Текст
Ересек жас тобына арналған (4 жастағы балалар) бақылау парағы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу жылы: 2023-2024ж Топ: ересек топ Өткізу кезеңі: бастапқы Өткізу мерзім: 22.09.2023ж | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Баланың аты - жөні | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дене шынықтыру | Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | Қазақ тілі | Математика негіздері | Сурет салу | Мүсіндеу | Жапсыру | Жапсыру | Музыка | Қоршаған ортамен танысу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-Ф.1 | 4-Ф.2 | 4-Ф.3 | 4-Ф.4 | 4-Ф.5 | 4-Ф.6 | 4-К. 1 | 4-К.2 | 4- К.3 | 4-К.4 | 4-К.5 | 4-К.6 | 4-К.7 | 4-К.8 | 4-К.9 | 4-К.10 | 4-К.11 | 4-К.12 | 4-К.13 | 4-К. 14 | 4-К.15 | 4-К.16 | 4-К.17 | 4-К.18 | 4-Т.1 | 4-Т.2 | 4-Т.3 | 4-Т.4 | 4-Т.5 | 4-Т.6 | 4-Ш.1 | 4-Ш.2 | 4-Ш.3 | 4-Ш.4 | 4-Ш.5 | 4-Ш.6 | 4-Ш.7 | 4-Ш.8 | 4-Ш.9 | 4-Ш.10 | 4-Ш.11 | 4-Ш.12 | 4-Ш.13 | 4-Ш.14 | 4-Ш.15 | 4-Ш.16 | 4-Ш.17 | 4-Ш.18 | 4-Ш.19 | 4-Ш.20 | 4-Ш.21 | 4-Ш.22 | 4-Ш.23 | 4-Ш.24 | 4-Ш.25 | 4-Ш.26 | 4-Ш.27 | 4-Ш.28 | 4-Ш.29 | 4-Ш.30 | 4-Ә.1 | 4-Ә.2 | 4-Ә.3 | 4-Ә.4 | 4-Ә.5 | 4-Ә.6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап, жүруді жүгірумен, секірумен алмастырып, бағытты және қарқынды өзгертіп жүреді: | сызықтардың, арқанның, тақтайдың, гимнастикалық скамейканың, бөрененің бойымен тепе-теңдікті сақтап, жүреді: | аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, адымдап, сапта бір-бірінің артынан, әртүрлі бағытта, түрлі тапсырмаларды орындай отырып, шапшаң және баяу қарқынмен жүгіреді: | доптарды домалатады, заттарды қашықтыққа лақтырады, доптарды кедергілер арқылы лақтырады және қағып алады: | қимылды ойындарда физикалық қасиеттерді: жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік көрсетеді:және спорттық ойындардың ережелерін сақтайды: | жеке гигиенаның бастапқы дағдыларын сақтайды, өзінің сыртқы келбетін өз бетінше реттейді: | дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады, белгілі дыбысқа ауызша сөздерді табады: | сөйлегенде сөйлемдердің түрлерін (жай және күрделі), сын есімдерді, етістіктерді, үстеулерді, қосымшаларды қолданады: | өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстардың атауларын біледі: | сан есімдерді ретімен атайды, оларды зат есімдермен септіктерде, жекеше және көпше түрде байланыстырып айтады: | бейнелеген суреттер мен заттар (бұйымдар) бойынша әңгімелер құрастырады: | шығармалардың, ертегілердің қызықты үзінділерін қайталап айтады: | шығарма мазмұнын қайталап айтуда сюжет желісінің реттілігін сақтайды: | кітаптағы иллюстрацияларды өз бетінше қарап, ертегі, әңгіме құрастырады: | сахналық қойылымдарға қатысады, образды бейнелеу үшін мәнерлілік құралдарын қолданады: | дауыс күшін өзгерте отырып, әртүрлі интонацияларды жаңғыртады: | еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды: | рөлді, сюжетті таңдауда бастамашылық пен дербестік танытады. | қазақ тіліне тән ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын жеке, сөз ішінде анық айтады: | туыстық қарым-қатынасты білдіретін сөздерді біледі, өзінің отбасы, отбасылық мерекелер, отбасындағы қызықты оқиғалар, салт- дәстүрлер туралы айтады: | өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтарды жатқа айтады: | өз ойын жай және жайылма сөйлемдермен жеткізеді: | қарым-қатынас барысында балаларды қойылған сұрақтардың сипатына сәйкес хабарлы, лепті, бұйрықты сөйлемдермен жауап береді: | өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастырады: | 5 көлемінде санай алады, сандарды ретімен атайды, теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарға ие: | екі затты ұзындығы, ені және биіктігі, жуандығы бойынша салыстырады: | геометриялық фигураларды және геометриялық денелерді көру және сипап сезу арқылы зерттейді, оларды ажыратады және атайды: | тәулік бөліктерін ажыратады, олардың сипаттамалық ерекшеліктерін біледі: | кеңістіктегі заттардың өзіне қатысты орнын анықтайды: | қарапайым себеп-салдарлық байланысты орнатады: | бейнелейтін заттарды қарайды, қолмен ұстап