"Ақмола  облысы  білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарауыл Қанай би ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Карауыл Канай би отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Математика

Ұзақ мерізімді жоспарлау

«Қарапайым математика негіздері» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Қарапайым математика негіздері пәні мектепалды сыныбы ( аптасына 3 сағат, барлығы 99 сағат)

Оқулық авторы:Ә.Б. Ақпаева,Л.А.Лебедева, Ф.Б.Кинжибаева

Ұйымдастырылған

іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

 

 

І - Тоқсан

 

 

 

1

«Кеңістікте және қағаз бетінде бағдарлау»

Балалардыкеңістіктік қарым-қатынастарды орнатуға үйрету: жоғары – төмен, оң жақ – сол жақ, ортасында, арасында. Міндеттері: балаларды қағаз парағының бетінде бағдарлау (жоғарыда, төменде, оң жақта, сол жақта); жад пен кеңістіктік ойлауды дамыту білігін қалыптастыру. Естесақтау, сөйлеу, назараударудағдыларындамыту. Шыдамдылыққатәрбиелеу.

1

04.09.23

 

 

2

 

«Біреу–көп»

 Бір қасиетіне қарай «үлкен», «кіші» деген топтарға біріктіре алуға үйрету. 1 және затты тауып көрсету. Бір элементтен тұратын жиын туралы түсінік қалыптастыру. «Бір» ж/е «бірнеше» («көп») терминдерін еңгізу.

1

05.09

 

3

«Көлемдерді салыстыру»

Баланың даму деңгейін , алыс-жақын, биік - аласа түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

07.09

 

4

«Көлемдерді салыстыру»

Баланың даму деңгейін , алыс-жақын, биік - аласа түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

11.09

 

5

«Заттарды ортақ қасиеті бойынша топқа біріктіру»

Балаларға заттар тобының (жиынының) жалпы қасиетін табуды, қандай да бірқасиеті  («үлкен»,«кішкентай»), тиесілілігі бойынша топқа біріктіруді үйрету.

1

12.09

 

 

6

 

«1 саны және цифры. 2 саны және цифры»

«Бір» және «көп» ( «бірнеше») терминдерін енгізі; 1 және 2 сандарымен таныстыру; заттарды санай алуға; сандардың айтылу реттілігін үйрету. Заттардың қасиетін, белгісін айқындау және оларды топтастыруды үйрету; сөйлеу тілін және назар аудару қабілеттерін дамыту;қимыл-қозғалыстарын үйлестіру, ұсақ қол моторикасын қалыптастыруды жалғастыру. Дербестікке, тәуелсіздікке тәрбиелеу.

1

14.09

 

7

«Заттардың орналасауы»

Баланың даму деңгейін , алыс-жақын, биік - аласа түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

18.09.

 

8

«Заттардың орналасауы»

Баланың даму деңгейін , алыс-жақын, биік - аласа түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

19.09

 

9

«3 саны және цифры. 4 саны және цифры»

3және 4сандарымен, 3және 4цифрларыментаныстыру. Цифр мен заттар санын сәйкестендіруді үйрету; заттарды санау дағдыларын жетілдіру; 3 және 4 цифрларын дұрыс тану мен бейнелеуді үйрету; зейін мен логикалық ойлауды дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

21.09

 

10

«5,6 сандары және цифрлары»

5 және 6 сандарының құрылуымен және 5 және 6 цифрларымен таныстыру. Цифрды заттардың санымен сәйкестендіруге үйрету; заттарды санау дағдысын жетілдіру; 5 және 6 цифрларын дұрыс тану мен бейнелеуге үйрету; зейінін, есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

25.09.

 

11

«Реттік және есептік санау»

Балаларға ретік және есептік санаудың алғашқы ұғымдарын қалыптастыру, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

1

26.09

 

12

«Реттік және есептік санау»

Балаларға ретік және есептік санаудың алғашқы ұғымдарын қалыптастыру, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

1

28.09

 

13

 

«7,8, 9  сандар және цифрлары»

7, 8, 9 сандарының құрылуымен және 7,8,9 цифрларымен таныстыру.

