"Ақмола  облысы  білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарауыл Қанай би ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Карауыл Канай би отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сауат ашу

Ұзақ мерізімді жоспарлау

Білім саласы: «Коммуникация» «Сауат ашу» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

(Барлығы 99 сағат аптасына 3 сағат)

Оқулық авторы: Г. Ж. Тұрсынбаева, Қ.І. Үкібас

 

Ұйымдастырылған іс – әрекет

Ұйымдастырылған іс – әрекеттін міндеттері

Сағат  саны

Мерізімі

Ескерту

                                                                                                              І- тоқсан

1

«Дыбыс»

Табиғи дыбыстарды, жан-жануардың дыбыстарын ажыратуға үйрету, сөзді айту үшін адамға дауыс керек екенін түсіндіру. 2. Көрсетілген бағыттары бойынша үзік сызықтарды қосып дұрыс бастыра білуге үйрету. 3. Ұқыптылыққа, бастағанжұмысынтиянақтыаяқтауғатəрбиелеу.

 

1

05.09.23ж

 

2

«Дыбыс пен сөз»

Табиғатта түрлі дыбыстардың бар екенін білдіру, олардан адамның дауысын ажыратуға үйрету, дауыс ауызбен айтылып, құлақпен естілетінін түсіндіру. Екі, үш, төрт дыбыстан тұратын сөздер ойлату арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, балалардың сөздік қорын жаңа сөздермен байыту. Ұқыптылыққа, бастаған істі аяқтай білуге баулу.

1

06.09.

 

3

«Сөз»

 

Сөздерді дұрыс айтып, лексикалық мағынасын анықтауға жаттықтыру.  Сөздердің ұзынды-қысқалығын қолмен өлшеп, ажырату арқылы зейіндері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту. Таза, əдемі жазуға, ұқыптылыққа тəрбиелеу.

1

07.09

 

4

«Сөз. Сөздің мағынасы»

 Балаларды сөздерді дұрыс айтуға жəне сөздердің лексикалық мағынасын түсіне білуге үйрету. Сөз сызбасымен таныстыру арқылы фонематикалық есту, есте сақтау қабілеттері мен саусақ бұлшық еттерін дамыту. 3. Ұқыпты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

12.09

 

5

«Біз дыбыс пен сөз туралы не білеміз?»

балалардың сөздің лексикалық мағынасын ажыратып, берілген дыбысқа сөз ойлап, оны дауыс ырғағымен айта білуге жаттықтыру. Қысқа жəне ұзын сөздерді ажырату арқылы фонематикалық естулері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.  Ұқыптылыққа, өз бетімен жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

13.09

 

6

«Дауысты дыбыстар»

 Сөздегі дыбыстардың бірізділігін белгілеуге үйрету. Дауысты дыбыстардың жасалу жолдарымен таныстыру арқылы фонематикалық естулері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен тиянақты жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

14.09

 

7

«А» дыбысы мен әрпі

"А" дыбысымен таныстыру, танып білуге деген қызығушылықтарын дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу..

 

1

19.09

 

 

8

 

«Жуан  дауысты дыбыстар»

Жуан дауысты дыбыстарды есте сақтауға арналған жаттығуларды айтқызып, тілдерін жаттықтыру.  Жүйелі сөйлей білулерін, ойлау қабілеттерін, сурет бойынша əңгімелей білу дағдыларын дамыту. Жазу жұмыстары арқылы ұсақ қол моторикасын дамыту, ұқыптылыққа тəрбиелеу.

 

1

20.09

 

9

«Жіңішке

дауысты дыбыстар»

Жіңішке дауысты дыбыстарды естерінде сақтауға жаттығуларды айтқызып жаттықтыру.Жаңа сөздердің мағыналарын ашу арқылы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Жазу барысында эстетикалық талғамдарын тəрбиелеу

1

21.09

 

10

«Н» дыбысымен әрпі

«Н» дыбысының дауыссыз, үнді дыбыс екенін түсіндіру. «Н» дыбысының сөздегі орнын тапқызуға үйрету. Тапсырмаларды орындату арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

1

26.09

 

11

«Жуан, жіңішке

Дауысты дыбыстар»

Сөзде дауысты дыбыстар жуан немесе жіңішке дауыстылардан тұратынын түсініктерін бекіту. Жуан, жіңішке дауысты дыбыстарды сөз ішінде ажыратуға жаттығулар жасату арқылы зейіндерін дамыту.Ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

27.09

 

 

12

«Дауысты дыбыстар»

Сөздегі дыбыстардың бірізділігін белгілеуге үйрету. Дауысты дыбыстардың жасалу жолдарымен таныстыру арқылы фонематикалық естулері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.Өз бетімен тиянақты жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

28.09

 

 

13

«Л» дыбысы мен әрпі»

«Л»  дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«Л» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.

1

03.10

 

 

14

«Біз нені үйрендік?»

Жаңылтпаштарды жаңылмай жылдам айтуға дағдыландыру. Сұрақ-жауап əдісі арқылы сұраққа толық, тиянақты, нақты жауап беруге жаттықтыру. 3Мұқияттылыққа тəрбиелеу.

1

04.10

 

 

15

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

 Берілген дыбысқа сөз ойлап айта білу қабілеттерін жетілдіру. Тақырып бойынша берілген дидактикалық ойын арқылы сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру. Білімге деген қызығушылықтарын арттыру арқылы білімпаздыққа тəрбиелеу.

1

05.10

 

 

 16

«Р» дыбысы

мен әрпі

«Р» дыбысымен таныстыру.Дыбыстық құрылымы әртүрлі үш, төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауға, сөйлем құрауға үйрету, сөйлем туралы түсінік беру.

1

10.10

 

 

17

«Қатаң дауыссыз дыбыстар»

Қатаң дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Суреттер бойынша заттардың атын ататып, сол сөздердегі қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын дыбыстарды ажыратып айтуға дағдыландыру. Бастаған істі тиянақты аяқтай білуге тəрбиелеу.

1

11.10

 

 

18

«Ұян дауыссыз дыбыстар»

Ұяң дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Суреттер бойынша заттардың атын ататып, сол сөздердегі ұяң дауыссыз дыбыстан басталатын дыбыстарды ажыратып айтуға дағдыландыру. Еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

12.10

 

 

19

«О» дыбысымен әрпі

«О» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «О» дыбысы дауысты дыбыс екенін түсіндіру.Дыбысты дұрыс айтуға тілдік моторикасын дамыту.Дыбыстық талдау жасай білуге тәрбиелеу.

1

17.10

 

 

20

«Үнді дауыссыз дыбыс»

Үнді дауыссыз дыбыстарды басқа дыбыстардан ажыратуға үйрету. Үнді дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Бастаған істі тиянақты аяқтай білуге, еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

18.10

 

 

21

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажыратуға жаттығулар жасату, қатаң, ұяң, үнді дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Дауыссыз дыбыстардың айтылу барысындағы ерекшелікті ұғындыру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тəрбиелеу.

1

19.10

 

 

22

 «Т» дыбысы мен әрпі

«Т»дыбысымен және әріпімен таныстыру. Үсті мен астыңғы дөнгеленіп келген ұзын және қысқа таяқшаларды салуға үйрету.Жазуға қолдарын жаттықтыру, «Т» əрпінің баспа түрімен танысып жазу.

