"Ақмола  облысы  білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарауыл Қанай би ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Карауыл Канай би отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Музыка

«Музыка» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Музыка пәні мектепалды сыныбы ( аптасына 2 сағат, барлығы 66 сағат)

Оқулық авторы:Ф.М.Қоңыратбай,Т.Т.Сарыбаев

 

Ұйымдастырылған   іс-әрекет

Ұйымдастырылған   іс-әрекеттің міндеттері

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

 

 

І тоқсан

 

 

 

1

«Білімің –

бұлағың »

Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау: музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажыратуға үйрету. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру

1

05.09

 

2

«Білімің –

бұлағың »

Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау: музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажыратуға үйрету. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру

1

07.09

 

3

«Нота

 үйренейік»

 

Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін, әсерлі реңктерін ажырату. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажыра- ту.Балалардың музыкаға деген қызығушылығын арттыру

1

12.09

 

4

«Нота

 үйренейік»

 

Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін, әсерлі реңктерін ажырату. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату.Балалардың музыкаға деген қызығушылығын арттыру

1

14.09

 

5

«Көңілді

ырғақтар»

Музыка сипатын ырғақты жүріспен, музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау. Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін ажырату. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау, музыкалық тіркестерге сәйкес қозғалыстарды өзгерту.

1

19.09

 

6

«Көңілді

ырғақтар»

Музыка сипатын ырғақты жүріспен, музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау. Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін ажырату. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау, музыкалық тіркестерге сәйкес қозғалыстарды өзгерту.

1

21.09

 

7

«Біздің

 аспаптар »

 

Ұлттық домбырада орындалатын күй жанрымен таныстыру. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдары- ның элементтерін орындау. Балалардың музыка аспабына деген қызығушылығын арттыру

1

26.09

 

8

«Біздің

 аспаптар »

 

Ұлттық домбырада орындалатын күй жанрымен таныстыру. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдары- ның элементтерін орындау. Балалардың музыка аспабына деген қызығушылығын арттыру

1

28.09

 

9

«Күзгі

серуен»

 

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау: музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту. Қимылдарды музыкаға ілесе орындауларын қадағалау. Музыка тыңдау арқылы күз көріністерін сезіне білуге үйрету

1

03.10

 

10

«Күзгі

серуен»

 

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау: музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту. Қимылдарды музыкаға ілесе орындауларын қадағалау. Музыка тыңдау арқылы күз көріністерін сезіне білуге үйрету

1

05.10

 

11

« Күз жомарт»

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын,қайырма-сын ажыратуға дамыту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдары- ның элементтерін орындау. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекет -терін орындау, музыкалық тіркестерге сәйкес қозғалыстарды өзгерту. Музыка арқылыбалалардыңэстетикалықталғампаздығындамыту.

1

10.10

 

12

« Күз жомарт»

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырма -сын ажыратуға дамыту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдары- ның элементтерін орындау. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау, музыкалық тіркестерге сәйкес қозғалыстарды өзгерту. Музыка арқылыбалалардыңэстетикалықталғампаздығындамыту.

1

12.10

 

13

« Күзгі жаңбыр

Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, әннің шаттық күйін көңілді жеткізіп, жеңіл, ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсар- тып айту, музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекетте- рін орындау, музыкалық тіркестерге сәйкес қозғалыстарды өзгерту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау

1

17.10

 

14

« Күзгі жаңбыр

Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, әннің шаттық күйін көңілді жеткізіп, жеңіл, ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсар- тып айту, музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекетте- рін орындау, музыкалық тіркестерге сәйкес қозғалыстарды өзгерту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау

1

19.10

 

15

 

«Сабантойды тойлаймыз»

 

Қолымен бағытын (жоғары-төмен) көрсете білу, дауыстардың биіктіктерін ажыратып, жоғары-төменгі қозғалысын ажырату. Музыка сипатына сәйкес қимылдар орындау. Ұлттық ойындардың көңілді сипатын бере білу. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау. Балаларға сабантой мерекесінің мазмұнын таныстыру. Мерекеліккөңілкүйсыйлау, ұйымшылдыққатәрбиелеу.