зерттейді: | жеке заттарды және сюжеттік композицияларды салады: | әрбір затқа тән ерекшеліктерді, олардың бір-біріне арақатынасын жеткізеді: | қоңыр, қызғылт сары, ашық жасыл реңктерді таниды: | суреттерді қылқаламмен, қаламмен бояу тәсілдерін біледі: | өзінің және басқа балалардың жұмыстарын бағалайды: | мүсіндейтін затты қолына алып, зерттейді оның өзіне тән ерекшеліктерін беруге тырысады: | ермексаз, сазбалшық, пластикалық кесектерден әртүрлі тәсілдерді қолданып, бейнелерді мүсіндейді: | бірнеше бөліктен тұратын заттарды пішіндейді, олардың орналасуын ескере отырып, пропорцияларды сақтай отырып, бөліктерді байланыстырады: | ертегілер мен қоршаған өмір тақырыптарына қарапайым композициялар құрастырады: | ұжымдық жұмысқа қатысады: | мүсіндеуде қауіпсіздік ережелерін сақтайды: | қайшыны дұрыс ұстайды және оны қолдана алады: | жемістерді, көгөністерді, гүлдерді, оюларды түрлі тәсілдермен қияды: | бірнеше бөліктерден тұратын заттарды орналастырады және желімдейді: | қазақ оюларының бөліктерінен, өсімдік және геометриялық пішіндерден өрнектер жасайды, оларды кезектестіріп ретімен желімдейді: | ұжымдық жұмыстарды орындауға қатысады: | жапсыруда қауіпсіздік ережелерін сақтайды, жұмысты ұқыптылықпен орындайды: | құрылыс бөлшектерін ажыратады және атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып пайдаланады: | өз бетінше ойдан құрастырады: | қағаз парағын түрлендіреді, «оригами» үлгісі бойынша қарапайым пішіндер құрастырады: | табиғи және қалдық заттардан құрастырады: | заттарды өз бетінше таңдап, ойдан композиция құрастырады: | қазақ халқының табиғи материалдардан жасалған бұйымдарымен, тұрмыстық заттарын, олардың қандай материалдан жасалғанын біледі: | музыканы тыңдау мәдениетін сақтайды (музыкалық шығармаларды алаңдамай соңына дейін тыңдайды), таныс шығармаларды таниды, олардың мазмұны туралы айтады: | әнді созып, сөздерін анық айтады, таныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз орындайды: | музыканың ырғағымен жүреді, қимылдарды музыкамен сәйкестендіреді, қимылдарды орындауда шапшаңдық пен ептілік танытады: | ұлттық би өнеріне қызығушылық танытады, би қимылдарын орындайды: | музыка жанрларын анықтайды: | ағаш қасықтар, сылдырмақтар, асатаяқ, сазсырнай, домбырада қарапайым әуендерді ойнайды: | бала өзінің «Мен» бейнесін көрсетеді, ойын ашық айтады, өзінің пікірін білдіреді, өзімен санасқанды, өзін құрметтегенді ұнатады: | отбасының ересек мүшелерінің еңбегі туралы біледі, еңбек етуге қызығушылық танытады, тапсырманы жауапкершілікпен орындауға тырысады: | айналасында болып жатқан жағдайларды ой елегінен өткізіп, өзінің әділ пікірін білдіреді: | өзінің туған жерін біледі, атайды, Мемлекеттік рәміздерге (ту, елтаңба, әнұран) құрметпен қарайды, өз Отанын – Қазақстан Республикасын мақтан тұтады: | жолда жүру ережелерін, қоғамдық көліктегі мінез-құлық мәдениетінің ережелерін біледі: | ауа-райындағы және табиғаттағы маусымдық өзгерістерде қарапайым байланыстар орната алады, қоршаған ортада, табиғатта қауіпсіздікті сақтайды: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүреді | жүруге тырысады |
жүруге талпынбайды | тепе-теңдікті сақтап, жүреді | ішінара тепе-теңдікті сақтап, жүреді | тепе-теңдікті сақтай алмайды | жүгіреді | ішінара жүгіреді | жүгіруге талпынбайды | домалатады, лақтырады, қағып алады | ішінара домалатады, лақтырады, қағып алады | домалатуға лақтыруға, қағып алуға талпынбайды | көрсетеді, ережелерді сақтайды | көрсетеді, ережелерді сақтайды | көрсетпейді, ережелерді сақтамайды | гигена дағдыларын сақтайды, сыртқы келбетін өз бетінше реттейді | гигена дағдыларын сақтауға талпынады, сыртқы келбетін өз бетінше реттеуге тырысады |
гигена дағдыларын өз бетінше сақтамайды, сыртқы келбетіне мән бермейді |
дұрыс айтады, сөздерді табады | ішінара дұрыс айтады, сөздерді кейде табады | дұрыс айтпайды, сөздерді таппайды | қолданады | ішінара қолданады | қолданбайды | атауларын біледі | ішінара атауларын біледі | атауларын білмейді | ретімен атайды, байланыстырып айтады | ішінара ретімен атайды, байланыстырып айтады | ретімен атай алмайды, байланыстырып айта алмайды |