1

24.10

 

 

23

«Дыбыстар әлемі»

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуды үйретуді жалғастыру.  Тапсырмалар арқылы сұраққа толық, тиянақты, нақты жауап беруге дағдыландыру. Достық қарым-қатынасқа тəрбиелеу.

1

26.10

 

 

 

24

«Буын»

Сөздерді буынға түрлі əдістермен бөлуді үйрету. Сөздердің лексикалық мағынасына мəн бергізу арқылы логикалық ойларын дамыту.Ұқыптылыққа, білімпаздыққа тəрбиелеу.

1

26.10

 

 

 

 

ІІ- тоқсан

 

 

 

25

«У» дыбысы мен әрпі

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау . Сұраққа жауап бере отырып, «У» дыбысы жəне əрпімен танысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқу .

1

07.11

 

 

26

«Буынды сызба түрінде көрсетіп үйренеміз»

Сөздерді буынға бөлуді үйретуді жалғастыру. Суреттерді өз сызбасымен дұрыс сəйкестендіру арқылы ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Бастаған істі аяқтай білуге тəрбиелеу.

1

08.11

 

 

27

«Буынға бөлейік»

Басталған буынға буын қосып, сөз құрауға үйрету. Сөздерді буынға бөлдіру арқылы шапшаң ойлауға дағдыландыру, сөздік қорларын толықтыру. Ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

09.11

 

 

28

«Ш» дыбысы мен әрпі

«Ш» дыбысы – дауыссыз дыбыс, «Ш» дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

1

14.11

 

 

29

«Ойнай отырып оқимыз»

Сөздерді буынға бөлу, буын санын ажырата алуға жаттықтыру. Дидактикалық ойындар арқылы буындардан сөз құрай алу дағдыларын дамыту.Шығармашылықпен жұмыс істеуге тəрбиелеу

1

15.11

 

 

30

«Дыбыстық талдау»

1. Дыбысты талдау жасату арқылы дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы алған білімдерін естеріне түсіру. 2. Сəйкес қызыл жəне көк түсті фишкалармен дыбыстарды белгілей алу қабілеттерін, зейіндерін дамыту. 3. Тыңғылықтыжұмысістеуге, еңбекқорлыққа тəрбиелеу

1

16.11

 

 

31

«С» дыбысы мен әрпі

С» дыбысымен таныстыру. Балаларға дыбыстық талдау жасауды үйрету.

Сөздерді буынға бөлуді дамыту. Саусақ моторикасын дамыту. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

1

21.11

 

 

32

«Дыбыстық талдау»

Балалардың дауысты жəне дауыссыз дыбыстарды анықтай алу дағдыларын бекіту. Сөз құрамын анықтау, сұраққа толық, тиянақты, нақты жауап беру дағдыларын дамыту.Ұқыпты жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

22.11

 

33

«Дыбыстық талдау»

Берілген дыбысқа сөз құрай алу дағдыларын бекіту.Графикалық жұмысты орындау кезінде əртүрлі құрылымды сызықтарды өрнек бойынша, сұлба бойымен қолды көтермей, үзбей жаза білу қабілеттерін дамыту.Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

23.11

 

34

«Д» дыбысы мен әрпі

«Д»дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«Д» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.    Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу. 

1

28.11

 

35

«Дыбыстық талдау»

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуларын жетілдіру. Берілген дыбысқа сөз құрай алу дағдыларын бекіту жəне графикалық жұмысты орындау кезінде жаза білу қабілеттерін дамыту.Тиянақты жəне мұқият болуға тəрбиелеу.

1

29.11

 

36

«Дыбыстық талдау»

Сөздерді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. Тақырыпқа сай дидактикалық ойындар арқылы дыбыс жəне дыбыстық талдау туралы алған білімдерін пысықтау. Дербес жұмыс істеу алуға еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

30.11

 

37

«Ы» дыбысы мен әрпі»

«Ы» дыбысы мен әрпімен таныстыру. «Ы» дыбысының дауысты дыбыс екенін түсіндіру. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

1

05.12

 

38

«Дыбыстық талдау»

Қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарды айтылу барысында ажыратуды жетілдіру.Дыбыстардың сөз ішіндегі орнын анықтай алу дағдыларын дамыту. Дұрыс отырмаудың денсаулыққа зиян екенін түсіндіріп, салауатты өмір сүруге тəрбиелеу

1

06.12

 

39

«Дыбыстық талдау»

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуларын жетілдіру. Берілген дыбысқа сөз құрап, сөздегі сол дыбыстың орнын анықтай алу дағдыларын бекіту.Артикуляциялық жаттығу жасату арқылы əдемі сөйлеуге баулу.

1

07.12

 

40

«М» дыбысымен әрпі

М"дауыссыз дыбысымен таныстыру. Буындарды және қысқа сөздерді айтқызу. Сөздерге дыбыстық талдау жасауды үйрету.

1

12.12

 

41

«Дыбыстық талдау»

Дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдыларын бекіту. «Дауыссыз дыбыстан басталатын сөз жалға» ойыны арқылы логикалық ойлауларын дамыту.Шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу арқылы еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

13.12

 

42

«Қ» дыбысымен әрпі

 «Қ» дыбысымен таныстыру. Сөздерге дыбыстық талдау жасату,сөздерді буындарға бөлгізу.Тапсырмадағы суретті жалғастырту арқылы зейіндерін дамыту. . Саусақ моторикасын дамыту.

 

1

14.12

 

43

«Дыбыстық талдау»

Берілген дыбысқа сөз ойлап айта білуге жаттықтыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін бекіту арқылы сөз құрап, сол сөзді буынға бөле алу дағдыларын бекіту.Ұсақ қол моторикасына арналған тапсырмаларды орындату арқылы шыдамдылыққа, тиянақтылыққа тəрбиелеу.

1

19.12

 

44

«Сөздерді буынға бөлеміз»

Сөздерді буынға бөлуді жалғастыру, берілген буынға сөз құрауды үйрету. Дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін бекітуге арналған тапсырмаларды орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.  Дербес жұмыс істей алуға тəрбиелеу

1

20.12

 

45

«Ұ» дыбысы мен әрпі»

«Ұ» әрпімен таныстыру, «Ұ» дыбысының жуан  айтылатын дауысты дыбыс

екенін анықтау.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

1

21.12

 

46

«Сызба бойынша сөздерді буынға бөлу»

Берілген буынға сөз құрай алу дағдыларын жетілдіру. «Кері іс-əрекетті айт» ойыны арқылы сөйлем құрату арқылы шығармашылықпен ойлауларын дамыту. Білімпаз болуға тəрбиелеу.

 

1

26.12

 

47

«Дыбыстың сөздегі орны»

Балаларды дыбыстың сөздегі орнын таба білуге үйрету. Берілген буынға сөз құрап, сөздерді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

27.12

 

48

«І» дыбысы мен әрпі

"І" дыбысымен таныстыру. Сөзге дыбыстық талдау жасату, жазуға жаттықтыру, сөздік қорын, тілін дамыту. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

1

28.12

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               ІІІ- тоқсан

49

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

 Сөздерді буынға бөлу дағдыларын жетілдіру. Сөздегі жетіспейтін буынды аяқтауға, берілген дыбысқа сөздерді жылдам құрауға жаттықтыру.Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу.

