралы түсініктерін кеңейту.

1

10.01

 

51

«Жыл мезгілдеріне саяхат»

Бір аяқпен мейлінше ұзақ сырғи білуді жалғастыру.Кеңістікті бағдарлау, төзімділік, реакция шапшаңдығын дамыту..Өз бетінше қозғалыс белсенділігін дамыту, күнделікті қимыл қозғалыс қажеттілігін, салауатты өмір салтында қимыл-қозғалыстың маңызын саналы түсінуін қалыптастыру.

1

11.01

 

52

«Жігіттер сайысы»

 

Тік баспалдақ сатыларымен жорғалауға жаттығу. Қол мен аяқтың қимыл үйлесімдігін дамыту. Фитболды түрлі заттардың арасынан ирек жолмен алып жүру қабілеті мен ұсақ бұлшық еттер моторикасын дамыту.Ептілік, күш, төзімділік, көпшілдік қасиеттерін дамыту.Қозғалыс тәжірибесін эстафеталардың ережелерін сақтай отырып орындауды қолдана білуге баулу.

1

15.01

 

53

«Жігіттер сайысы»

 

Тік баспалдақ сатыларымен жорғалауға жаттығу. Қол мен аяқтың қимыл үйлесімдігін дамыту. Фитболды түрлі заттардың арасынан ирек жолмен алып жүру қабілеті мен ұсақ бұлшық еттер моторикасын дамыту.Ептілік, күш, төзімділік, көпшілдік қасиеттерін дамыту.Қозғалыс тәжірибесін эстафеталардың ережелерін сақтай отырып орындауды қолдана білуге баулу.

1

17.01

 

54

«Ұлы есімдер».

Қатар-қатар қойылған таяқтардан екі аяқтап аттап секіруге жаттығу, екі аяқты бірдей жазып барып итерілу арқылы құламай түсу, қол мен аяқтың қимылын үйлестіруді дамыту. Өз денесін басқаруды жалғас -тыру, қолға доп ұстап жатып етпетінен арқаға аунап ілгері қозғалу. Ептілік, күштілік пен төзімділікті дамыту.

1

18.01

 

55

«Желаяқтар»

Қатар-қатар қойылған таяқтардан екі аяқтап аттап секіруге жаттығу, екі аяқты бірдей жазып барып итерілу арқылы құламай түсу, қол мен аяқтың қимылын үйлестіруді дамыту. Ептілік, күштілік пен төзімділікті дамыту.Еліміздің тарихына қызығушылығы мен ұлт дәстүріне деген құрметке, басқаларға көмек бере білу, өз мүддесінен команданың мүддесін жоғары қоюғатәрбиелеу.

1

22.01

 

56

«Батырлар»

Баяу жүгіру, жүгіру кезінде алған қарқынын жоғалтпауды, аяқты

өкшеден басына қарай қоюды, иықты босатып, қолды еркін қоюды қадағалай білу. Гимнастикалық қабырғада қиғаш өрмелеуге, түрлі тәсілмен түсуге жаттығу, қол мен аяқтың үйлесімді қозғалысын жалғастыру.

1

24.01

 

57

«Мерген»

 

Жерден биіктетілген тақтайдың астынан өту, биік тақтай үстінде жинақталып нысананың ішінен тепе-теңдікті сақтай отырып өтуге жаттығуды жалғастыру.Өз денесін басқаруды, арқаннан ұстап салбырап тұруды, ептілік, өз бетімен әрекет ету, күштілікті дамыту.

1

25.01

 

58

«Аңшылар»

Жерге жорғалаудағы қол мен аяқтың қимыл үйлесімдігін дамыту. Тізені жоғары көтеріп, тепе-теңдікті сақтап жүруге жаттығу.

Заттардың арасымен дұрыс жүгіруді жалғастыру. Өз денесін басқаруды, арқаннан ұстап салбырап тұруды, ептілік, өз бетімен әрекет ету, күштілікті дамыту.

1

29.01

 

59

«Қыстаудағы

ойындар»

Сырықтан жалғыз аяқпен секіріп өткенде табанмен емес, аяқтың ұшымен итеріліп, жұмсақ қонуға ұмтылту.Талдап ойлау, қалыптан тыс шешімдер қабылдай білуге, ептілікке, күш пен төзімділікке, көпшілдікке, алған білім-біліктерін өмірде қолдануға баулу.