1

24.10

 

16

«Сабантойды тойлаймыз»

 

Қолымен бағытын (жоғары-төмен) көрсете білу, дауыстардың биіктіктерін ажыратып, жоғары-төменгі қозғалысын ажырату. Музыка сипатына сәйкес қимылдар орындау. Ұлттық ойындардың көңілді сипатын бере білу. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау. Балаларға сабантой мерекесінің мазмұнын таныстыру. Мерекеліккөңілкүйсыйлау, ұйымшылдыққатәрбиелеу.

1

26.10

 

 

 

                                                    ІІ - тоқсан

 

 

 

17

«Елтаңбасы елімнің»

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау, халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру. Балаларды музыка арқылыбауырмалдыққа, ұйымшылдыққатәрбиелеу.

1

07.11

 

18

«Елтаңбасы елімнің»

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Музыкалық шығар- маға өзінің қатынасын білдіру. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау, халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру. Балаларды музыка арқылыбауырмалдыққа, ұйымшылдыққатәрбиелеу.

1

09.11

 

19

«Гүлдене бер Нұр-Сұлтан»

Әннің шаттық көңілін көңілді жеткізіп, жеңіл, ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсартып айту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау, халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындауды дамыту. Балалардың өз Отанына деген сүйіспеншілігін арттыру.

1

14.11

 

20

«Гүлдене бер Нұр-Сұлтан»

Әннің шаттық көңілін көңілді жеткізіп, жеңіл, ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсартып айту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау, халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындауды дамыту. Балалардың өз Отанына деген сүйіспеншілігін арттыру.

1

16.11

 

21

«Жомарт өлкем»

 

Қазақ халқының музыкасын қабылдау. Әннің сипатын қабылдау, дауы- сын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамика- сын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау. Балаларды туған өлкесін сүюге, аялай білуге тәрбиелеу.

1

21.11

 

22

«Жомарт өлкем»

 

Қазақ халқының музыкасын қабылдау. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау. Балаларды туған өлкесін сүюге, аялай білуге тәрбиелеу.

1

23.11

 

23

«Біздің рәміздер»

 

Халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру. Қазақтың ұлттық ұрмалы аспаптарында ойнауға үйрету. таныстыру. Қазақтың ұлттық аспабының дыбысталуымен таныстыру. Еліміздіңрәміздерінқастерлей, бағалайбілугетәрбиелеу.

1

28.11

 

24

«Біздің рәміздер»

 

Халық биін үйрену арқылы көркем мұраның кейбір элементтерімен таныстыру. Қазақтың ұлттық ұрмалы аспаптарында ойнауға үйрету. таныстыру. Қазақтың ұлттық аспабының дыбысталуымен таныстыру. Еліміздіңрәміздерінқастерлей, бағалайбілугетәрбиелеу.

1

30.11

 

25

«Егеменді елім»

Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін ажырату, әсерлі реңктерін ажырату. Әннің ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау: қол ұстасып шеңберде айтылатын әндермен шеңберді айналып жүру, музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту. Ойынарқылыбалалардыдостыққа,бірліккетәрбиелеу.

     1

 

05.12

 

26

«Егеменді елім»

Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін ажырату, әсерлі реңктерін ажырату. Әннің ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру, әннің кіріспесін, басын, қайырмасын ажырату. Музыка сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау: қол ұстасып шеңберде айтылатын әндермен шеңберді айналып жүру, музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту. Ойынарқылыбалалардыдостыққа, бірліккетәрбиелеу.