 

1

09.01

 

50

«Е» дыбысы мен әрпі»

«Е» әрпімен таныстыру, дыбыстардың әртүрлі айтылатынын ұғындыру.Әріптерді дұрыс жаза білуге қол моторикасын дамыту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дұрыс дыбыстау.

1

10.01

 

51

 

«Дыбыстық талдау»

Дауыссыз, дауысты дыбыстарды ажыратуға жаттығулар жасатуға жаттықтыру. Буынға бөлгізу арқылы, буынға бөлуді меңгертуді жалғастыру арқылы ауызекі сөйлеулерін дамыту. Жануарларға қамқор болуға тəрбиелеу.

1

11.01

 

52

«К» дыбысы мен әрпі»

«К» әрпімен таныстыру, дыбыстардың әртүрлі айтылатынын ұғындыру.Әріптерді дұрыс жаза білуге қол моторикасын дамыту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дұрыс дыбыстау.

1

16.01

 

53

«Дыбыстық талдау»

Дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлеріне жатығулар жасату, сөйлем құрату арқылы зейіндері мен логикалық ойлауларын дамыту. Мамандық түрлерімен таныстыру арқылы əр мамандық иелерінің жұмысын құрметтеуге тəрбиелеу.

1

17.01

 

54

«Ү» дыбысы мен әрпі

"Ү" дыбысымен таныстыру.  Сөздерге сөйлем құрату арқылы сөздік қорларын байыту. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.

1

18.01

 

55

«Сөйлем»

Сөйлем ұғымымен таныстыру, екі-үш сөзден тұратын сөйлем құратып, сөйлемдегі сөздерді ретімен айтқызып үйрету. Берілген буынға сөз құрау жəне антоним сөздерді айта алу дағдыларын бекіту. Ойын арқылы көшбасшы болуға тəрбиелеу

1

23.01

 

56

«И» дыбысы мен әрпі

«И» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «И» дыбысы дауысты дыбыс екенін түсіндіру.Дыбысты дұрыс айтуға тілдік моторикасын дамыту.Дыбыстық талдау жасай білуге тәрбиелеу.

1

24.01

 

57

«Сөйлем сызбасы»

Сөйлем сызбасымен таныстырып, 2–3 сөзден тұратын сөйлем құрауды үйрету.Сөйлем сызбасын құруды үйретіп, сөйлемдегі сөздерді ретімен айтқызып, берілген буынға сөз құрап, дыбыстық сызба бойынша сөз құрай алу дағдыларын бекіту. Басталған жұмысты аяғына дейін жеткізе білуге тəрбиелеу

1

25.01

 

58

«Й» дыбысы мен әрпі

«Й» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «Й» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

30.01

 

59

«Сөйлем құрау»

Сөздерді қатыстырып, белгілі ретімен сөйлем құрай алу жəне сөйлемдегі бірінші, екінші, үшінші сөздерді ретімен айта алу дағдыларын бекіту. Сөйлем сызбасын құруға жəне сөйлемге мағынасына қарай сөз қоса алуға жаттықтыру. Дербес жұмыс істей алуға жəне шыдамдылыққа тəрбиелеу.

1

31.01

 

60

«Ғ» дыбысы

         мен әрпі»

 

«Ғ» дыбысымен таныстыру. «Ғ» дыбысының сөздегі орнын табуды үйрету. Дидактикалық материалдарды пайдаланып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу

 

1

01.02

 

61

«Ойнай отырып оқимыз»

Сөйлем құрып, сөйлемдегі сөздерді ретімен айта алу жəне құрылған сөйлемнің сызбасын құрай алу дағдыларын жетілдіру.Сөзді дыбыстық талдай алу дағдыларын бекіту.Көлік түрлерінің пайдасын айта отырып, еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

13.02

 

62

«Г» дыбысы мен әрпі

«Г»  дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «Г»  дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

14.02

 

63

«Дыбыстық талдау»

Дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлеріне жатығулар жасату, сөйлем құрату арқылы зейіндері мен логикалық ойлауларын дамыту. Мамандық түрлерімен таныстыру арқылы əр мамандық иелерінің жұмысын құрметтеуге тəрбиелеу.

1

15.02

 

64

«ң» дыбысы мен әрпі

"ң" дыбысымен таныстыру. «ң» дыбысы жөнінде дұрыс ұғым алуға, қызыл және көк түсті текшелерді қолдануды үйрету .Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау

1

20.02

 

65

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Сөзді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, сөйлем құрай алу дағдыларын бекіту. Буындарға буын қосып сөз құрап айтуға жаттықтыру арқылы зейін мен есте сақтауларын дамыту. Ересектердің айтқанын мұқият тыңдауға тəрбиелеу.

1

21..02

 

66

«Ө» дыбысы мен әрпі

«Ө» дыбысымен таныстыру. Балаларға сөз және сөйлем құрауды меңгерту..Жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратуға. Буынға бөлуін, ауызша және жазбаша қабілеттерін арттыру.

 

1

22.02

 

67

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Сөзді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, сөйлем құрай алу дағдыларын бекіту. Буындарға буын қосып сөз құрап айтуға жаттықтыру арқылы зейін мен есте сақтауларын дамыту. Ересектердің айтқанын мұқият тыңдауға тəрбиелеу.

1

27.02

 

68

«З» дыбысы мен әрпі

«З» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «З» дыбысы дауыссыз дыбыс екенін түсіндіру. Дыбысты дұрыс айтуға тілдік моторикасын дамыту. Дыбыстық талдау жасай білуге тәрбиелеу.

1

28.02

 

69

«Біз сөйлем құрай аламыз»

Сөйлем құрау, дыбыстық талдау жасау іскерліктерін қалыптастыру. Сөзді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін түсіндіре отырып, табиғатты сүюге, қорғауға тəрбиелеу.

1

29.02

 

70

«Ә» дыбысы мен әрпі

"Ә" дыбысымен таныстыру. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.Үлкендерге құрмет көрсетуге баулу, ұғымталдыққа тәрбиелеу.

1

05.03

 

71

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Сызбаға сəйкес сөйлем құрауға, сөздер ішінен мағынасына қарай артық сөзді таба білу дағыларын жетілдіру.Буынға буын қосып, сөз құрауға жаттықтыру арқылы сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру.

1

06. 03

 

72

«Ж» дыбысы мен әрпі

«Ж»әрпімен таныстыру. Дауыссыз дыбысты көк текшемен белгілейтінің ескерту. Тыңдалған материал негізінде қарапайымсұрақтарға жауап қайтару.

1

07.03.

 

73

«Дыбыстық талдау»

Сөздердің жалпы атауын атауға, дыбыстық талдау жасауды үйретуді меңгерту. Дыбыстық сызба мен оған сəйкес суретті сəйкестендіруге, сөздерді буынға бөлгізуге жаттықтыру арқылы ақыл-ойларын дамыту. Спортпен айналысу адам денсаулығы үшін пайдалы екенін ұғындыру.

1

12.03

 

74

«П» дыбысы мен әрпі

«П»   дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«П»  дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

13.03

 

75

«Дыбыстық талдау»

Сөздердің жалпы атауын атауға, дыбыстық талдау жасауды үйретуді меңгерту.Дыбыстық сызба мен оған сəйкес суретті сəйкестендіруге, сөздерді буынға бөлгізуге жаттықтыру арқылы ақыл-ойларын дамыту. Спортпен айналысу адам денсаулығы үшін пайдалы екенін ұғындыру.