Цифрды заттардың санымен сәйкестендіруді үйрету; заттарды санау дағдыларын дамыту; дұрыс тану мен бейнелеуді үйрету; зейін мен логикалық ойлауды дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

02.10

 

14

 

«10 саны»

0 және 10 санымен және олардың жазылуымен таныстыру. 10 санының жазбасын заттардың санымен сәйкестендіруге үйрету; заттарды санау және ретімен санау, тура және кері санау дағдыларын жетілдіру; 10 санын дұрыс тануға 1 және 0 цифрларымен бейнелеуге үйрету; зейін мен ойлауды дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

03.10

 

15

«Заттардың өлшемі бойынша салыстыру»

Әртүрлі заттар (5 және одан да көп) арасындағы өлшемдік қатынасты дұрыс қоюға, заттарды өлшемі бойынша өсу және кему ретімен қоя білуге; тілдік дағдыларды, талдау білігін дамыту, есте сақтауға, сөйлеуге дағдыландыру. назар аудару дағдыларын дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

1

05.10

 

16

«Заттардың өлшемі бойынша салыстыру»

Әртүрлі заттар (5 және одан да көп) арасындағы өлшемдік қатынасты дұрыс қоюға, заттарды өлшемі бойынша өсу және кему ретімен қоя білуге; тілдік дағдыларды, талдау білігін дамыту, есте сақтауға, сөйлеуге дағдыландыру. назар аудару дағдыларын дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

1

09.10.

 

17

«Ұзындық.Шартты өлшеуішті пайдала-нып, заттарды ұзын- дығы бойынша салыстыру»

Ұзындық – заттардың созылыңқы болу қасиеті туралы ұғым қалыптастыру. Бір-бірінің үстіне қою, жанастыру арқылы және шартты өлшемнің көмегімен заттардың ұзындығын өлшеу мен салыстыруды үйрету. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

10.10

 

18

«Көп-аз.

Қанша - сонша»

Заттарды салыстыруға үйрету, заттардың көп-аз, көбірек-азырақ ұқымын қалыптастыру.

1

12.10

 

19

«Көп-аз.

Қанша - сонша»

Заттарды салыстыруға үйрету, заттардың көп-аз, көбірек-азырақ ұқымын қалыптастыру.

1

16.10

 

20

«Дөңгелек, шаршы,тіктөртбұ

рыш, үшбұрыш»

 Балаларды фигуралармен таныстыру: дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш. Дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрышты тануды үйрету. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

17.10

 

21

«Дөңгелек және

сопақша»

Дөңгелек және сопақша фигуралар туралы ұғым қалыптастыру. Заттардың пішіндерін анықтауға және оларды басқа пішіндегі заттармен салыстыруға үйрету; заттарды түсі, пішіні, шамасы бойынша ажырату білігін қалыптастыру; кеңістіктік ойлауды дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

19.10

 

22

«Теңдік.Ойлап отырып ойна»

 

Баланың даму деңгейін , заттарды санына ұғымдарын таныстыру,көрсетілген сурет бойынша дағдыларын жетілдіру.Логикалық ойлау қабілетін дамыту.

1

23.10

 

23

«Теңдік.Ойлап отырып ойна»

Баланың даму деңгейін , заттарды санына ұғымдарын таныстыру,көрсетілген сурет бойынша дағдыларын жетілдіру.Логикалық ойлау қабілетін дамыту.

1

24.10

 

24

«Шар.Текше.

Цилиндр»

Көлемді геометриялық пішіндермен таныстыру: текше, шар, цилиндр. Текше, шар, цилиндрді тануды үйрету; кеңістіктік ұғымдарды, санау дағдыларын дамыту жұмысын жалғастыру; талдау, салыстыру білігін дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

 

1

26.10

 

 

 

ІІ-тоқсан

 

 

 

25

«Таңертен,күндіз,кеш,түн.Кеше,бүгін,ертен»

Уақытты сипаттайтын сөздердің атауларын анықтау: кеше, бүгін, ертең, бүрсігүні; таңертең, күндіз, кеш, түн. Зейін мен жадты дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

06.11

 

26

« 0 саны мен цифры»

«Шеңбер – геомет-

риялық пішін»

5 ке  дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 0 цифрының баспаша жазылуын таныстыру.