1

07.12

 

27

«Қысқы орманда»

Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау. Музыка сипатына сәйкес қол ұстасып шеңберде айтылатын әндермен шеңберді айналып жүру. Әуеннің ырғақтық бейнесін ұрмалы аспаптарда жеке немесе кішігірім топпен ойнау. Балалардыойынарқылыұйымшылдыққа, достыққатәрбиелеу

1

12.12

 

28

«Қысқы орманда»

Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау. Музыка сипатына сәйкес қол ұстасып шеңберде айтылатын әндермен шеңберді айналып жүру. Әуеннің ырғақтық бейнесін ұрмалы аспаптарда жеке немесе кішігірім топпен ойнау. Балалардыойынарқылыұйымшылдыққа, достыққатәрбиелеу

1

14.12

 

29

«Орманда серуендейміз»

Мерекелік әннің шаттық көңілін көңілді жеткізіп, жеңіл, ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсартып айту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау. Музыкалық аспаптарда ойнауға үйрету.

1

19.12

 

30

«Орманда серуендейміз»

Мерекелік әннің шаттық көңілін көңілді жеткізіп, жеңіл, ширақ дауыспен шумақтардың соңын жұмсартып айту. Әуеннің би сипатын сезіну, би қимылдарының элементтерін орындау. Музыкалық аспаптарда ойнауға үйрету.

1

21.12

 

31

«Қысқы әуен сыңғырлайды

 

Музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту, жылдамдық пен ептілікті білдіру. Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін ажырату. Қолмен музыка бағытын (жоғары-төмен) көрсете отырып, әуеннің жоғарғы-төменгі қозғалысын ажырату, әнмен шеңберді айналып жүру. Ойын арқылы балаларды ұйымшылдыққа баулу

1

26.12

 

32

«Қысқы әуен сыңғырлайды

 

Музыкалық тіркестерге сәйкес қимылдарды өзгерту, жылдамдық пен ептілікті білдіру. Шығармалардың эмоциялық мазмұнын, олардың сипатын, көңіл күйін ажырату. Қолмен музыка бағытын (жоғары-төмен) көрсете отырып, әуеннің жоғарғы-төменгі қозғалысын ажырату, әнмен шеңберді айналып жүру. Ойын арқылы балаларды ұйымшылдыққа баулу

1

28.12

 

 

 

ІІІ - тоқсан

 

 

 

33

«Қыс қызығы»

Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, оның мазмұны мен сипаты туралы пікірін айту. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Әуеннің ырғақтық бейнесін ұрмалы аспаптарда жеке немесе кішігірім топпен ойнау

1

08.01

 

34

«Қыс қызығы»

Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, оның мазмұны мен сипаты туралы пікірін айту. Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру. Әуеннің ырғақтық бейнесін ұрмалы аспаптарда жеке немесе кішігірім топпен ойнау

1

09.01

 

35

«Бүл қай кезде болады?»

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау. Ұлттық ойындардың көңілді сипатын бере білу, дауыс биіктіктерін ажыратып, үлкен шеңберден кіші шеңберге қайта тұру. Ойынарқылыбалалардыәдептіліккетәрбиелеу

1

15.01

 

36

«Бүл қай кезде болады?»

Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау. Ұлттық ойындардың көңілді сипатын бере білу, дауыс биіктіктерін ажыратып, үлкен шеңберден кіші шеңберге қайта тұру. Ойынарқылыбалалардыәдептіліккетәрбиелеу

1

16.01

 

37

«Қыс келді»

 

Музыканы тыңдай отырып, оның көңіл күйін ажырата білуге баулу.. Музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру. Түрлі сипаттағы музыкамен байланысты музыкалықойын бейнелерін: байсалды, көңілді, шаттанған, мәнерлі жеткізу. Табиғатқа деген қызығушылығын тәрбиелеу.

1

22.01

 

38

«Қыс келді»

 

Музыканы тыңдай отырып, оның көңіл күйін ажырата білуге баулу.. Музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру. Түрлі сипаттағы музыкамен байланысты музыкалықойын бейнелерін: байсалды, көңілді, шаттанған, мәнерлі жеткізу. Табиғатқа деген қызығушылығын тәрбиелеу.