Қоршаған ортаға деген қамқорлық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

 

1

31.01

 

60

«Қыстаудағы

ойындар»

Сырықтан жалғыз аяқпен секіріп өткенде табанмен емес, аяқтың ұшымен итеріліп, жұмсақ қонуға ұмтылту.Талдап ойлау, қалыптан тыс шешімдер қабылдай білуге, ептілікке, күш пен төзімділікке, көпшілдікке, алған білім-біліктерін өмірде қолдануға баулу.Қоршаған ортаға деген қамқорлық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.

1

01.02

 

61

«Желді қуып жет!»

Құбылмалы жағдайларға байланысты әрекет етуде түрлі тактикаларды қолданып, қимыл еркіндігінің деңгейін арттыру. Бұлшық еттің үйлесімді жұмысы үшін сәйкес рефлекстерді қалыптастыруға арналған жаттығу- ларды қолдану біліктілігінбекіту.Кеңістікті бағдарлау, төзімділік, ептілік, реакция шапшаңдығын дамыту.

1

12.02

 

62

«Жайлаудағы ойындар»

 

Арқанның үстінен секіріп өтудегі жоғары нәтижеге жету үшін ең тиімді жолдарын таңдай білуге үйрету.Табиғатқа, қоршаған ортаға деген махаббатымен жылдың кез келген кезінде еңбекті сүюгебаулу.

1

14.02

 

63

«Арқанмен ойнау шынықтырады»

 

Белгілі бір деңгейге көтерілген арқандардың астынан өту мен арқанның үстінен секіріп өтудегі жоғары нәтижелерге жету үшін ең тиімді жолдарын таңдай білуге, арқанмен орындалатын әрекет түрлерін тез ауыстырып, қиындықсыз бір әрекеттен екінші әрекетке кірісіп кете алуға үйрену. Табиғатқа, қоршаған ортаға деген махаббатымен жылдың кез келген кезінде еңбекті сүюге баулу.

1

15.02

 

64

«Өз бетімізбен жаттығамыз»

 

Гимнастикалық баспалдаққа өрмелеп, сатыдан-сатыға ауысу дағдыларын дамыту. Қол мен аяқ қимылдарын үйлестіруді жалғастыру, көлбеу тақтаймен жүріп жаттығу, статикалық қалыпты, дене түзулігін ұстап тұру қабілетін жетілдіру.Қозғалу және есте сақтауды қалыптастыруды жалғастыру. Өзін-өзібасқару, ұстамдылық, төзімділіккетәрбиелеу.

1

19.02

 

65

«Жан-жағыңа жылулық сыйла!»

 

Кең адымдап жүгіруді, гимнастикалық қабырғаға аяқты аяқтың қасына қоя отырып, қиғаштап қозғалып өрмелеп, алма-кезек адымдап түсуді жалғастыру.Ептілікті, төзімділікті, ойлауды, майысқақтықты дамыту.Салауатты өмірге, денсаулығын сақтауға, әлсіздерге көмек беруге, күштілікке тәрбиелеу

1

21.02

 

66

«Мұздағы ойын»

Түрлі қимыл әрекеттерді орындағанда тізбектегі өз әрекетін өзге ойыншыларының қимылдарымен үйлестіре білуін қалыптастыру.

Жағдайдың өзгеруіне қарай бағытты өзгерте алуды жалғастыру.

Көзмөлшерін, заттарды имек ағашпен алып жүргенде зейінін шоғырландырып, тұрақтандыруын, шайбаны соғу дағдыларын дамыту.

1

22.02

 

67

«Спорт түрлері»

 

Қимыл әрекеттерді еркін орындауға, қалашықты ұратын таяқтың жер

бауырлап ұшуына екпін беруге үйрету. Кең адымдап жүгіру, бір-біріне допты кеудеден қағып алып, кеудеден лақтырып беру, тепе-теңдік сақтау – гимнастикалық ұзын орындықпен бір аяғын бүгіп барып. Салауатты өмірге, денсаулығын сақтауға, әлсіздерге көмек беруге, күштілікке тәрбиелеу

1

26.02

 

68

«Жаттығу – жеңіскепілі!». «Айналмалыжаттығулар»

 

Қимыл әрекеттерді еркін орындау дағдыларын айналмалы жаттығулар арқылы дамыту.Шапшаң әрекет ету мен зейіндерін дамыту.Қауіпсіз -дік ережелерін сақтау мен сақтанудағдыларын дамыту. Салауатты өмірге, денсаулығын сақтауға, әлсіздерге көмек беруге, күштілікке, тәрбиелеу.

1

28.02

 

69

«Стадион»

(таза ауада)

 

Қимыл әрекеттерді еркін орындау дағдыларын айналмалы жаттығулар арқылы дамыту. Шапшаң әрекет ету мен зейіндерін ұштау. Қауіпсіздік ережелерін сақтау мен сақтану дағдыларын дамыту.Салауатты өмірге, денсаулығын сақтауға, әлсіздерге көмек беруге, күштілікке, тәрбиелеу.