1

07.11

 

 

27

« 0 саны мен цифры»

«Шеңбер – геомет-

риялық пішін»

5 ке  дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 0 цифрының баспаша жазылуын таныстыру.

1

09.11

 

 

28

 

«Апта күндері»

Апта күндерінің атауларын бекіту.Уақыт туралы ұғымдарды қалыптастыру жұмысын жалғастыру; реттік және есептік санау дағдыларын жетілдіру; зейін мен логикалық ойлауды дамыту. Дербестікке тәрбилеу.

1

13.11

 

 

29

 

«Жыл мезгілдері»

Жыл мезгілдерінің, айлардың атауларымен және олардың реттілігімен таныстыру.Жыл мезгілдері және табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын бекіту. Жыл мезгілдерін және ай атауларын рет-ретімен атауға үйрету. Зейінді, жадты, сөйлеудағдысындамыту. Дербестікке баулу.

1

14.11

 

 

30

 

«1 саны мен цифры»

5 ке  дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 1 цифрының баспаша жазылуын таныстыру.

1

16.11

 

 

31

 

«1 саны мен цифры»

5 ке  дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 1 цифрының баспаша жазылуын таныстыру.

1

20.11

 

 

32

 

«Ауыр . Жеңіл»

«Жеңіл – ауыр» сөздерін пайдалана отырып, салыстыруды үйрету; заттардың салмағын өлшемі бойынша анықтауды үйрету; кеңістікте орналасуды сипаттау білігін дамыту жұмысын жалғастыру; зейінді, ойлауды, сөйлеу дағдыларын дамыту. Дербестіккетәрбиелеу.

1

21.11

 

 

33

«Салмағы бойынша тең  және тең емес заттар»

Заттарды таразыда теңестіру тәсілімен таныстыру. Салмақ бойынша таразыға өлшеуге болатыны, таразыны теңестіру үшін тағы зат (заттар) салу керек немесе таразы табақшасынан заттарды алу керек деген ұғыммен таныстыру. Салмақ бойынша теңдіктер мен теңсіздіктер құруға, таразыда жатқан ауыр затты анықтауға үйрету.

1

23.11

 

34

«2 саны мен цифры. +, -, = белгілері»

5 ке  дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 2 цифрының баспаша жазылуын таныстыру.

1

27.11

 

35

«2 саны мен цифры. +, -, = белгілері»

5 ке  дейін реттік санауды бекіту, цифрды заттың санымен сәйкестендіруге үйрету, заттарды салыстыру дағдыларын арттыру, 2 цифрының баспаша жазылуын таныстыру.

1

28.11

 

36

«Бүтін және бөлік»

 «Бүтін және бөлік» терминдерін енгізу; бөліктерден бүтінді құрастыруға және бүтінді бөліктерге бөлуге үйрету.Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

30.11

 

 

37

 

«Артық, кем, тең»

«Артық», «кем», «тең» ұғымдарын қалыптастыру.Түпкілікті жиын мен оның бөліктері арасындағы қатынастарды анықтау білігін дамыту: бүтін өзінің бөлшегінен үлкен; саны бойынша бірдей бөліктердің арасындағы өзара бірмәнді сәйкестікті анықтау; балаларды «=» белгісімен, оның мәнімен таныстыру. Зейінді, жадты, логикалық ойлауды дамыту. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту.

1

04.12

 

38

«3 саны және цифры»

1-5 сандары туралы түсінік беру.Цифрды заттың санымен салыстыруға үйрету.Өз пікірін айтып,оны дәлелдеуге білу дағдыларын дамыту..

1

05.12

 

40

«3 саны және цифры»

1-5 сандары туралы түсінік беру.Цифрды заттың санымен салыстыруға үйрету.Өз пікірін айтып,оны дәлелдеуге білу дағдыларын дамыту..