1

23.01

 

39

«Айнала ақшақар»

 

Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен байланысты -ру, дыбыстарды ажырату, қолымен бағытын көрсете отырып, әуеннің жоғарғы-төменгі қозғалысын ажырату. Музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру, тізені көтеріп жүгіруді орындау.

1

29.01

 

40

«Айнала ақшақар»

 

Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен байланысты- ру, дыбыстарды ажырату, қолымен бағытын көрсете отырып, әуеннің жоғарғы-төменгі қозғалысын ажырату. Музыканың ширақ сипатын жеңіл, ырғақты жүгіріспен беру, тізені көтеріп жүгіруді орындау.

1

30.01

 

41

«Бесік жыры»

 

Музыка тыңдай отырып сол музыканың мағынасын ұғынуға үйрету.  Лирикалық вальс ырғағындағы байсалды әуендерді қабылдап, пьеса -ның билеуге икемді сипатын сезініп, қарқындық өзгерісін белгілеу, фортепианоның сүйемелдеуімен немесе сүйемелдеуінсіз, жалғыз немесе топпен айту. Бесік жыры арқылы балаларды имандылыққа тәрбиелеу.

1

12.02

 

42

«Бесік жыры»

 

Музыка тыңдай отырып сол музыканың мағынасын ұғынуға үйрету.  Лирикалық вальс ырғағындағы байсалды әуендерді қабылдап, пьесаның билеуге икемді сипатын сезініп, қарқындық өзгерісін белгілеу, фортепианоның сүйемелдеуімен немесе сүйемелдеуінсіз, жалғыз немесе топпен айту. Бесік жыры арқылы балаларды имандылыққа тәрбиелеу.

1

13.02

 

43

«Менің туыстарым»

 

Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен байланыстыру. Динамикалық ерекшелікті көрсете отырып, эмоционалды түрде ән айту. Музыкаға сәйкес заттармен қозғалу, саптағы орнын өзгерте отырып, кеңістікте еркін бағдарлау. Отбасымүшелерінедегенсыйластықтыдамыту

      1

19.02

 

44

«Менің туыстарым»

 

Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен байланыстыру. Динамикалық ерекшелікті көрсете отырып, эмоционалды түрде ән айту. Музыкаға сәйкес заттармен қозғалу, саптағы орнын өзгерте отырып, кеңістікте еркін бағдарлау. Отбасымүшелерінедегенсыйластықтыдамыту

1

20.02

 

45

 «Ақ әжем»

 

Сезіммен, ырғаққа сәйкес, ырғақтық бейнесін сақтай отырып, сөздерді анық және таза тыныс алып, бастап айту. Музыкаға сәйкес қозғалыс бағытын жеңіл, еркін және нақты ауыстыра отырып орындау, би бейнелерін беру. Үлкенгеілтипат, кішігеқамқорболуғатәрбиелеу

1

26.02

 

46

 «Ақ әжем»

 

Сезіммен, ырғаққа сәйкес, ырғақтық бейнесін сақтай отырып, сөздерді анық және таза тыныс алып, бастап айту. Музыкаға сәйкес қозғалыс бағытын жеңіл, еркін және нақты ауыстыра отырып орындау, би бейнелерін беру. Үлкенгеілтипат, кішігеқамқорболуғатәрбиелеу

1

27.02

 

47

«Ана –өмір шырағы»

 

Дағдыларды қалыптастыру: бір дыбыста құрылған әуеннің бөліктерін дәл ырғағымен дербес орындау. Сюжетті ойындарды сахналауға үйрету. Анаға сүйіспеншілігін арттыру, анаға қамқор болуға, құрметтеуге тәрбиелеу.