1

14.03

 

76

«Б» дыбысымен әрпі

 «Б» дыбысымен таныстыру.  «Б» дыбысынан басталатын сөздер айтқызып, буынға бөлгізу.Көркем сурет бойынша әңгіме құрату арқылы сөздік қорларын молайту.

1

19.03

 

77

«Сөздің дыбыстық сызбасы»

Қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарға сөз ойлап айта білуге жаттықтыру.  Сөзді дыбыстық сызбасымен сəйкестендіруді үйретуді жалғастыру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Кез келген тапсырманы ұқыпты орындауға тəрбиелеу.

1

20.03

 

 

 

ІV-Тоқсан

 

 

 

78

«Х» дыбысы мен әрпі

«Х» әрпімен таныстыру.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішкедауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын

сақтап,əріп элементтерін жазу.

 

1

02.04

 

79

«Біз нені үйрендік?»

Сызба бойынша сөйлем құрауларын жетілдіру, сөзді дыбыстық сызбасымен сəйкестендіруді үйретуді жалғастыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату, сөздерді дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Штрихтау, үзік сызықтарды үзбей бастыру арқылы шыдамдылыққа тəрбиелеу.

 

1

03.04

 

80

«Һ» дыбысы мен әрпі

«һ» дыбысымен  және әрпімен таныстыру.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

04.04

 

81

«Дыбыстық талдау»

Төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды жетілдіру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату, сөздерді дұрыс айтуға қалыптастыру. Үзік сызықтарды үзбей бастыру арқылы эстетикалық талғамдарын жəне бастаған істі аяқтай білуге тəрбиелеу.

1

09.04.

 

82

«Я» дыбысы мен әрпі

«Я» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,əріп элементтерін жазу.

1

10.04

 

83

«Ойнай отырып оқимыз»

Сөздерді буынға бөлуге, дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату арқылы сөздерді дұрыс айту машықтарын қалыптастыру. Ойындар арқылы логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұжым болып тапсырмаларды орындату арқылы ұйымшылдыққа тəрбиелеу

1

11.04

 

84

«Ф» дыбысы мен әрпі

«Ф»  әрпімен таныстыру.Дыбыстық талдауды дұрыс талдай білуге тәрбиелеу.Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру.

 

1

16.04

 

85

«Дыбыстық талдау»

Сөзге дыбыстық талдау жасау дағдыларын жетілдіру. Суреттерден дауыссыз дыбыстан басталатын сөздерді тауып сөйлем құрату, қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстардың анықтату арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Əрқашанда ақжарқын жүруге тəрбиелеу.

1

17.04

 

86

«Ю» дыбысы мен әрпі

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішкедауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,сөйлемнің мағынасын түсіну. Өзіне таныс тақырып аясында диалогкеқатысу.

 

1

18.04

 

87

«Біз нені үйрендік?»

Сөйлем құрай білулерін, сөйлем сызбасын сыза білулерін жетілдіру. Буынға бөлу, дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату арқылы жəне де дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлауларын дамыту. Еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

 

1

23.04

 

88

«Ё» дыбысы мен әрпі

«Ё» дыбысы мен әрпімен таныстыру Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жекеайту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішкедауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

 

1

24.04

 

89

«Біз нені білдік?»

Сызбаға сəйкес дауыссыз дыбыстардан басталатын сөйлемдер құрай білулерін жетілдіру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге, сөз ішінен дыбыстың орнын анықтауға жаттығулар жасату арқылы есте сақтауларын мен зейіндерін дамыту. Достыққа тəрбиелеу, өнерге баулу.

1

25.04

 

90

«В» дыбысы мен әрпі

  «В»  дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«В» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.                                                                                                                                                                                                                                                                                       

1

30.04

 

91

«Дыбыстық талдау»

Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру, сөзге буын жалғап сөз құрауды жалғастыру. Сызбадан дыбыстың орнын анықтауға жаттығулар жасату арқылы шапшаң ойлары мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.Ойыншықтарды күтіп ұстауға тəрбиелеу.

1

02.05

 

92

«Э» дыбысы мен әрпі

«Э» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру

1

08.05

 

93

«Сөйлем құрай білеміз»

Сөйлем құрау жəне сөйлемді толықтыру, өз ойларын толық жеткізе білу дағдыларын жетілдіру. Графикалық тапсырмаларды орындату арқылы саусақ бұлшық еттерін дамыту.Ұқыптылыққа, досқа адал болуға тəрбиелеу.

 

1

14.05

 

94

«Ц» дыбысы мен әрпі

«Ц» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру

1

15.05

 

95

«Щ» дыбысы мен əрпі

Суреттен іс-əрекетті білдіретін сөздерді анықтап айта білуге, сөздердегі буын санын анықтауды жалғастыру. Сөйлемдегі сөздің орнын анықтауға, берілген дыбысқа сөз ойлап айтуға жаттығулар жасату арқылы зейіндерін дамыту. Өнерлі болуға тəрбиелеу.

 

1

16.05

 

96

«Ч» дыбысы мен әрпі

«Ч» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру. Сөз,  сөйлем  сызбасын  құру,  оларды үлгінің  көмегімен  жəне  ұсынылған  үлгілер негізінде  жазу 

 

1

21.05

 

97

«Ь» белгісі«Ъ» белгісі

«Ь»  «Ъ» белгілерімен  таныстыру.  Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру.

 

1

22.05

 

98

«Біз нені үйрендік?»«Біз не білеміз?»

Сөйлем құрауға, сөйлем сызбасын сызуға, берілген буыннан басталатын сөз ойлап айтуға, төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды меңгерту. Сөздерді буынға бөлгізуге, сөздің дыбыстық сызбасын сызуға жаттықтыру арқылы есте сақтау жəне логикалық ойлауларын дамыту. Тағамның пайдасы, олардағы ағзасына қажетті дəрумендер туралы түсіндіре отырып, дұрыс тамақтанудың пайдасын ұғындыру

 

1

23.05

 

 

Барлығы

 

99 сағат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұзақ мерізімді жоспарлау

Білім саласы: «Коммуникация» «Сауат ашу» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

(Барлығы 99 сағат аптасына 3 сағат)

Оқулық авторы: Г. Ж. Тұрсынбаева, Қ.І. Үкібас

 

Ұйымдастырылған іс – әрекет

Ұйымдастырылған іс – әрекеттін міндеттері

Сағат  саны

Мерізімі

Ескерту

                                                                                                              І- тоқсан

1

«Дыбыс»

Табиғи дыбыстарды, жан-жануардың дыбыстарын ажыратуға үйрету, сөзді айту үшін адамға дауыс керек екенін түсіндіру. 2. Көрсетілген бағыттары бойынша үзік сызықтарды қосып дұрыс бастыра білуге үйрету. 3. Ұқыптылыққа, бастағанжұмысынтиянақтыаяқтауғатəрбиелеу.

 

1

 

 

2

«Дыбыс пен сөз»

Табиғатта түрлі дыбыстардың бар екенін білдіру, олардан адамның дауысын ажыратуға үйрету, дауыс ауызбен айтылып, құлақпен естілетінін түсіндіру. Екі, үш, төрт дыбыстан тұратын сөздер ойлату арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, балалардың сөздік қорын жаңа сөздермен байыту. Ұқыптылыққа, бастаған істі аяқтай білуге баулу.