1

07.12

 

 

41

«10 көлемінде тура және кері санау»

1 – 10 сандарыныңретімен, тура және кері санау мен таныстыру. Келесі санды 1-ді қосу арқылы және 1-ді азайту арқылы алу тәсілімен таныстыру. Сандық кесіндіден 1-ді қосу және 1-ді азайту арқылы мысалдар шығару ұғымдарын қалыптастыру. 1-ді қосу және азайтуды үйрету. 10-ға дейін тура және кері санауды жүргізу.

1

11.12

 

41

«Заттар тобын салыстыру және санау»

Топтарда заттардың тең санын анықтауға, санау және топтарды салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс қорытындылауға үйрету; талдау және қорытындылау білігін дамыту; дербестікке баулу. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту.

1

12.12

 

 

42

«Геометриялық пішін – үшбұрыш.» «Ойнай отырып, ойла»

Заттарды санын ұғымдарын таныстыру,геометриялық фигураларды ажырата білу.Ойлау қабілетін дамыту.

1

14.12

 

43

«Геометриялық пішін – үшбұрыш.» «Ойнай отырып, ойла»

Заттарды санын ұғымдарын таныстыру,геометриялық фигураларды ажырата білу.Ойлау қабілетін дамыту.

1

19.12

 

 

44

 

«Заттың бірнеше тең бөліктері»

 Заттыңбірнешетеңбөліккебөлінуітуралыұғымқалыптастыру. Осы бөліктерді атауға, бүтін мен бөліктерді салыстыруға үйрету; бүтіннің тең бөліктерінің атауларымен таныстыру: «жарты», «төрттен бір бөлік», «үштен бір бөлік». Есте сақтау, зейінді, ойлауды, сөйлеу дағдысын дамыту. Басталған істі соңына жеткізуге баулу.

1

19.12

 

45

«4 саны және цифры»

4 санының пайда болуы,құрамы.4цифрымен таныстыру.4 цифрын жаза білуге үйрету.

1

21.12

 

46

«4 саны және цифры»

4 санының пайда болуы,құрамы.4цифрымен таныстыру.4 цифрын жаза білуге үйрету.

1

25.12

 

 

47

«Қарапайым мысалдар мен есептерді шығару»

Есептер мен мысалдар шығару ұғымын қалыптастыру және оларды цифрмен және таңбалармен белгілеуді үйрету. Қарапайым мысалдар мен есептерді шығару білігін қалыптастыру; зейінді, логикалық ойлау дағдысын дамыту; дербестікке баулу. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту

1

26.12

 

48

«Геометриялық пішін –шаршы.»«Геометриялықпішін – тіктөрт -бұрыш»

Заттарды санын ұғымдарын таныстыру,геометриялық фигураларды ажырата білу.Ойлау қабілетін дамыту.

1

28.12.

 

 

 

 

ІІІ-тоқсан

 

 

 

 

49

«Геометриялық пішін – шаршы.» «Геометриялық

пішін – тіктөрт -бұрыш»

Заттарды санын ұғымдарын таныстыру,геометриялық фигураларды ажырата білу.Ойлау қабілетін дамыту.

1

08.01

 

 

50

 

«Шартты өлшем»

Шарттыөлшемніңкөмегімензаттардышамасыбойыншасалыстырудағдыларындамыту.Үлгіден ұзынырақ (қысқарақ), жоғарырақ (төменірек), жуанырақ (жіңішкерек) және оған тең заттарды табу білігін қалыптастыру. Зейінді, жадты, логикалық ойлауды және сөйлеу дағдысын дамыту. Дербестікке баулу.

1

09.01

 

51

«5 саны мен цифры»

5 санының пайда болуы,құрамы, есеп құрастыру.Оқулықтағы тапсырманы түсініп ,оны өз бетінше орындау қабілетін қалыптастыру.

1

11.01

 

52

«5 саны мен цифры»

5 санының пайда болуы,құрамы, есеп құрастыру.Оқулықтағы тапсырманы түсініп ,оны өз бетінше орындау қабілетін қалыптастыру.