әңгімелер құрастырады | ішінара әңгімелер құрастырады | әңгімелер құрастыруға талпынбайды |
қайталап айтады | қайталап айтуға тырысады | қайталап айтуға талпынбайды | реттілігін сақтайды | ішінара реттілігін сақтайды | реттілігін сақтамайды | құрастырады | құрастыруға тырысады | құрастыруға талпынбайды | қатысады, қолданады | ішінара қатысады, қолданады | қатыспайды, қолданбайды | жаңғыртады | ішінара жаңғыртады | жаңғыруға талпынбайды | өздігінен сомдайды | өздігінен сомдауға тырысады | қызығушылық танытпайды | бастамашылық пен дербестік танытады | ішінара бастамашылық пен дербестік танытады | бастамашы лық пен дербестік танытпайд ы | анық айтады | ішінара анық айтады | анық айта алмайды | нақты біледі, айтады | кейбіреуін біледі, айтуға тырысады | білмейді, айта алмайды | жатқа айтады | ішінара жатқа айтады | жатқа айтуға талпынбайды | жеткізеді | жеткізуге тырысады | жай сөйлеммен ғана жеткізеді | жауап береді | ішінара жауап береді | жауап беруге талпынбайды | әңгіме құрастырады | ішінара әңгіме құрастырады | әңгіме құрастыра алмайды | санайды, ұғымдарды біледі | санайды, ұғымдарды ажырата алмайды | санайды, ұғымдарды білуге талпынбайды | салыстырады | ішінара салыстырады | салыстырмайды | зерттейді, ажыратады және атайды | зерттейді, ішінара ажыратады және атайды | зерттейді, ажыратып, атай алмайды | ажыратады, ерекшеліктерін біледі |
ажыратады, ерекшеліктерін шатастырады | ажырата алмайды, ерекшеліктерін білуге талпынбайды |
орнын анықтайды | ішінара орнын анықтайды | орнын анықтай алмайды | байланыс орната алады | ішінара байланыс орната алады | байланыс орнатуға талпынбайды | заттарды қарайды, оларды зерттей алады | заттарды қарайды, ішнара зерттей алады | заттарды қарамайды, оларды зерттемейді |
салады | кейбіреулерін салады | сала алмайды | арақатынасын жеткізеді | ішінара арақатынасын жеткізеді | арақатынасын жеткізе алмайды | реңктерді таниды | ішінара реңктерді таниды | реңктерді тануға талпынбайды | бояу тәсілдерін біледі | ішінара бояу тәсілдерін біледі | бояу тәсілдерін білуге талпынбайды | өзінің және басқа балалардың жұмыстарын бағалайды | өзінің және басқа балалардың жұмыстарын бағалауға қызығушылық танытпайды | өзінің және басқа балалардың жұмыстарын бағалауға талпынбайды | зерттейді, ерекшеліктерін беруге талпынады | ішінара зерттейді, ерекшеліктерін беруге талпынады | зерттеуге, ерекшеліктерін беруге талпынбайды |
әртүрлі тәсілдерді қолданып, мүсіндейді |
ішінара әртүрлі тәсілдерді қолданып, мүсіндейді | мүсіндемейді, мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін қолдана алмайды | заттарды пішіндейді, бөліктерді байланыстырады | заттардың кейбір бөліктерін пішіндейді, бөліктерді байланыстыруға тырысады | пішіндемейді бөліктерді байланыстыра алмайды | композициялар құрастырады | ішінара композициялар құрастырады | композициялар құрастыра алмайды |
ұжымдық жұмысқа белсене қатысады | бастама көрсетпестен ұжымдық жұмысқа қатысады | ұжымдық жұмысқа қатыспайды | мүсіндеуде қауіпсіздік ережелерін сақтайды | мүсіндеуде кейде қауіпсіздік ережелерін сақтамайды |
қауіпсіздік ережелерін сақтамайды | қайшыны дұрыс ұстайды және оны қолдана алады | ересектің көмегімен қайшыны дұрыс қолдана алады | қайшыны дұрыс ұстай алмайды және оны қолдана алмайды | түрлі тәсілдермен қияды | ішінара түрлі тәсілдермен қияды | түрлі тәсілдермен қия алмайды | орналастырады және желімдейді | ішінара орналастырады және желімдейді | орналастыра алмайды, желімдеуге талпынбайды | өрнектер жасайды, ретімен желімдейді | ішінара өрнектер жасайды, ретімен желімдейді | өрнектер жасауға талпынбайды, ретімен желімдей алмайды | ұжымдық жұмыстарға қызығушылықпен қатысады | ұжымдық жұмыстарға белсенділік танытпайды | жұмысты өзі орындайды | қауіпсіздік ережелерін сақтайды, ұқыптылықпен орындайды | ішінара қауіпсіздік ережелерін сақтайды, ұқыптылықпен орындайды | қауіпсіздік ережелерін сақтамайды,ы | ажыратады және атайды, пайдаланады | ішінара ажыратады және атайды, пайдаланады | ажыратып атай алмайды, пайдалана алмайды | өз бетінше ойдан құрастырады | құрастыру кезінде негізінен дәстүрлі, таныс бейнелерді қолданады |