1

29.02

 

70

«Бір, екі, үш, жастар ала күш!»

Қимыл әрекеттерді еркін орындау дағдыларын спорттық ойындар арқылы дамыту.Қауіпсіздік ережелерін сақтау мен сақтану дағдыларын дамыту. Допты заттардың арасымен екі аяқпен кезек-кезек теуіп жүргізу, бір қолдан екінші қолға еденнен соғып ауыстыруды жалғастыру.

1

04.03

 

71

«ҚазақстанРеспубликасыхалықтарыныңойындары»

Жағдайдың өзгеруіне қарай бағытты өзгерте алуды жалғастыру.

Рөлдік әрекеттерді ұлттық ойын мәнмәтініндегі әрекеттермен орындай алуын бекіту. Ойын ережелеріне сай тізбекке, шеңберге, қатарға тұру дағдыларын жалғастыру.Ұлттық ойындарға қызығушылығын қалыптастыру, әр ұлт дәстүрлеріне деген құрмет пен толеранттыққа тәрбиелеу.

1

06.03

 

72

«Волейболшының жаттығуы»

 

Баланың қимыл-қозғалыс жүйесі мен арнайы даму факторларын интеграциялау, қолға арналған жаттығуларды жүріп келе жатып орындау, қол мен аяқ қимылдарын үйлестіре отырып үзіліссіз баяу жүгіру дағдыларын қалыптастыру. Артқа қарай басынан асырып лақтыру арқылы қимыл-қозғалыс дағдыларын; кеңістікті бағдарлау, сапқа тұру. Жинақылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

1

07.03

 

73

«Допты

Тауыпкөр!».

Доппен жасалатын қимылдарды  дұрыс жасай білуге жаттықтыру.Допты жоғары лақтырып, екі қолмен қағып алуға жаттықтыру. Жаттығу денсаулыққа пайдалы екенін түсіндіру.

1

11.03

 

74

«Футбол ойнаймыз»

(таза ауада)

 

Доппен орындалатын спорттық жаттығулар түріндегі футбол ойыны қимылдарын үйретуді жалғастыру.Футбол добын аяқпен жүргізуге жаттығу. Доптың қозғалыс бағытын дұрыс анықтау қабілетін арттыру.

Командалық ойындарға деген қызығушылыққа баулу.

1

13.03

 

75

«Волейбол алаңқайындағы жаттығу»

 

Балалардың спорттық жаттығулар түріндегі түрлі қимылдар туралы түсінігін кеңейту.Қимыл жаттығуларының тиімділігін арттыра түсу.

Ептілікті, ұсақ моторика мен өзін-өзі басқаруды, төзімділікті, шапшаңдықты дамытып, салауатты өмір салтына бағыт алып, спортқа деген, командалық ойындарға дегенқызығушылыққа баулу.

1

14.03

 

76

«Менің достарымның ойыны»

Тізбектелген түрлі жаттығуларды орындау дағдыларын дамыту.

Ұшып келе жатқан доптан түрлі тактикалар қолданып қашуды бекіту.

Кеңістікті бағдарлай білу, төзімділігін, реакция шапшаңдығын дамыту. Өз әрекетін командадағы өзге ойыншылардың қимылымен үйлестіруін қалыптастыру.

1

18.03

 

77

«Қазақ халқының ұлттық ойындары»

 (таза ауада)

 

Тепе-теңдік сақтауды, негізгі қимыл түзету жаттығуларын жасауды, асықты гимнастикалық ұзын орындықтың үстімен келе жатып, алдына, артына жинауды,ұсақ заттарды малдас құрып отырып атуды, қағып алудыбекіту.Ұлттық ойындарға қызығушылығын арттырып, азаматтық пен толеранттылыққа баулу.

1

20.03

 

                                                                                         ІҮ- тоқсан

78

«Ойын ойнап өсеміз»

 

Допты қатарда тұрып, алысқа лақтыруды үйрету; лақтыру күштілігін арттыру; жүгірудің түрлерін техникалық дұрыс орындауға үйретуді жалғастыру. Ойынға деген қызығушылығын арттырып, шапшаңдық пен қимыл үйлесімділігіне баулу

1

01.04

 

79

«Аңшылар»

Тік нысанаға заттарды лақтырып, тура ортасына тигізу; түрлі қимылдарды қосып орындауға жаттықтыру. Допты қатарда тұрып, басынан асырып, алысқа лақтыруға. Көзмөлшерлеуін арттырып, ептілікке, ыңғайсыз  ортада зейінін шоғырландыра білуге жаттықтыру.

