"Ақмола  облысы  білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарауыл Қанай би ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Карауыл Канай би отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қоршаған ортамен танысу

«Қоршаған ортамен танысу» бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Қоршаған ортамен танысу пәні мектепалды сыныбы ( аптасына 2 сағат, барлығы 66 сағат)

 

Ұйымдастырылған

 іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

І - тоқсан

1

«Ең жақын адамдар»

Отбасы мүшелері – бірге тұратын адамдар екені туралы түсінік беру. Балаларды өз отбасы туралы сауатты əңгімелеуге баулу, балалардың айланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Жақын адамдарға қамқорлық жасауға деген ықыласты тəрбиелеу, отбасына деген оң көзқарас қалыптастыру

1

01.09.23

 

2

«Ең жақын адамдар»

Отбасы мүшелері – бірге тұратын адамдар екені туралы түсінік беру. Балаларды өз отбасы туралы сауатты əңгімелеуге баулу, балалардың айланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Жақын адамдарға қамқорлық жасауға деген ықыласты тəрбиелеу, отбасына деген оң көзқарас қалыптастыру

1

05.09

 

3

«Бізді не қоршап тұр?»

Балаларды «жансыз табиғат» түсінігімен таныстыру, жансыз табиғат- тағы адам қолымен жасалған заттарды айыра білуге үйрету.  Өзіндік тəжірибеалдық жұмыстарды ұйымдастыру арқылы балалардың түсінік- терін жетілдіру. Қоршаған ортаны аялауға тəрбиелеу; əлемді өз бетінше тануға баулу.

1

08.09

 

4

«Табиғатта не өзгерді?»

Күзде табиғатта болатын маусымдық өзгерістерді бақылап, бір-бірінен ажырату жəне атауларын атап көрсетуге. Бақылау нəтижелерін салыстыру, талдау жəне қорытынды жасау қабілеттерін шыңдау. Табиғатқа жауапкершілікпен қарауға тəрбиелеу.

1

12.09

 

5

«Балабақша мамандары»

Тақырыпқа байланысты түсіндірмелі сөздік жұмысы арқылы əр маманның жұмысымен таныстыру. Балабақша қызметкерлеріне қажетті құралдар туралы жұмбақтарды шешкізу арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Балабақшадағы мамандық иелеріне құрметпен қарауға, еңбектерін бағалауға тəрбиелеу

1

15.09

 

6

«Балабақша мамандары»

Тақырыпқа байланысты түсіндірмелі сөздік жұмысы арқылы əр маманның жұмысымен таныстыру. Балабақша қызметкерлеріне қажетті құралдар туралы жұмбақтарды шешкізу арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Балабақшадағы мамандық иелеріне құрметпен қарауға, еңбектерін бағалауға тəрбиелеу

1

19.09

 

7

«Себетке қандай саңырауқұлақ саламыз?»

Саңырауқұлақтың кейбір жеуге жарамды (қозықұйрық, ақ саңырауқұ- лақ, қайыңқұлақ, терекқұлақ) жəне улы түрлері (шыбынжұт, арам- құлақ)туралы түсінік қалыптастыру. Балаларға саңырауқұлақтардың түр-түсі мен атауларын үйрету. Табиғатты аялай білуге баулу.

1

22.09

 

8

«Ағаш және бұта»

Ағаштың, бұталардың атауларымен таныстыру жəне олардың түрлерін бір-бірінен өзіне тəн ерекшеліктеріне қарай (жапырағы, жемісі, діңі) айыра білуге үйрету. Жақын маңда орналасқан ағаштар, бұталар мен шөптер туралы түсініктерін нығайту. Табиғатқа қамқорлықпен, жанашырлықпен қарауға үйрету

1

26..09

 

9

«Заттардың адам өміріндегі маңызы. Заттар неден жасалады?»

Заттардың адам өміріндегі маңызын түсіндіру арқылы оларды топтас- тыра білу дағдыларын арттыру.Сурет бойынша жəне сұрақ-жауап əдісі арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Тұрмыстық бұйымдарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға дағдыландыру

1

29.09

 

10

«Заттардың адам өміріндегі маңызы. Заттар неден жасалады?»

Заттардың адам өміріндегі маңызын түсіндіру арқылы оларды топтас-тыра білу дағдыларын арттыру. Сурет бойынша жəне сұрақ-жауап əдісі арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Тұрмыстық бұйымдарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға дағдыландыру

1

03.10

 

11

«Біздің өлкемізде қандай жануарлар тіршілік етеді?»

Жабайы жануарлардың тіршілігі жайлы түсініктерін кеңейту. Жануар- лардың сырт келбетіндегі ерекшеліктері мен жылдың əртүрлі мезгілін -дегі тіршілігі жайлы сипаттама жасау қабілеттерін қалыптастыру. Жануарлар əлемін сүюге баулу.