ойдан құрастыруға құрастыруға талпынбайды | «оригами» үлгісі бойынша қарапайым пішіндер құрастырады | «оригами» үлгісі бойынша қарапайым пішіндер құрастыруға тырысады | «оригами» үлгісі бойынша қарапайым пішіндер құрастыра алмайды | құрастырады | ішінара құрастырады | құрастыруға талпынбайды | өз бетінше таңдайды, құрастырады | ішінара өз бетінше таңдайды, құрастырады | өз бетінше таңдай алмайды, құрастыруға талпынбайды |
материалын біледі | ішінара материалын біледі | материалын білмейді | музыканы тыңдайды, музыкалық шығармаларды алаңдамай соңына дейін тыңдайды | музыкаға ішінара қызығушылық танытады, әрдайым музыканы аяғына дейін тыңдамайды | қызығушылық танытпайды, музыканы аяғына дейін тыңдамайды | анық айтады, сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз орындайды | ішінара анық айтады, сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз орындайды | анық айта алмайды, сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз орындай алмайды | ырғақпен жүреді, сәйкестендіреді, шапшаңдық пен ептілік танытады | ырғақпен жүреді, қимылдарды музыкамен сәйкестендіруге тырысады | музыка ырғағымен жүре алмайды, мызыка ырғағына сәйкес қимылды өзгерте алмайды | қызығушылық танытады, би қимылдарын орындайды | ішінара қызығушылық танытады, би қимылдарын орындайды | қызығушылық танытпайды, би қимылдарын орындауға талпынбайды | анықтайды | ішінара анықтайды | анықтауға талпынбайды | әуендерді ойнайды | тырысады | әуендерді ойнай алмайды | пікірін білдіреді, өзімен санасқанды, құрметтегенді ұнатады | ішінара пікірін білдіреді, өзімен санасқанды, құрметтегенді ұнатады | пікірін білдірмейді, мән бермейді | еңбегі туралы біледі, тапсырманы жауапкершілікпен орындайды | ішінара еңбегі туралы біледі, тапсырманы ішінара орындайды | еңбегі туралы білуге . ,жауапкершілікпен орындауға талпынбайды |
әділ пікірін білдіреді | пікірін білдіруге тырысады | пікірін білдіруге талпынбайды | біледі, атайды мақтан тұтады | біледі, атайды, ойын жеткізуге қысылады | біледі, атайды, ойын білдірмейді | ережелерін біледі | ішінара ережелерін біледі | ережелерін білуге талпынбайды | байланыстар орната алады, қауіпсіздікті сақтайды | ішінара байланыстар орната алады қауіпсіздікті сақтайды | байланыстар орната алмайды, қауіпсіздікті сақтауға талпынбайды | ||
1 | Асылбек Руфат | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Жанибеков Жомарт | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Жолдас Димаш | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Қайрат Әділхан | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Молдаш Қайсар | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Рустам Мансур | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Таңжарыққызы Бақсила | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлығы | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 7 | 0 | |
ересек топ | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | |
ЕСКЕРТУ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 4-Ф | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 4-Ф | 100,0 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 4-Ф | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 4-К | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 4-К | 100,0 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 4-К | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 4-Т | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 4-Т | 100,0 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 4-Т | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 4-Ш | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 4-Ш | 100,0 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 4-Ш | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 4-Ә | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 4-Ә | 100,0 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 4-Ә | 0,0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||