1

03.04

 

80

«Футбол ойнап шыныға түс»

Балаларды алған білім-біліктерін қолдана отырып, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.Жұппен футбол ойыны элементтерін орындауға үйретуді жалғастыру. Допты біркелкі қайталап ақырын теуіп, табанымен тоқтату, нысанаға дәл бағыттау дағдыларын

жалғастыру.Кеңістікті бағдарлай білу, төзімділігін, реакция шапшаңдығын дамыту. Бір-біріне деген сыйластығын, келісімділігі мен толеранттылыққа, салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

1

04.04

 

81

«Өрмелеп үйренеміз»

Гимнастикалық қабырғаға әртүрлі өрмелей білуін жалғастыру; қол мен аяқтың қимыл үйлесімдігін дамыта түсу. Қолдарын екі жаққа созып, арқасын алдыға қаратып, иректеліп қойылған баумен жүру және динамикалық тепе-теңдік сақтауын дамыту.Ойындарға қызығушылығын арттырып, шапшаңдық пен қимыл үйлесімділігіне, отбасымен салауатты өмір салтына құлшынуғабаулу.

1

08.04

 

82

«Көшбасшы бол»

 

Себетке доп лақтыру, лақтыру кезінде аяқты жазып барып итерілу, бастапқы қалыпқа дұрыс келуді үйретуді жалғастыру. Сызықтан-сызыққа алшақ аттап жүгіруде ауада қалықтап, жеңіл жүгіру үшін екпінмен итеріле білуді жалғастыру.Өзін-өзі басқару, ұстаным мен еркін қимылдау сеніміне тәрбиелеу.

1

10.04

 

83

«Шабандоздар»

Бала ағзасының барлық жүйелерін жарыс қимылдарын орындау арқылы жаттықтыру. Қимыл әрекеттердің өз бетімен еркін орындалуынжалғастыру.Тік қойылған баспалдаққа сатылар арасымен өрмелеуге жаттығу. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіруін дамыту. Ептілікті, күштілікті, көпшілдік қасиеттерін дамыту.

1

11.04

 

84

«Спортпен шұғылданамыз!»

Оң қол және сол қолмен алысқа лақтыруға үйрету, қолдарын алдымен төмен қарай айналдырып, сосын артқа толық жазылғанша сермеп лақтыруға дағдыландыру.Аяқты өкшеден бастап, аяқ басына қарай басып, жылдамдықты сақтап, баяу жүгіруге жаттығуды жалғастыру.

Тереңдікке секіруге, аяқты бүгіп секіріп түсуге, тепе-теңдік сақтауға жаттығу.

1

15.04

 

85

«Күшті, епті боламыз»

Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау.  Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды кезек алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен ұштастыру.  Қашықтыққа, көлденең және тік нысанаға лақтыру.  Командалық ойындар рөлдері мен тәсілдерін қолдану.

1

17.04

 

86

«Аңшы боламыз!»

 

Түрлі жағдайларда баланың жинаған білім-біліктерін саналы, өз бетімен қолдана білуіне жәрдемдесу. Биіктікке секіргендегі қол мен аяқтың қимылын түзету, дамыту. Ептілік, төзімділік, күштілік, өз бетімен әрекет етуін дамыту. Өз денсаулығын да, өзгенің денсаулығын да сақтай білуге, әрекет етудегі тапқырлыққа тәрбиелеу.

1

18.04

 

87

«Дене бітімін күтеміз»

Заттармен және заттарсыз жалпы дамыту жаттығуларын орындау.  Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды кезек алмас- тыру, қарапайым дене жаттығуларымен ұштастыру.  Қашықтыққа, көлденең және тік нысанаға лақтыру. Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция.

1

22.04

 

88

«Көтеріңкі көңіл күй»

 

Допты басымен итеріп жүргізіп, алдыға қарай еңбектеуді жалғастыру.

Аяқ-қолын жинап, жұмырланып отырып алдыға-артқа домалауды бекіту.Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіре білуге, ептілікке, төзімділікке баулу. Көз ауруларының алдын алу. Өз денсаулығын сақтауға үйрету.

1

24.04

 

89

«Біз достармен ойнаймыз»

Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмакезек орындау, қарапайым дене жаттығуларымен ұштастыру. Қашықтыққа, көлденең және тік нысанаға лақтыру.  Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция.  Командалықойындаррөлдері мен тәсілдерінқолдану

1

25.04

 

90

«Өз денемізді өзіміз басқарамыз!»

