"Ақмола  облысы  білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарауыл Қанай би ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Карауыл Канай би отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кіші топ

                                                                     Кіші жас тобына арналған (2 жастағы балалар) бақылау парағы                                                                                                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                                                                                         
      Оқу жылы: 2023-2024ж                             Топ: кіші  топ             Өткізу кезеңі: бастапқы       Өткізу мерзімі: 22.09.2023 ж                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                                                                   
Баланың аты - жөні    Физикалық қасиеттерді дамыту Коммуникативтік дағдыларды дамыту                       Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту  Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту                Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
Дене шынықтыру Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет Сенсорика Сурет салу Мүсіндеу Жапсыру Құрастыру Музыка Қоршаған ортамен танысу
                                                                                                                                                                                                                       
2-Ф.1 2-Ф.2 2-Ф.3 2-Ф.4 2-К. 1 2-К.2 2- К.3 2-К.4 2-К.5 2-К.6 2-К.7 2-К.8 2-Т.1 2-Т.2 2-Т.3 2-Т.4 2-Ш.1 2-Ш.2 2-Ш.3 2-Ш.4 2-Ш.5 2-Ш.6 2-Ш.7 2-Ш.8 2-Ш.9 2-Ш.10 2-Ш.11 2-Ш.12 2-Ш.13 2-Ш.14 2-Ш.15 2-Ш.16 2-Ш.17 2-Ш.18 2-Ш.19 2-Ш.20 2-Ә.1 2-Ә.2 2-Ә.3 2-Ә.4
қарқынды өзгертіп жүреді, жүгіреді: заттардың бойымен, астымен еңбектейді: бетін, қолдарын өз бетінше жуады: белгілі бір ретпен киінеді және шешінеді: ересектердің сөзін тыңдайды және түсінеді жеке дауысты және дауыссыз дыбыстарды, еліктеу сөздерін айта алады қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) қайталап айтады: шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдап, қарапайым сұрақтарға жауап береді: оқылған шығармадағы жекелеген сөздерді қосылып қайталап айтады: таныс шығармаларды көрнекіліксіз тыңдайды: кітаптардағы иллюстрацияларды қарайды, суреттердің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді: педагогтің көмегімен шағын тақпақтарды қайталап айтады: үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды: көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастырады: түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі қасиеттері бойынша салыстырады: түсі, көлемі, пішіні бойынша заттарды өз бетінше зерттейді және салыстырады: қаламды дұрыс ұстайды, тік және тұйықталған дөңгелек сызықтарды қағаз бетінде жеңіл жүргізеді: өзінің салған суретіне қуанады, онда не бейнеленгенін айтады: қағаз бетіне бояулармен сызықтар, жақпалар салады: қағазға және құмға сурет салудың бастапқы техникасын меңгерген: мүсіндейтін заттарды зерттейді: мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерген (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алады, оларды біртұтас етіп біріктіреді, сазбалшықты өздігінен илей алады): кесе, тостаған, табақты мүсіндеуде пішіннің жоғары бөлігін саусақпен басып, тереңдетеді: дайын болған бұйымды тұғырға орналастырады, жұмыстан кейін материалдарды жинастырады: қағазды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу) біледі: бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қояды және құрастырады: фланелеграфта қарапайым композицияларды орналастырады және құрастырады: симметриялық пішіндерді, ою-өрнектерді орналастырады: қарапайым құрылысты үлгі бойынша құрастырады: тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атайды және ойыншықтарды қолдана отырып, олармен ойнайды: өз бетінше құрастыруға тырысады: қорапқа құрылыс бөлшектерін жинастырады: педагогтің дауыс ырғағына, сөздердің созылыңқы дыбысталуына еліктей отырып, жекелеген сөздер мен буындарды қосып айтады: бұрын естіген әндерді таниды: ересектердің көрсеткен қимылдарын қайталайды (шапалақтайды, аяқтарын тарсылдатады, қолдың білектерін айналдырады): музыкалық аспаптарды ажыратады (барабан, бубен, сылдырмақ, асатаяқ): есімін атағанда жауап береді, өзін айнадан және фотосуреттерден таниды: заттарды және олармен әрекет етуді біледі, оларды суреттен таниды: дәмі, сыртқы белгілері бойынша көгөністер мен жемістерді ажыратады және атайды: өсімдіктер мен жануарларға қамқорлық танытады: оларды жақсы көреді,  сипайды:
қарқынды өзгертіп жүреді, жүгіреді жүреді, кейде жүгіру кезінде бағытты өзгертеді жүреді, жүгіру кезінде бағытын өзгертуге талпынбайды орындайды орындауға талпынады орындамайды өз бетінше жуады өз бетінше жууға тырысады өз бетінше жумайды киініп, шешінудің ретін біледі өзі киініп, шешінуге талпынады киініп шешіну ретін сақтамайды тыңдайды, ішінара түсінеді тыңдайды, бірақ түсінбейді анық айтады айтуға талпынады айтпайды  айтады айтуға талпынады айта алмайды жауап береді тыңдайды, кейбір сұрақтарға жауап береді тыңдайды, бірақ сұрақтарға жауап бере алмайды айтады айтуға тырысады айтпайды қызығушылықпен тыңдайды ішінара тыңдайды тыңдағысы келмейді  сұрақтарға дұрыс жауап береді кейбір сұрақтарға жауап береді  сұрақтарға жауап бермейді қайталап айтады кейбір сөздерін қайталайды қайталауға талпынбайды дұрыс орындайды орындауға талпынады орындай алмайды топтастырады кейбіреуін топтастырады топтастыра алмайды салыстырады ішінара салыстырады салыстыра алмайды зерттейді, салыстырады ішінара салыстырадыішінара зерттейді және салыстырады зерттейді, бірақ салыстыра алмайды дұрыс ұстайды, сызықтарды жүргізеді дұрыс ұстайды, сызықтарды жүргізуге талпынады дұрыс ұстай алмайды, сызықтарды жүргізуде қиналады қуанады, айтады айтуға талпынады қуанады, айта алмайды салады тырысады сала алмайды меңгерген кейбіреуін меңгерген меңгеруге талпынады зерттейді кейде  уақытша   қызығушылық  танытады зерттеуге талпынбайды қолдана алады ішінара меңгерген меңгермеген саусақпен басып тереңдетеді тырысады орындай алмайды орналастырады,
жинастырады
орналастыруға, жинастыруға талпынады орналастыра алмайды, материалдарды жинастырмайды біледі ішінара біледі білмейді бейнелерді фланелеграфта, қағаз бетіне қояды және құрастырады бейнелерді фланелеграфта, қағаз  бетіне қояға,  құрастыруға тырысады орналастырады, бірақ фланелеграфта, қағазда құрастыра алмайды орналастырады,