1

06.10

 

12

«Барлық ағаштардың

жапырағы түсе ме?»

Күзгі табиғаттағы маусымдық өзгерістерді бақылап, бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Балалардың табиғатқа қатысты қарапайым білімдерін күшейтіп, табиғатпен қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру.

1

10.10

 

 

13

«Барлық мамандық қажет, барлық мамандық маңызды».

Əртүрлі мамандық иелерінің еңбегінің маңызын жəне олардың қажеттігін ұғындыру.  Өз ата-анасының мамандығы туралы айта алу дағдыларын арттыру.  Мамандық иелерінің еңбегін құрметтеуге тəрбиелеу.

1

13.10

 

 

14

«Барлық маман-

дық қажет,барлық мамандық маңызды».

Əртүрлі мамандық иелерінің еңбегінің маңызын жəне олардың қажеттігін ұғындыру.  Өз ата-анасының мамандығы туралы айта алу дағдыларын арттыру. Мамандық иелерінің еңбегін құрметтеуге тəрбиелеу.

1

17.10

 

 

15

 

«Жыл құстары»

Қыста жылы жаққа ұшып кететін жыл құстары мен қыстап қалатын құстардың атын атап, бір-бірінен айыра білуге үйрету; құстардың пайдасы туралы түсініктерін нығайту.  Табиғатқа қатысты қарапайым ғылыми түсінікті дамыту; заттарды салыстыру арқылы талдау қасиетін дамыту.  Табиғатқа қамқорлықпен, жанашырлықпен қарауға үйрету.

1

20.10

 

16

«Аңдар қысқа қалай дайындалады?»

Жануарлардың (аңдардың) қоршаған ортадағы өзгерістерге бейімделуі туралы түсінік қалыптастыру Логикалық ойлау, талқылау, салыстыру, пікір білдіру қабілеттерін дамыту. Табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру, жануарлар мен өсімдікке қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу.

1

24.10

 

 

 

17

«Ауыл мен қала адамдарының еңбегі»

Қаладағы өңдеуші зауыттар туралы, ауылдағы еңбек туралы жалпы білімдерін бекіту. Еңбек туралы жалпы түсініктерін бекіту арқылы балалардың сөздік қорын байыту.  Адам еңбегін құрметтеуге тəрбиелеу.

1

27.10

 

 

 

ІІ-тоқсан

 

 

 

18

«Ауыл мен қала адамдарының еңбегі»

Қаладағы өңдеуші зауыттар туралы, ауылдағы еңбек туралы жалпы білімдерін бекіту.  Еңбек туралы жалпы түсініктерін бекіту арқылы балалардың сөздік қорын байыту. Адам еңбегін құрметтеуге тəрбиелеу.

1

07.11

 

19

«Терезе алдында не өсіптұр?»

Балаларды жаңа бөлме өсімдіктерімен таныстыру. Бақылау нəтижелерін салыстырып, талдау жəне қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.Зерттеушілік мінез-құлық пен жаңаны танысам деген құлшынысын дамыту.

1

10.11

 

 

20

 

«Тұқымнан не өсіп шығады?»

Балалардың өсімдіктердің көбею тəсілдері, оның өсуіне кері əсер ететін белгілі бір жағдайлар, өсімдіктің өсу жəне дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін кеңейту. Қарапайым экологиялық жəне зерттеуші- лік мəдениетін дамыту. Топта өзінің құрбы-құрдастарымен бірігіп жұмыс істей білуге үйрету

 

1

14.11

 

21

«Нан дастарханға қалай келеді»

Ұннан жасалатын тағамдар туралы əңгімелету. Диқан мен наубайшы- лар дың еңбегі туралы білімдерін толықтыра отырып, ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Нанды ысырап етуге тəрбиелеу, үлкендердің еңбегін бағалауға баулу.

1

17.11

 

22

«Нан дастарханға қалай келеді»

Ұннан жасалатын тағамдар туралы əңгімелету. Диқан мен наубайшы- лардың еңбегі туралы білімдерін толықтыра отырып, ауызекі сөйлеу дағдыларын жетілдіру.  Нанды ысырап етуге тəрбиелеу, үлкендердің еңбегін бағалауға баулу.

 

1

21.11

 

23

«Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?»

Өсімдіктердің тірі ағза екенін жəне өсу үшін барлық тіршілік иесі секілді оларға да белгілі бір қолайлы жағдайлар қажеттігі туралы түсінік қалыптастыру. Өсімдіктердің адам өмірі үшін маңыздылығы туралы түсінікті бекіту. Жануарлар мен өсімдіктер əлемін сүюге баулу.