1

15.01

 

53

«Ойнай отырып, ойла.»«Салыстыру

Заттарды санына қарай салыстыр,бір зат пен көп затты айыру қабілетін нығайту.Екі  топтағы заттарды бір-бірімен салыстыру

1

16.01

 

54

«Ұзын-қысқа, биік

аласа, кең-тар, қалың-жұқа. Тең заттар»

Шарттыөлшемніңкөмегімензаттардышамасыбойыншасалыстырудағдыларындамыту. Үлгіден ұзынырақ (қысқарақ), жоғарырақ (төменірек), жуанырақ (жіңішкерек) және оған тең заттарды табу білігін дамыту. Зейінді, жадты және сөйлеу дағдысын дамыту. Дербестікке баулу.

1

18.01

 

55

«Қайталау»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

22.01

 

56

«Қайталау»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

23.01

 

57

 

«Геометриялық пішіндер және денелер»

 Геометриялық пішіндердің атауларымен: дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш; денелердіңатауларымен: текше, шар, цилиндр таныстыру. Пішіндер мен денелердің ерекше қасиеттері туралы ұғым қалыптастыру. Көлемді пішіндер мен денелерді ажыратуға, осы пішіндерді қоршаған ортадан табуға үйрету.

1

25.01

 

58

«6 саны мен цифры»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

29.01

 

59

«6 саны мен цифры»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

30.01

 

 

60

«Геометриялық пішіндегі заттар»

Пішіндер мен денелердің ерекше қасиеттері туралы ұғым қалыптастыру. Көлемді пішіндер мен денелерді ажыратуға, осы пішіндерді қоршаған ортадан табуға үйрету. Зейінді, жады мен ауызша сөйлеу дағдысын дамыту. Басталған істі соңына дейін жеткізуге баулу.

1

01.02

 

61

«Ойнай отырып, ойла»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

12.02

 

62

«Не неге ұқсайды

Қоршаған орта заттарының нысаны туралы ұғым қалыптастыру. Қоршаған ортадан геометриялық пішіндегі заттарды табуға, есептерді шығарған кезде ойлануға, әртүрлі белгілер бойынша салыстыруға үйрету. Зейінді, жады мен сөйлеудағдысындамыту. Дербестікке баулу.

1

13.02

 

63

«7 саны»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

15.02

 

64

«7 саны»

Балаларды сандар құрамымен таныстыру. Ойлау, есте сақтау қаабілеттерін дамыту. Есептерді шығара білуге үйрету.

1

19.02

 

 

65

 

«Кім қайда тұр?»

 Заттардыңкеңістіктеорналасуыұғымдарыментаныстыру. Жоғары, төмен, оң жақ, сол жақ, ортада ұғымдарымен таныстыру. Қоршаған ортада бағдарлануға (жоғары, төмен, оң жақ, сол жақ, ортада); белгілі бір затты оның орналасуын сипаттау бойынша табуға үйрету. Дербестікке баулу.

1

20.02

 

66

«8 саны және цифры»

Балаларды 8 санымен таныстыру.  1-ден 8-ғе дейін тура және кері санай білуге үйрету. Сандарды бірін бірінен ажырата буліге үйрету.

1

22.02

 

67

«8 саны және цифры»

Балаларды 8 санымен таныстыру.  1-ден 8-ғе дейін тура және кері санай білуге үйрету. Сандарды бірін бірінен ажырата буліге үйрету.

1

26.02

 

 

68

«Үстінде-астында,алдында-артында. Оң жақта-сол жақта»

Балаларды кеңістіктік қарым-қатынастарды орнатуға үйрету: жоғары – төмен, оңжақ – солжақ, ортасында, арасында.Балаларды қағаз парағының бетінде бағдарлау (жоғарыда, төменде, оң жақта, сол жақта);  кеңістіктік ойлауды дамыту білігін қалыптастыру. Есте сақтау, сөйлеу, назар аудару дағдыларын дамыту.

1

27.02

 

69

«9 саны және цифры»

Балаларды 9 санымен таныстыру.  1-ден 9-ғе дейін тура және кері санай білуге үйрету. Сандарды бірін бірінен ажырата буліге үйрету.

1

29.02

 

70

«9 саны және цифры»

Балаларды 9 санымен таныстыру.  1-ден 9-ғе дейін тура және кері санай білуге үйрету. Сандарды бірін бірінен ажырата буліге үйрету.