1

 

 

3

«Сөз»

 

Сөздерді дұрыс айтып, лексикалық мағынасын анықтауға жаттықтыру.  Сөздердің ұзынды-қысқалығын қолмен өлшеп, ажырату арқылы зейіндері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту. Таза, əдемі жазуға, ұқыптылыққа тəрбиелеу.

1

 

 

4

«Сөз. Сөздің мағынасы»

 Балаларды сөздерді дұрыс айтуға жəне сөздердің лексикалық мағынасын түсіне білуге үйрету. Сөз сызбасымен таныстыру арқылы фонематикалық есту, есте сақтау қабілеттері мен саусақ бұлшық еттерін дамыту. 3. Ұқыпты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

 

 

5

«Біз дыбыс пен сөз туралы не білеміз?»

балалардың сөздің лексикалық мағынасын ажыратып, берілген дыбысқа сөз ойлап, оны дауыс ырғағымен айта білуге жаттықтыру. Қысқа жəне ұзын сөздерді ажырату арқылы фонематикалық естулері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.  Ұқыптылыққа, өз бетімен жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

 

 

6

«Дауысты дыбыстар»

 Сөздегі дыбыстардың бірізділігін белгілеуге үйрету. Дауысты дыбыстардың жасалу жолдарымен таныстыру арқылы фонематикалық естулері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен тиянақты жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

 

 

7

«А» дыбысы мен әрпі

"А" дыбысымен таныстыру, танып білуге деген қызығушылықтарын дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу..

 

1

 

 

 

8

 

«Жуан  дауысты дыбыстар»

Жуан дауысты дыбыстарды есте сақтауға арналған жаттығуларды айтқызып, тілдерін жаттықтыру.  Жүйелі сөйлей білулерін, ойлау қабілеттерін, сурет бойынша əңгімелей білу дағдыларын дамыту. Жазу жұмыстары арқылы ұсақ қол моторикасын дамыту, ұқыптылыққа тəрбиелеу.

 

1

 

 

9

«Жіңішке

дауысты дыбыстар»

Жіңішке дауысты дыбыстарды естерінде сақтауға жаттығуларды айтқызып жаттықтыру.Жаңа сөздердің мағыналарын ашу арқылы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Жазу барысында эстетикалық талғамдарын тəрбиелеу

1

 

 

10

«Н» дыбысымен әрпі

«Н» дыбысының дауыссыз, үнді дыбыс екенін түсіндіру. «Н» дыбысының сөздегі орнын тапқызуға үйрету. Тапсырмаларды орындату арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

1

 

 

11

«Жуан, жіңішке

Дауысты дыбыстар»

Сөзде дауысты дыбыстар жуан немесе жіңішке дауыстылардан тұратынын түсініктерін бекіту. Жуан, жіңішке дауысты дыбыстарды сөз ішінде ажыратуға жаттығулар жасату арқылы зейіндерін дамыту.Ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

27.09

 

 

12

«Дауыссыз дыбыстар»

Сөздегі дыбыстардың бірізділігін белгілеуге үйрету. Дауысты дыбыстардың жасалу жолдарымен таныстыру арқылы фонематикалық естулері мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.Өз бетімен тиянақты жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

28.09

 

 

13

«Л» дыбысы мен әрпі»

«Л»  дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«Л» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.

1

03.10

 

 

14

«Біз нені үйрендік?»

Жаңылтпаштарды жаңылмай жылдам айтуға дағдыландыру. Сұрақ-жауап əдісі арқылы сұраққа толық, тиянақты, нақты жауап беруге жаттықтыру. 3Мұқияттылыққа тəрбиелеу.

1

04.10

 

 

15

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

 Берілген дыбысқа сөз ойлап айта білу қабілеттерін жетілдіру. Тақырып бойынша берілген дидактикалық ойын арқылы сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру. Білімге деген қызығушылықтарын арттыру арқылы білімпаздыққа тəрбиелеу.

1

05.10

 

 

 16

«Р» дыбысы

мен әрпі

«Р» дыбысымен таныстыру.Дыбыстық құрылымы әртүрлі үш, төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауға, сөйлем құрауға үйрету, сөйлем туралы түсінік беру.

1

10.10

 

 

17

«Қатаң дауыссыз дыбыстар»

Қатаң дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Суреттер бойынша заттардың атын ататып, сол сөздердегі қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын дыбыстарды ажыратып айтуға дағдыландыру. Бастаған істі тиянақты аяқтай білуге тəрбиелеу.

1

11.10

 

 

18

«Ұян дауыссыз дыбыстар»

Ұяң дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Суреттер бойынша заттардың атын ататып, сол сөздердегі ұяң дауыссыз дыбыстан басталатын дыбыстарды ажыратып айтуға дағдыландыру. Еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

12.10

 

 

19

«О» дыбысымен әрпі

«О» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «О» дыбысы дауысты дыбыс екенін түсіндіру.Дыбысты дұрыс айтуға тілдік моторикасын дамыту.Дыбыстық талдау жасай білуге тәрбиелеу.

1

17.10

 

 

20

«Үнді дауыссыз дыбыс»

Үнді дауыссыз дыбыстарды басқа дыбыстардан ажыратуға үйрету. Үнді дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Бастаған істі тиянақты аяқтай білуге, еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

18.10

 

 

21

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажыратуға жаттығулар жасату, қатаң, ұяң, үнді дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату. Дауыссыз дыбыстардың айтылу барысындағы ерекшелікті ұғындыру арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ұжым болып жұмыс істеуге тəрбиелеу.

1

19.10

 

 

22

 «Т» дыбысы мен әрпі

«Т»дыбысымен және әріпімен таныстыру. Үсті мен астыңғы дөнгеленіп келген ұзын және қысқа таяқшаларды салуға үйрету.Жазуға қолдарын жаттықтыру, «Т» əрпінің баспа түрімен танысып жазу.

1

24.10

 

 

23

«Дыбыстар әлемі»

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуды үйретуді жалғастыру.  Тапсырмалар арқылы сұраққа толық, тиянақты, нақты жауап беруге дағдыландыру. Достық қарым-қатынасқа тəрбиелеу.

1

26.10

 

 

 

24

«Буын»

Сөздерді буынға түрлі əдістермен бөлуді үйрету. Сөздердің лексикалық мағынасына мəн бергізу арқылы логикалық ойларын дамыту.Ұқыптылыққа, білімпаздыққа тəрбиелеу.

1

26.10

 

 

 

 

ІІ- тоқсан

 

 

 

25

«У» дыбысы мен әрпі

Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау . Сұраққа жауап бере отырып, «У» дыбысы жəне əрпімен танысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқу .

1

07.11

 

 

26

«Буынды сызба түрінде көрсетіп үйренеміз»

Сөздерді буынға бөлуді үйретуді жалғастыру. Суреттерді өз сызбасымен дұрыс сəйкестендіру арқылы ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Бастаған істі аяқтай білуге тəрбиелеу.

1

08.11

 

 

27

«Буынға бөлейік»

Басталған буынға буын қосып, сөз құрауға үйрету. Сөздерді буынға бөлдіру арқылы шапшаң ойлауға дағдыландыру, сөздік қорларын толықтыру. Ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

09.11

 

 

28

«Ш» дыбысы мен әрпі

«Ш» дыбысы – дауыссыз дыбыс, «Ш» дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады.