 

1

24.11

 

24

«Аквариумда не тіршілік етеді?»

Балаларды жанды табиғат бұрышындағы тіршілікпен таныстыру. Құрбы-құрдастарымен жəне ересектермен еркін араласу үдерісі арқылы олардың танымдық зерттеушілік қызметпен айналысуына жағдай жасау. Балаларды еңбекқорлыққа, құрбыларымен достық қарым-қатынас жасауға үйрету.

 

1

28.11

 

 

25

«Менің Отаным Қазақстан.»

Отан деген сөздің мағынасын түсіндіре білуге, жəне Қазақстанда тұратын ұлт өкілдері туралы əңгімелей алуға баулу.  Сұрақ-жауап əдісі арқылы зейіндерін дамыту.  Туған жерін, Отанын сүюге тəрбиелеу.

1

01.12

 

26

«Менің Отаным Қазақстан.»

Отан деген сөздің мағынасын түсіндіре білуге, жəне Қазақстанда тұратын ұлт өкілдері туралы əңгімелей алуға баулу.  Сұрақ-жауап əдісі арқылы зейіндерін дамыту.  Туған жерін, Отанын сүюге тəрбиелеу.

1

05.12

 

27

«Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?»

Жануарлардың бəрінің тірі жан иесі екендігі жəне олардың тіршілік етуіне белгілі бір жағдайлар қажеттігі туралы түсінікті пысықтау. Олардың зейін қойып тыңдау, көзбен көргенін естеу сақтау жəне сөздік-логикалық жадын, ойлау қабілеттерін дамыту.

 

1

08.12

 

28

«Боран қай кезде соғады?»

Қыста табиғатта болатын маусымдық өзгерістерді бақылап, олардың атын атау жəне бір-бірінен ажыратуға үйрету. Қоршаған ортаны тануға деген қызығушылықтарын арттыру.  Құрбы-құрдастарымен жəне ересектермен қарым - қатынас жасай білуге тəрбиелеу.

 

1

12.12

 

 

29

«Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері»

Суреттер арқылы еліміздің рəміздері туралы əңгімелей білуге баулу.  Əр рəміздің мəн-мағынасын əңгімелету арқылы зейіндерін дамыту. Өз елінің тарихын білуге деген қызығушылықтарын арттыра отырып, елжандылыққа тəрбиелеу.

 

1

15.12

 

30

«Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері»

Суреттер арқылы еліміздің рəміздері туралы əңгімелей білуге баулу.  Əр рəміздің мəн-мағынасын əңгімелету арқылы зейіндерін дамыту.  Өз елінің тарихын білуге деген қызығушылықтарын арттыра отырып, елжандылыққа тəрбиелеу.

 

1

19.12

 

31

«Қыстап қалатын құстар немен қоректенеді?»

Құстардың қыстағы тіршілігі туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың бойында табиғат жөнінде қарапайым ғылыми түсінік, табиғатпен қарым-қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру. Тірі нысандарға адамгершілік қарым-қатынас жасауға тəрбиелеу.

 

1

22.12

 

32

«Үй жануарларының қандай пайдасы бар?»

Үй жануарлары мен олардың төлдері; олардың адамға əкелетін пайдасы туралы түсініктерін жинақтау; үй жануарлары мен жабай аңдардың атын атап, оларды бір-бірінен айыра білуге үйрету. Тірі нысанды суреттеу қабілеттерін дамыту; зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.  Табиғатты бағалай білуге, оған адамгершілік қарым - қатынас жасауға үйрет

 

1

26.12

 

 

 

ІІІ-тоқсан

 

 

 

33

«Тұрмыстық техника,оның қажеттілігі»

Тұрмыстық техника, оның қолданылуы туралы білімдерін жетілдіру.  Қауіпсіздік ережесі туралы алған білімдерін дамыту.  Қауіпсіздік ережелерін сақтап жүруге тəрбиелеу.

1

09.01

 

34

«Тұрмыстық техника, оның қажеттілігі»

Тұрмыстық техника, оның қолданылуы туралы білімдерін жетілдіру. Қауіпсіздік ережесі туралы алған білімдерін дамыту. Қауіпсіздік ережелерін сақтап жүруге тəрбиелеу.

1

12.01

 

35

«Асыранды үй жануарларын қалай күтіп-баптаймыз?»

Балалардың үйде асырайтын жануарлар туралы түсініктерін кеңейту. Олардың тіршілік етуіне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін нығайту. Балалардың бойында табиғат туралы қарапайым түсінік, табиғатпен қарым-қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру. Табиғатпен адамгершілік қарым - қатынаста болуға үйрету.

1

16.01

 

36

«Алақай, көктем келді!»