1

04.03

 

 

71

«Жыл мезгілдері. Жыл айлары»

 Жыл мезгілдерінің, айлардың атауларымен және олардың реттілігімен таныстыру. Жыл мезгілдері және табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын

бекіту. Жыл мезгілдерін және ай атауларын рет-ретімен атауға үйрету.

1

05.03

 

72

«10 саны және цифры»

Балаларды 10 санымен таныстыру.  1-ден 10-ғе дейін тура және кері санай білуге үйрету. Сандарды бірін бірінен ажырата буліге үйрету.

1

07.03

 

73

«10 саны және цифры»

Балаларды 10 санымен таныстыру.  1-ден 10-ғе дейін тура және кері санай білуге үйрету. Сандарды бірін бірінен ажырата буліге үйрету.

1

11.03

 

 

74

«Апта күндері.Тәулік бөліктрі.Циферблат бойынша уақытты анықтау»

Балаларды «ұзақтық» (уақыт) терминімен таныстыру. Оқиғалардың уақыт бойынша реттілігін сипаттайтын сөздермен таныстыру: кеше, бүгін, ертең, таңертең, күндіз, кеш, түн. Оқиғалардың ұзақтығы, тәулік мезгілдері туралы ұғым қалыптастыру. Болған, болып жатқан және болатын оқиғаларға қатысты «кеше, бүгін, ертең» сөздерін дұрыс қолдануға үйрету.

1

12.03

 

75

«Апта күндері.Тәулік бөліктрі.Циферблат бойынша уақытты анықтау»

Балаларды «ұзақтық» (уақыт) терминімен таныстыру. Оқиғалардың уақыт бойынша реттілігін сипаттайтын сөздермен таныстыру: кеше, бүгін, ертең, таңертең, күндіз, кеш, түн. Оқиғалардың ұзақтығы, тәулік мезгілдері туралы ұғым қалыптастыру. Болған, болып жатқан және болатын оқиғаларға қатысты «кеше, бүгін, ертең» сөздерін дұрыс қолдануға үйрету.

1

 

 

14.03

 

76

«Қайталау». «Ойнай отырып, ойла»

Баланың даму деңгейін , пішін және түс туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

 

1

 

18.03

 

77

«Қайталау». «Ойнай отырып, ойла»

Баланың даму деңгейін , пішін және түс туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

 

1

 

19.03

 

 

 

ІV-тоқсан

 

 

 

 

78

 

«Таразы»

Заттарды таразыда теңестіру тәсілімен таныстыру.   Салмақ бойынша таразыға өлшеуге болатыны, таразыны теңестіру үшін тағы зат (заттар) салу керек немесе таразы табақшасынан заттарды алу керек деген ұғыммен таныстыру. Салмақ бойынша теңдіктер мен теңсіздіктер құруға, таразыда жатқан ауыр затты анықтауға үйрету.     

1

01.04

 

 

79

«Салыстыру» «Сопақша»

Салыстыруды пысықтау.Суретпен жұмыс жүргізу.Есептер құрастырып шығару. Баланың даму деңгейін , пішін және түс туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

02.04

 

 

80

 

«Өлшеу»

Өлшемнің көмегімен заттарды шамасы бойынша салыстыру дағдыларын дамыту.Салыстыруға болады, таразыны теңестіру үшін тағы зат (заттар) салу керек немесе таразы табақшасынан заттарды алу керек деген ұғымды бекіту. Зейінді, жадты және сөйлеу дағдысын дамыту. Дербестікке баулу

1

04.04

 

81

«Сандардың құрамы»

Баланың даму деңгейін , пішін және түс туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

08.04

 

82

«Сандардың құрамы»

Баланың даму деңгейін , пішін және түс туралы түсінігін анықтау, заттардың қасиеттері туралы түсінігін дамыту.

1

09.04

 

 

83

«Нені білеміз, нені жасаймыз»

Алған дағдылары мен білімдерін жүйелеу және бекіту.10 шегінде тура және кері санау білігін, геометриялық пішіндер мен денелер атауын бекіту. Есеп шығару, заттарды салмағы бойынша салыстыру білігін бекіту. Зейінді, жадты және сөйлеу дағдысын дамыту. Дербестікке баулу.