құрастырады
орналастырады, құрастыруға тырысады орналастырады, бірақ құрастыра алмайды  орналастыра алады орналастыруға талпынады орналастыра алмайды үлгіге қарап, құрастырады үлгіге мән бермейді, бірақ құрастырады құрастыра алмайды атайды,  ойнайды ішінара атайды, ойнайды дұрыс атай алмайды, бірақ ойнайды белсенділік танытады ішінара құрастырады құрастырмайды ұқыпты жинастырады жинастыруға тырысады жинастырмайды еліктейді, қосып айтады еліктейді, кейбіреуін қосып айтады қосып айтуға талпынады таныс әндерді естігенде қуанады кейбіреуін таниды мән бермейді ересектерге еліктеп, қайталайды кейбіреуін қайталайды қайталауға тырысады барлығын ажыратады кейбіреуін ажыратады ажырата алмайды жауап береді, өзін фотосуреттерден таниды   кейде таниды, өзін тану үшін   айнаға сирек қызығушылық танытады жауап бермейді, айнадан өзін танымайды заттармен әрекет етеді, оларды таниды заттарды таниды, бірақ әрекет етуді білмейді заттармен әрекет етуге талпынады ажыратады, атайды ішінара атайды ажыратпайды, атай алмайды қамқорлық танытады қамқорлық танытуға тырысады қамқорлық танытпайды
1 Сандыбай Әмір     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1
2 Бек Бекежан     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1
3 Жолдас Диас     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1
4 Асылбек Малика     1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1   1       1   1       1     1     1   1       1     1     1     1     1     1     1
5 Төребек Нұрдәулет     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1
6 Төребек Бақдаулет     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1
Барлығы 0 0 6 0 1 5 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 6 0 0 0 6 0 6 0 0 0 6 0 1 5 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 1 5 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6 0 0 6
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі,  % 0 0 100 0 17 83 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 100 0 0 0 100 0 100 0 0 0 100 0 17 83 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 17 83 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100 0 0 100
                                                                                                                                                                                                                                                   
  ЕСКЕРТУ                                                                                                                                                                                                                                                
  Жоғары 2-Ф 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Орташа 2-Ф 4,2 0,25                                                                                                                                                                                                                                          
  Төмен 2-Ф 95,8 5,75                                                                                                                                                                                                                                          
      100 6                                                                                                                                                                                                                                          
  Жоғары 2-К 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Орташа 2-К 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Төмен 2-К 100,0 6                                                                                                                                                                                                                                          
      100 6                                                                                                                                                                                                                                          
  Жоғары 2-Т 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Орташа 2-Т 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Төмен 2-Т 100,0 6                                                                                                                                                                                                                                          
      100 6                                                                                                                                                                                                                                          
  Жоғары 2-Ш 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Орташа 2-Ш 11,7 0,7                                                                                                                                                                                                                                          
  Төмен 2-Ш 88,3 5,3                                                                                                                                                                                                                                          
      100 6                                                                                                                                                                                                                                          
  Жоғары 2-Ә 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Орташа 2-Ә 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                          
  Төмен 2-Ә 100,0 6                                                                                                                                                                                                                                          
      100 6                                                                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                                                                                                   
Жаңартылған күні: 21.06.2024 14:04
Құрылған күні: 21.06.2024 14:04

Текст