1

14.11

 

 

29

«Ойнай отырып оқимыз»

Сөздерді буынға бөлу, буын санын ажырата алуға жаттықтыру. Дидактикалық ойындар арқылы буындардан сөз құрай алу дағдыларын дамыту.Шығармашылықпен жұмыс істеуге тəрбиелеу

1

15.11

 

 

30

«Дыбыстық талдау»

1. Дыбысты талдау жасату арқылы дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы алған білімдерін естеріне түсіру. 2. Сəйкес қызыл жəне көк түсті фишкалармен дыбыстарды белгілей алу қабілеттерін, зейіндерін дамыту. 3. Тыңғылықтыжұмысістеуге, еңбекқорлыққа тəрбиелеу

1

16.11

 

 

31

«С» дыбысы мен әрпі

С» дыбысымен таныстыру. Балаларға дыбыстық талдау жасауды үйрету.

Сөздерді буынға бөлуді дамыту. Саусақ моторикасын дамыту. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

1

21.11

 

 

32

«Дыбыстық талдау»

Балалардың дауысты жəне дауыссыз дыбыстарды анықтай алу дағдыларын бекіту. Сөз құрамын анықтау, сұраққа толық, тиянақты, нақты жауап беру дағдыларын дамыту.Ұқыпты жұмыс жасауға тəрбиелеу.

1

22.11

 

33

«Дыбыстық талдау»

Берілген дыбысқа сөз құрай алу дағдыларын бекіту.Графикалық жұмысты орындау кезінде əртүрлі құрылымды сызықтарды өрнек бойынша, сұлба бойымен қолды көтермей, үзбей жаза білу қабілеттерін дамыту.Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

23.11

 

34

«Д» дыбысы мен әрпі

«Д»дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«Д» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.    Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу. 

1

28.11

 

35

«Дыбыстық талдау»

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуларын жетілдіру. Берілген дыбысқа сөз құрай алу дағдыларын бекіту жəне графикалық жұмысты орындау кезінде жаза білу қабілеттерін дамыту.Тиянақты жəне мұқият болуға тəрбиелеу.

1

29.11

 

36

«Дыбыстық талдау»

Сөздерді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. Тақырыпқа сай дидактикалық ойындар арқылы дыбыс жəне дыбыстық талдау туралы алған білімдерін пысықтау. Дербес жұмыс істеу алуға еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

30.11

 

37

«Ы» дыбысы мен әрпі»

«Ы» дыбысы мен әрпімен таныстыру. «Ы» дыбысының дауысты дыбыс екенін түсіндіру. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

1

05.12

 

38

«Дыбыстық талдау»

Қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарды айтылу барысында ажыратуды жетілдіру.Дыбыстардың сөз ішіндегі орнын анықтай алу дағдыларын дамыту. Дұрыс отырмаудың денсаулыққа зиян екенін түсіндіріп, салауатты өмір сүруге тəрбиелеу

1

06.12

 

39

«Дыбыстық талдау»

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуларын жетілдіру. Берілген дыбысқа сөз құрап, сөздегі сол дыбыстың орнын анықтай алу дағдыларын бекіту.Артикуляциялық жаттығу жасату арқылы əдемі сөйлеуге баулу.

1

07.12

 

40

«М» дыбысымен әрпі

М"дауыссыз дыбысымен таныстыру. Буындарды және қысқа сөздерді айтқызу. Сөздерге дыбыстық талдау жасауды үйрету.

1

12.12

 

41

«Дыбыстық талдау»

Дауысты дыбыстардың түрлерін ажырата алу дағдыларын бекіту. «Дауыссыз дыбыстан басталатын сөз жалға» ойыны арқылы логикалық ойлауларын дамыту.Шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу арқылы еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

13.12

 

42

«Қ» дыбысымен әрпі

 «Қ» дыбысымен таныстыру. Сөздерге дыбыстық талдау жасату,сөздерді буындарға бөлгізу.Тапсырмадағы суретті жалғастырту арқылы зейіндерін дамыту. . Саусақ моторикасын дамыту.

 

1

14.12

 

43

«Дыбыстық талдау»

Берілген дыбысқа сөз ойлап айта білуге жаттықтыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін бекіту арқылы сөз құрап, сол сөзді буынға бөле алу дағдыларын бекіту.Ұсақ қол моторикасына арналған тапсырмаларды орындату арқылы шыдамдылыққа, тиянақтылыққа тəрбиелеу.

1

19.12

 

44

«Сөздерді буынға бөлеміз»

Сөздерді буынға бөлуді жалғастыру, берілген буынға сөз құрауды үйрету. Дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы білімдерін бекітуге арналған тапсырмаларды орындату арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.  Дербес жұмыс істей алуға тəрбиелеу

1

20.12

 

45

«Ұ» дыбысы мен әрпі»

«Ұ» әрпімен таныстыру, «Ұ» дыбысының жуан  айтылатын дауысты дыбыс

екенін анықтау.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

1

21.12

 

46

«Сызба бойынша сөздерді буынға бөлу»

Берілген буынға сөз құрай алу дағдыларын жетілдіру. «Кері іс-əрекетті айт» ойыны арқылы сөйлем құрату арқылы шығармашылықпен ойлауларын дамыту. Білімпаз болуға тəрбиелеу.

 

1

26.12

 

47

«Дыбыстың сөздегі орны»

Балаларды дыбыстың сөздегі орнын таба білуге үйрету. Берілген буынға сөз құрап, сөздерді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу

1

27.12

 

48

«І» дыбысы мен әрпі

"І" дыбысымен таныстыру. Сөзге дыбыстық талдау жасату, жазуға жаттықтыру, сөздік қорын, тілін дамыту. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

1

28.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               ІІІ- тоқсан

49

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

 Сөздерді буынға бөлу дағдыларын жетілдіру. Сөздегі жетіспейтін буынды аяқтауға, берілген дыбысқа сөздерді жылдам құрауға жаттықтыру.Дербес жұмыс істеу алуға жəне ұқыптылыққа тəрбиелеу.

 

1

09.01

 

50

«Е» дыбысы мен әрпі»

«Е» әрпімен таныстыру, дыбыстардың әртүрлі айтылатынын ұғындыру.Әріптерді дұрыс жаза білуге қол моторикасын дамыту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дұрыс дыбыстау.

1

10.01

 

51

 

«Дыбыстық талдау»

Дауыссыз, дауысты дыбыстарды ажыратуға жаттығулар жасатуға жаттықтыру. Буынға бөлгізу арқылы, буынға бөлуді меңгертуді жалғастыру арқылы ауызекі сөйлеулерін дамыту. Жануарларға қамқор болуға тəрбиелеу.

1

11.01

 

52

«К» дыбысы мен әрпі»

«К» әрпімен таныстыру, дыбыстардың әртүрлі айтылатынын ұғындыру.Әріптерді дұрыс жаза білуге қол моторикасын дамыту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дұрыс дыбыстау.

1

16.01

 

53

«Дыбыстық талдау»

Дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлеріне жатығулар жасату, сөйлем құрату арқылы зейіндері мен логикалық ойлауларын дамыту. Мамандық түрлерімен таныстыру арқылы əр мамандық иелерінің жұмысын құрметтеуге тəрбиелеу.