1

11.04

 

84

«Есепті шығару» .

«Қайталау»

Балалардың «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен тан     қалыптастыру.  Сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту

1

15.04

 

85

«Есептішығару» .

«Қайталау»

Балалардың «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен тан     қалыптастыру.  Сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту

1

16.04

 

 

86

«Геометриялық пішіндер». «Сызғышпен  танысу»

Көпбұрыш, көпбұрыштың түрлері (үшбұрыш, бесбұрыш, бесбұрыш) туралы  түсінікті нақтылау.«Көпбұрыштың қабырғалары», «Фигураның   бұрышы» түсініктерін нақтылау.

 

1

18.04

 

 

87

«Көлемдік геометриялық пішіндер»

Геометриялық фигуралардың атауымен   (шеңбер,үшбұрыш,шаршы,сопақ,

тіктөртбұрыш және т.б.) таныстыру және бекіту; осы фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.

1

22.04

 

88

«Көлемдік геометриялық пішіндер»

Геометриялық фигуралардың атауымен   (шеңбер,үшбұрыш,шаршы,сопақ,

тіктөртбұрыш және т.б.) таныстыру және бекіту; осы фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.

1

23.04

 

89

«Қайталау»

Балалардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санды ажыратып  атай білуге үйрету. Шапшаңдылыққа тәрбиелеу.

1

25.04

 

90

«Қайталау»

Балалардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санды ажыратып  атай білуге үйрету. Шапшаңдылыққа тәрбиелеу.

1

29.04

 

 

91

«Көлемдерді салыстыру»«Ойнай отырып, ойла»

Балаларды салмағы бойынша көлемдерді салыстыруға үйрету. Сандарды бірін   бірінен ажырата буліге үйрету.

1

30.04

 

92

«Көлемдерді салыстыру»«Ойнай отырып, ойла»

Балаларды салмағы бойынша көлемдерді салыстыруға үйрету. Сандарды бірін   бірінен ажырата буліге үйрету.

1

02.05

 

93

« 1-ден 10-ға дейінгі сандар»

1 көлеміндегі реттік және есептік санауды қайталау; 10 көлеміндегі

Сан  сандар  құрамын  бекіту,саусақ қимылдарын дамыту. 10 көлемінде есеп шығару

1

06.05

 

94

« 1-ден 10-ға дейінгі сандар»

10 көлеміндегі реттік және есептік санауды қайталау; 10 көлеміндегі

Сан  сандар  құрамын  бекіту,саусақ қимылдарын дамыту. 10 көлемінде  есеп шығару

1

13.05

 

95

«Ондықтар» «Қайталау»

Балалардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санды ажыратып  білуге үйрету. Шапшаңдыққа тәрбиелеуатай      

1

14.05

 

96

«Ондықтар» «Қайталау»

Балалардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Санды ажыратып  білуге үйрету. Шапшаңдыққа тәрбиелеуатай      

1

16.05

 

 

97

«Сағат» «Жыл мезгілдері»

Жыл мезгілдерінің, айлардың атауларымен және олардың реттілігімен таныстыру. Жыл мезгілдері және табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын

бекіту. Жыл мезгілдерін және ай атауларын рет-ретімен атауға үйрету.

1

20.05

 

98

«Сағат» «Жыл мезгілдері»

Жыл мезгілдерінің, айлардың атауларымен және олардың реттілігімен таныстыру. Жыл мезгілдері және табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын

бекіту. Жыл мезгілдерін және ай атауларын рет-ретімен атауға үйрету.

1

21.05

 

99

Тәуліктер» «Бүтінді бөлікке бөлу»

Балаларға тәулік туралы мәлімет бері. Фигураларды тең бөліктерге бөл      бөлумен  таныстырады, «жарты», «ширек» түсініктерімен таныстырады

1

23.05

 

 

Барлығы

 

99

 

 

               

 

Жаңартылған күні: 24.06.2024 15:56
Құрылған күні: 24.06.2024 15:56

Текст