1

04.03

 

48

«Ана –өмір шырағы»

 

Дағдыларды қалыптастыру: бір дыбыста құрылған әуеннің бөліктерін дәл ырғағымен дербес орындау. Сюжетті ойындарды сахналауға үйрету. Анаға сүйіспеншілігін арттыру, анаға қамқор болуға, құрметтеуге тәрбиелеу.

1

05.03

 

49

«Домбыра сазы»

 

Қазақтың қасиетті аспабы домбыраны қастерлей білуге, күй құдіретін түсіне білуге ұмтылдыру. Жалғыз немесе топпен ән айту, ұлттық билердің элементтерін орындау, музыка сипатын би қимылдарында беру. Балаларға арналған аспаптарда ойнаудың қарапайым дағдыларын игеру

1

11.03

 

50

«Домбыра сазы»

 

Қазақтың қасиетті аспабы домбыраны қастерлей білуге, күй құдіретін түсіне білуге ұмтылдыру. Жалғыз немесе топпен ән айту, ұлттық билердің элементтерін орындау, музыка сипатын би қимылдарында беру. Балаларға арналған аспаптарда ойнаудың қарапайым дағдыларын игеру

1

12.03

 

51

«Көктем әндері»

 

Мазмұнды музыкалық ойындарда қимылдардың сипатын беруге баулу. Сезіммен, ырғақтық бейнесін сақтай отырып, сөздерді анық және фразалар арасында дұрыс тыныс алып әндерді айту. Балаларға арналған аспапта ойнаудың қарапайым дағдыларын игеру. Ойын арқылы балаларды ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу

1

18.03

 

52

«Көктем әндері»

 

Мазмұнды музыкалық ойындарда қимылдардың сипатын беруге баулу. Сезіммен, ырғақтық бейнесін сақтай отырып, сөздерді анық және фразалар арасында дұрыс тыныс алып әндерді айту. Балаларға арналған аспапта ойнаудың қарапайым дағдыларын игеру. Ойын арқылы балаларды ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу

1

19.03

 

 

 

                                                                      ІҮ - тоқсан

 

 

 

53

«Наурыз – жыл басы»

 

Балалардың қазақтың ұлттық ойынына деген қызығушылықтарын арттыру. Динамикалық ерекшелікті көрсете отырып, эмоционалды түрде ән айту, тынысты дұрыс алу. Ұлттық билердің элементтерін орындау, музыка сипатын би қимылдарында беру.

1

01.04

 

54

«Наурыз – жыл басы»

 

Балалардың қазақтың ұлттық ойынына деген қызығушылықтарын арттыру. Динамикалық ерекшелікті көрсете отырып, эмоционалды түрде ән айту, тынысты дұрыс алу. Ұлттық билердің элементтерін орындау, музыка сипатын би қимылдарында беру.

1

02.04

 

55

«Қайырлы таң»

 

Жаңалықты, жақсылықты музыка тілімен сезінуді үйрету. Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұнын элементтерімен байланыстыру. Қолмен бағытын көрсете отырып, әуеннің жоғарғы-төменгі қозғалысын ажырату.. Балаларды ұйымшылдыққа, бауырмашылыққа тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

1

08.04

 

56

«Қайырлы таң»

 

Жаңалықты, жақсылықты музыка тілімен сезінуді үйрету. Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұнын элементтерімен байланыстыру. Қолмен бағытын көрсете отырып, әуеннің жоғарғы-төменгі қозғалысын ажырату.. Балаларды ұйымшылдыққа, бауырмашылыққа тәрбиелеу.

1

09.04

 

57

«Ғарыш әлеміне саяхат»

 

Дидактикалық ойындар арқылы балалардың есту қабілеттерін арттыру. Музыка сипатына сәйкес таныс би қимылдарын қолданып, би ойластыру. Уақытында қосылып айту, ырғақтық бейнесін анық бере отырып ойнауды дамыту. Балаларды батырлыққа, ерлікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

15.04

 

58

«Ғарыш әлеміне саяхат»

 

Дидактикалық ойындар арқылы балалардың есту қабілеттерін арттыру. Музыка сипатына сәйкес таныс би қимылдарын қолданып, би ойластыру. Уақытында қосылып айту, ырғақтық бейнесін анық бере отырып ойнауды дамыту. Балаларды батырлыққа, ерлікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.