Аяқ-қолын жинап жұмырланып отырып алдыға-артқа домалауды бекіту. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіре білуге, ептілікке, төзімділікке баулу.Педагогтің айтқанын бұлжытпай орындауға баулу, өз-өзін басқару мен кеңістіктібағдарлау дағдыларын қалыптастыру. Өз денсаулығын сақтауға, салауатты өмір салтына үйрету.

1

29.04

 

91

«Досыңды сенімді қимылдауға үйрет»

Организмнің шынығуы мен төзімділігін нығайту үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп арттыра отырып дене жаттығуларын орындау.  Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеу, еңбектеп өту түрлерін орындау.  Түрлі спорттық ҰОҚ-тарға қажетті ресурстарды анықтау және оларды техника қауіпсіздігін ескере отырып қолдану

1

02.05

 

92

«Жұптағы спорттық ойындар»

 

Қозғалыс кезінде бұлшық еттің қимылын түзету үшін сәйкес рефлекстерді қалыптастыруды, желбіршекті алдына лақтырып, ракеткамен ұшу траекториясын алдыға қарай жоғары жаққа бағыттап ұруға үйретуді жалғастыру. Күштілікті, ептілікті, төзімділікті дамыту. Спортпен шұғылдану, салауатты өмір салтына, көшбасшылыққа ұмтылу, ұстамдылық, тәртіпке баулу.

1

06.05

 

93

«Футбол ойнап шыныға түс»

Балаларды алған білім-біліктерін қолдана отырып, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.Жұппен футбол ойыны элементтерін орындауға үйретуді жалғастыру. Допты біркелкі қайталап ақырын теуіп, табанымен тоқтату, нысанаға дәл бағыттау дағдыларын

жалғастыру.Кеңістікті бағдарлай білу, төзімділігін, реакция шапшаңдығын дамыту. Бір-біріне деген сыйластығын, келісімділігі мен толеранттылыққа, салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

1

08.05

 

94

«Өрмелеп үйренеміз»

Гимнастикалық қабырғаға әртүрлі өрмелей білуін жалғастыру; қол мен аяқтың қимыл үйлесімдігін дамыта түсу. Қолдарын екі жаққа созып, арқасын алдыға қаратып, иректеліп қойылған баумен жүру және динамикалық тепе-теңдік сақтауын дамыту.Ойындарға қызығушылығын арттырып, шапшаңдық пен қимыл үйлесімділігіне, отбасымен салауатты өмір салтына құлшынуғабаулу.

1

13.05

 

95

«Көшбасшы бол»

 

Себетке доп лақтыру, лақтыру кезінде аяқты жазып барып итерілу, бастапқы қалыпқа дұрыс келуді үйретуді жалғастыру. Сызықтан-сызыққа алшақ аттап жүгіруде ауада қалықтап, жеңіл жүгіру үшін екпінмен итеріле білуді жалғастыру.Өзін-өзі басқару, ұстаным мен еркін қимылдау сеніміне тәрбиелеу.

1

15.05

 

96

«Шабандоздар»

Бала ағзасының барлық жүйелерін жарыс қимылдарын орындау арқылы жаттықтыру. Қимыл әрекеттердің өз бетімен еркін орындалуынжалғастыру.Тік қойылған баспалдаққа сатылар арасымен өрмелеуге жаттығу. Қол мен аяқтың қимылдарын үйлестіруін дамыту. Ептілікті, күштілікті, көпшілдік қасиеттерін дамыту.

1

16.05

 

97

«Біз спортпен айналысып, тез өсеміз»

Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды кезек алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен ұштастыру. Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайларда секіру.  Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция.

1

20.05

 

98

«Қимыл-қозғалыс пен көңіл күйді жақсартамыз»

Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау.  Секірудің алуан түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайларда секіру. Допты домалату, лақтыру және қағып алу, допты жерге оң қолмен және сол қолмен ұру, екі қолымен басынан асыра лақтыру және бір қолмен кедергіден лақтыру.

1

22.05

 

99

«Қимыл-қозғалыс пен көңіл күйді жақсартамыз»

Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау.  Секірудің алуан түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайларда секіру. Допты домалату, лақтыру және қағып алу, допты жерге оң қолмен және сол қолмен ұру, екі қолымен басынан асыра лақтыру және бір қолмен кедергіден лақтыру.

1

23.05

 

 

 

 

99

сағат

 

 

Жаңартылған күні: 24.06.2024 16:03
Құрылған күні: 24.06.2024 16:03

Текст