1

17.01

 

54

«Ү» дыбысы мен әрпі

"Ү" дыбысымен таныстыру.  Сөздерге сөйлем құрату арқылы сөздік қорларын байыту. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.

1

18.01

 

55

«Сөйлем»

Сөйлем ұғымымен таныстыру, екі-үш сөзден тұратын сөйлем құратып, сөйлемдегі сөздерді ретімен айтқызып үйрету. Берілген буынға сөз құрау жəне антоним сөздерді айта алу дағдыларын бекіту. Ойын арқылы көшбасшы болуға тəрбиелеу

1

23.01

 

56

«И» дыбысы мен әрпі

«И» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «И» дыбысы дауысты дыбыс екенін түсіндіру.Дыбысты дұрыс айтуға тілдік моторикасын дамыту.Дыбыстық талдау жасай білуге тәрбиелеу.

1

24.01

 

57

«Сөйлем сызбасы»

Сөйлем сызбасымен таныстырып, 2–3 сөзден тұратын сөйлем құрауды үйрету.Сөйлем сызбасын құруды үйретіп, сөйлемдегі сөздерді ретімен айтқызып, берілген буынға сөз құрап, дыбыстық сызба бойынша сөз құрай алу дағдыларын бекіту. Басталған жұмысты аяғына дейін жеткізе білуге тəрбиелеу

1

25.01

 

58

«Й» дыбысы мен әрпі

«Й» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «Й» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

30.01

 

59

«Сөйлем құрау»

Сөздерді қатыстырып, белгілі ретімен сөйлем құрай алу жəне сөйлемдегі бірінші, екінші, үшінші сөздерді ретімен айта алу дағдыларын бекіту. Сөйлем сызбасын құруға жəне сөйлемге мағынасына қарай сөз қоса алуға жаттықтыру. Дербес жұмыс істей алуға жəне шыдамдылыққа тəрбиелеу.

1

31.01

 

60

«Ғ» дыбысы

         мен әрпі»

 

«Ғ» дыбысымен таныстыру. «Ғ» дыбысының сөздегі орнын табуды үйрету. Дидактикалық материалдарды пайдаланып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу

 

1

01.02

 

61

«Ойнай отырып оқимыз»

Сөйлем құрып, сөйлемдегі сөздерді ретімен айта алу жəне құрылған сөйлемнің сызбасын құрай алу дағдыларын жетілдіру.Сөзді дыбыстық талдай алу дағдыларын бекіту.Көлік түрлерінің пайдасын айта отырып, еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

13.02

 

62

«Г» дыбысы мен әрпі

«Г»  дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «Г»  дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

14.02

 

63

«Дыбыстық талдау»

Дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлеріне жатығулар жасату, сөйлем құрату арқылы зейіндері мен логикалық ойлауларын дамыту. Мамандық түрлерімен таныстыру арқылы əр мамандық иелерінің жұмысын құрметтеуге тəрбиелеу.

1

15.02

 

64

«ң» дыбысы мен әрпі

"ң" дыбысымен таныстыру. «ң» дыбысы жөнінде дұрыс ұғым алуға, қызыл және көк түсті текшелерді қолдануды үйрету .Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау

1

20.02

 

65

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Сөзді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, сөйлем құрай алу дағдыларын бекіту. Буындарға буын қосып сөз құрап айтуға жаттықтыру арқылы зейін мен есте сақтауларын дамыту. Ересектердің айтқанын мұқият тыңдауға тəрбиелеу.

1

21..02

 

66

«Ө» дыбысы мен әрпі

«Ө» дыбысымен таныстыру. Балаларға сөз және сөйлем құрауды меңгерту..Жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратуға. Буынға бөлуін, ауызша және жазбаша қабілеттерін арттыру.

 

1

22.02

 

67

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Сөзді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, сөйлем құрай алу дағдыларын бекіту. Буындарға буын қосып сөз құрап айтуға жаттықтыру арқылы зейін мен есте сақтауларын дамыту. Ересектердің айтқанын мұқият тыңдауға тəрбиелеу.

1

27.02

 

68

«З» дыбысы мен әрпі

«З» дыбысымен  және әрпімен таныстыру. «З» дыбысы дауыссыз дыбыс екенін түсіндіру. Дыбысты дұрыс айтуға тілдік моторикасын дамыту. Дыбыстық талдау жасай білуге тәрбиелеу.

1

28.02

 

69

«Біз сөйлем құрай аламыз»

Сөйлем құрау, дыбыстық талдау жасау іскерліктерін қалыптастыру. Сөзді буынға бөле алу дағдыларын бекіту. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін түсіндіре отырып, табиғатты сүюге, қорғауға тəрбиелеу.

1

29.02

 

70

«Ә» дыбысы мен әрпі

"Ә" дыбысымен таныстыру. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.Үлкендерге құрмет көрсетуге баулу, ұғымталдыққа тәрбиелеу.

1

05.03

 

71

«Біз нені үйрендік, нені білдік?»

Сызбаға сəйкес сөйлем құрауға, сөздер ішінен мағынасына қарай артық сөзді таба білу дағыларын жетілдіру.Буынға буын қосып, сөз құрауға жаттықтыру арқылы сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру.

1

06. 03

 

72

«Ж» дыбысы мен әрпі

«Ж»әрпімен таныстыру. Дауыссыз дыбысты көк текшемен белгілейтінің ескерту. Тыңдалған материал негізінде қарапайымсұрақтарға жауап қайтару.

1

07.03.

 

73

«Дыбыстық талдау»

Сөздердің жалпы атауын атауға, дыбыстық талдау жасауды үйретуді меңгерту. Дыбыстық сызба мен оған сəйкес суретті сəйкестендіруге, сөздерді буынға бөлгізуге жаттықтыру арқылы ақыл-ойларын дамыту. Спортпен айналысу адам денсаулығы үшін пайдалы екенін ұғындыру.

1

12.03

 

74

«П» дыбысы мен әрпі

«П»   дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«П»  дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

13.03

 

75

«Дыбыстық талдау»

Сөздердің жалпы атауын атауға, дыбыстық талдау жасауды үйретуді меңгерту.Дыбыстық сызба мен оған сəйкес суретті сəйкестендіруге, сөздерді буынға бөлгізуге жаттықтыру арқылы ақыл-ойларын дамыту. Спортпен айналысу адам денсаулығы үшін пайдалы екенін ұғындыру.

1

14.03

 

76

«Б» дыбысымен әрпі

 «Б» дыбысымен таныстыру.  «Б» дыбысынан басталатын сөздер айтқызып, буынға бөлгізу.Көркем сурет бойынша әңгіме құрату арқылы сөздік қорларын молайту.

1

19.03

 

77

«Сөздің дыбыстық сызбасы»

Қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарға сөз ойлап айта білуге жаттықтыру.  Сөзді дыбыстық сызбасымен сəйкестендіруді үйретуді жалғастыру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Кез келген тапсырманы ұқыпты орындауға тəрбиелеу.

1

20.03

 

78

«Х» дыбысы мен әрпі

«Х» әрпімен таныстыру.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішкедауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын

сақтап,əріп элементтерін жазу.

 

1

02.04

 

79

«Біз нені үйрендік?»