1

16.04

 

59

«Құстар- біздің досымыз»

Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып.. Ұлттық билердің элементтерін орындау, музыка сипатын би қимылдарында беру. Жеңіл әуендерді ансамбльмен, балаларға арналған музыкалық аспаптарда, фортепианоның сүйемелдеуімен, уақытында қосылып айту, ырғақтық бейнесін анық бере отырып ойнауды дамыту. Балаларды құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу, құстар бізге дос екенін түсіндіру

1

22.04

 

60

«Құстар- біздің досымыз»

Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып.. Ұлттық билердің элементтерін орындау, музыка сипатын би қимылдарында беру. Жеңіл әуендерді ансамбльмен, балаларға арналған музыкалық аспаптарда, фортепианоның сүйемелдеуімен, уақытында қосылып айту, ырғақтық бейнесін анық бере отырып ойнауды дамыту. Балаларды құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу, құстар бізге дос екенін түсіндіру

1

23.04

 

61

«Бақшадағы ән -сауық»

 

 

Қазақтың ұлттық ойындарының бірі «Көкпарды» би арқылы сипаттап, жеткізе білуге үйрету. Музыка сипатына сәйкес би қимылдарын қолданып, би ойластыру. Ойын арқылы балаларды ұйымшылдыққа, бірлікке тәрбиелеу.

1

29.04

 

62

«Бақшадағы ән -сауық»

 

 

Қазақтың ұлттық ойындарының бірі «Көкпарды» би арқылы сипаттап, жеткізе білуге үйрету. Музыка сипатына сәйкес би қимылдарын қолданып, би ойластыру. Ойын арқылы балаларды ұйымшылдыққа, бірлікке тәрбиелеу.

1

30.04

 

63

 

 

«Ән салып ,

би білейміз»

 

 

Балаларда бірігіп аспапта ойнау дағдыларын қалыптастыру.  Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен

 

 

байланыстыру. Әнарқылыбалалардыадамгершілікке, инабаттылыққатәрбиелеу

1

06.05

 

64

«Ән салып ,

би білейміз»

 

 

Балаларда бірігіп аспапта ойнау дағдыларын қалыптастыру.  Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен байланыстыру. Әнарқылыбалалардыадамгершілікке, инабаттылыққатәрбиелеу

1

13.05

 

 

65

«Музыка әлеміне

саяхат»

Музыка сипатына сәйкес таныс би қимылдарын қолданып, би ойластыру. Жеңіл әуендерді ансамбльмен балаларға арналған музыкалық аспаптарда фортепианоның сүйемелдеуімен, уақытында қосылып айту, ырғақтық бейнесін анық бере отырып ойнауды дамыту. Балалардыептілікке, жинақылыққатәрбиелеу.

1

14.05

 

66

«Музыка әлеміне

саяхат»

Музыка сипатына сәйкес таныс би қимылдарын қолданып, би ойластыру. Жеңіл әуендерді ансамбльмен балаларға арналған музыкалық аспаптарда фортепианоның сүйемелдеуімен, уақытында қосылып айту, ырғақтық бейнесін анық бере отырып ойнауды дамыту. Балалардыептілікке, жинақылыққатәрбиелеу.

1

20.05

 

67

«Бақшамен қоштасу» әнін жаттау

Балаларда бірігіп аспапта ойнау дағдыларын қалыптастыру.  Музыкалық дыбысталуының сипаттамасына сүйене отырып, бейненің мазмұны мен музыкалық мәнерліліктің элементтерімен байланыстыру. Әнарқылыбалалардыадамгершілікке, инабаттылыққатәрбиелеу

 

21.05

 

 

66 сағат

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 24.06.2024 15:54
Құрылған күні: 24.06.2024 15:54

Текст