Сызба бойынша сөйлем құрауларын жетілдіру, сөзді дыбыстық сызбасымен сəйкестендіруді үйретуді жалғастыру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату, сөздерді дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Штрихтау, үзік сызықтарды үзбей бастыру арқылы шыдамдылыққа тəрбиелеу.

 

1

03.04

 

80

«Һ» дыбысы мен әрпі

«һ» дыбысымен  және әрпімен таныстыру.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.

1

04.04

 

 

 

ІV-Тоқсан

 

 

 

81

«Дыбыстық талдау»

Төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды жетілдіру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату, сөздерді дұрыс айтуға қалыптастыру. Үзік сызықтарды үзбей бастыру арқылы эстетикалық талғамдарын жəне бастаған істі аяқтай білуге тəрбиелеу.

1

09.04.

 

82

«Я» дыбысы мен әрпі

«Я» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,əріп элементтерін жазу.

1

10.04

 

83

«Ойнай отырып оқимыз»

Сөздерді буынға бөлуге, дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату арқылы сөздерді дұрыс айту машықтарын қалыптастыру. Ойындар арқылы логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұжым болып тапсырмаларды орындату арқылы ұйымшылдыққа тəрбиелеу

1

11.04

 

84

«Ф» дыбысы мен әрпі

«Ф»  әрпімен таныстыру.Дыбыстық талдауды дұрыс талдай білуге тәрбиелеу.Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру.

 

1

16.04

 

85

«Дыбыстық талдау»

Сөзге дыбыстық талдау жасау дағдыларын жетілдіру. Суреттерден дауыссыз дыбыстан басталатын сөздерді тауып сөйлем құрату, қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстардың анықтату арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Əрқашанда ақжарқын жүруге тəрбиелеу.

1

17.04

 

86

«Ю» дыбысы мен әрпі

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішкедауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,сөйлемнің мағынасын түсіну. Өзіне таныс тақырып аясында диалогкеқатысу.

 

1

18.04

 

87

«Біз нені үйрендік?»

Сөйлем құрай білулерін, сөйлем сызбасын сыза білулерін жетілдіру. Буынға бөлу, дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату арқылы жəне де дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлауларын дамыту. Еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

 

1

23.04

 

88

«Ё» дыбысы мен әрпі

«Ё» дыбысы мен әрпімен таныстыру Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жекеайту.Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішкедауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

 

1

24.04

 

89

«Біз нені білдік?»

Сызбаға сəйкес дауыссыз дыбыстардан басталатын сөйлемдер құрай білулерін жетілдіру. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге, сөз ішінен дыбыстың орнын анықтауға жаттығулар жасату арқылы есте сақтауларын мен зейіндерін дамыту. Достыққа тəрбиелеу, өнерге баулу.

1

25.04

 

90

«В» дыбысы мен әрпі

  «В»  дыбысымен  және әрпімен таныстыру.«В» дыбысынан басталатын сөздерді ойлатқызу.Дыбыстық талдау жасай білуге дағдыландыру.Сөздерді буындап оқи білуге тәрбиелеу.                                                                                                                                                                                                                                                                                       

1

30.04

 

91

«Дыбыстық талдау»

Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру, сөзге буын жалғап сөз құрауды жалғастыру. Сызбадан дыбыстың орнын анықтауға жаттығулар жасату арқылы шапшаң ойлары мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.Ойыншықтарды күтіп ұстауға тəрбиелеу.

1

02.05

 

92

«Э» дыбысы мен әрпі

«Э» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру

1

08.05

 

93

«Сөйлем құрай білеміз»

Сөйлем құрау жəне сөйлемді толықтыру, өз ойларын толық жеткізе білу дағдыларын жетілдіру. Графикалық тапсырмаларды орындату арқылы саусақ бұлшық еттерін дамыту.Ұқыптылыққа, досқа адал болуға тəрбиелеу.

 

1

14.05

 

94

«Ц» дыбысы мен әрпі

«Ц» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру

1

15.05

 

95

«Щ» дыбысы мен əрпі

Суреттен іс-əрекетті білдіретін сөздерді анықтап айта білуге, сөздердегі буын санын анықтауды жалғастыру. Сөйлемдегі сөздің орнын анықтауға, берілген дыбысқа сөз ойлап айтуға жаттығулар жасату арқылы зейіндерін дамыту. Өнерлі болуға тəрбиелеу.

 

1

16.05

 

96

«Ч» дыбысы мен әрпі

«Ч» дыбысы мен әрпімен таныстыру. Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру. Сөз,  сөйлем  сызбасын  құру,  оларды үлгінің  көмегімен  жəне  ұсынылған  үлгілер негізінде  жазу 

 

1

21.05

 

97

«Ь» белгісі«Ъ» белгісі

«Ь»  «Ъ» белгілерімен  таныстыру.  Дәптермен жұмысты ұқыптылықпен орындай білуге қалыптастыру.

 

1

22.05

 

98

«Біз нені үйрендік?»«Біз не білеміз?»

Сөйлем құрауға, сөйлем сызбасын сызуға, берілген буыннан басталатын сөз ойлап айтуға, төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды меңгерту. Сөздерді буынға бөлгізуге, сөздің дыбыстық сызбасын сызуға жаттықтыру арқылы есте сақтау жəне логикалық ойлауларын дамыту. Тағамның пайдасы, олардағы ағзасына қажетті дəрумендер туралы түсіндіре отырып, дұрыс тамақтанудың пайдасын ұғындыру

 

1

23.05

 

99

«Дыбыстық талдау»

Сөздердің жалпы атауын атауға, дыбыстық талдау жасауды үйретуді меңгерту. Дыбыстық сызба мен оған сəйкес суретті сəйкестендіруге, сөздерді буынға бөлгізуге жаттықтыру арқылы ақыл-ойларын дамыту. Спортпен айналысу адам денсаулығы үшін пайдалы екенін ұғындыру.

 

1

23.05

 

100

«Біз нені үйрендік?»

Сөйлем құрай білулерін, сөйлем сызбасын сыза білулерін жетілдіру. Буынға бөлу, дауысты, дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгеруге жаттығулар жасату арқылы жəне де дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлауларын дамыту. Еңбекқорлыққа тəрбиелеу.

1

28.05

 

101

«Біз не білеміз?»

Сөйлем құрауға, сөйлем сызбасын сызуға, берілген буыннан басталатын сөз ойлап айтуға, төрт дыбысты сөздерге дыбыстық талдау жасауды меңгерту. Сөздерді буынға бөлгізуге, сөздің дыбыстық сызбасын сызуға жаттықтыру арқылы есте сақтау жəне логикалық ойлауларын дамыту. Тағамның пайдасы, олардағы ағзасына қажетті дəрумендер туралы түсіндіре отырып, дұрыс тамақтанудың пайдасын ұғындыру

1

29.05

 

102

Үйренгендерімізді қайталаймыз.

Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру, сөзге буын жалғап сөз құрауды жалғастыру. Сызбадан дыбыстың орнын анықтауға жаттығулар жасату арқылы шапшаң ойлары мен есте сақтау қабілеттерін дамыту.Ойыншықтарды күтіп ұстауға тəрбиелеу.

1

30.05

 

 

Барлығы

 

99 сағат

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 24.06.2024 15:53
Құрылған күні: 24.06.2024 15:53

Текст