Балалардың жануарлар мен өсімдіктер үшін жылу көзі болып табыла- тын күн туралы түсініктерін пысықтау. Өзіндік тəжірибеалды жұмыс- тарды ұйымдастыру арқылы балалардың осыған қатысты түсініктерін кеңейту. Танымдық қызығушылықтарын арттыру, зерттеушілік мəдениетін қалыптастыру.

1

19.01

 

37

«Арнайы көліктер. Жүк және жолаушы көліктер»

 Арнайы көлік құралдарының көп түрлілігі, белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсініктерді қалыптастыру.  Айналадағы қоршаған ортаға зейін қоя білу дағдысын қалыптастыру. Көшеде тəртіп ережелерін сақтауға, мұқият болуға тəрбиелеу.

1

23.01

 

38

«Арнайы көліктер. Жүк және жолаушы көліктер»

Арнайы көлік құралдарының көп түрлілігі, белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсініктерді қалыптастыру.  Айналадағы қоршаған ортаға зейін қоя білу дағдысын қалыптастыру.  Көшеде тəртіп ережелерін сақтауға, мұқият болуға тəрбиелеу.

 

1

26.01

 

39

«Ауа не үшін қажет?»

Балалардың «адам, жануар және өсімдіктер үшін тіршілік көзі – ауа» деген түсініктерін кеңейту. Бақылау нəтижелерін салыстыру, талдау жəне қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.  Балалардың бойында табиғат туралы қарапайым түсінік, табиғатпен қарым-қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру. Табиғатпен адамгершілік қарым-қатынаста болуға үйрету.

 

1

30.01

 

40

«Ауа не үшін қажет?»

Балалардың «адам, жануар және өсімдіктер үшін тіршілік көзі – ауа» деген түсініктерін кеңейту. Бақылау нəтижелерін салыстыру, талдау жəне қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.  Балалардың бойында табиғат туралы қарапайым түсінік, табиғатпен қарым-қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру. Табиғатпен адамгершілік қарым-қатынаста болуға үйрету.

1

02.02

 

41

«Өсімдіктерді қалай күту қажет?»

Балалардың өсімдіктерге күтім жасау, оларды өсіру тəсілдері туралы түсініктерін кеңейту. Танымдық-ізденімпаздық қызметке деген қызығушылығын дамыту.  Өзімен қатар құрбыларымен достық қарым - қатынаста болуға, бірлесіп атқарған жұмысты оң қабылдауға тəрбиелеу.

 

1

13.02

 

42

«Жаяу жүргінші ережелері»

Жол белгілерінің қауіпсіздік сақтаудағы маңызды екенін əңгімелей білуге баулу.  Көшедегі тəртіп ережесін қатаң сақтауға, жолда зейінді болуға дағдыландыру.  Жолда жүру ережесін сақтап жүруге тəрбиелеу.

1

16.02

 

43

«Жаяу жүргінші ережелері»

Жол белгілерінің қауіпсіздік сақтаудағы маңызды екенін əңгімелей білуге баулу.  Көшедегі тəртіп ережесін қатаң сақтауға, жолда зейінді болуға дағдыландыру.  Жолда жүру ережесін сақтап жүруге тəрбиелеу.

1

20.02

 

44

«Суда тіршілік  ететін жануарлар»

Балалардың балықтар, бақалар мен су жəндіктері жəне олардың тіршілігі жайлы түсініктерін кеңейту. Табиғат жөнінде қарапайым ғылыми түсінік қалыптастыру, табиғатпен қарым-қатынас мəдениетін қалыптастыру.  Төңірегіндегі адамдармен жақсы қарым-қатынаста болуға тəрбиелеу

 

1

23.02

 

45

«Суда тіршілік ететін жануарлар»

Балалардың балықтар, бақалар мен су жəндіктері жəне олардың тіршілігі жайлы түсініктерін кеңейту. Табиғат жөнінде қарапайым ғылыми түсінік қалыптастыру, табиғатпен қарым-қатынас мəдениетін қалыптастыру.  Төңірегіндегі адамдармен жақсы қарым-қатынаста болуға тəрбиелеу

 

1

27.02

 

46

«Менің мекен жайым»

Балалардың нақты мекенжайын, тұрғылықты жерін атай білу дағдыларын қалыптастыру.  Схеманы пайдаланып, көрсетілген мекенге жетуді үйрету, түрлі өмірде кездесетін жағдаяттан шыға білу қабілеттерін дамыту. Көмекке келуге, достық қарым-қатынасқа тəрбиелеу.

 

01.03

 

47

«Менің мекен жайым»

Балалардың нақты мекенжайын, тұрғылықты жерін атай білу дағдыларын қалыптастыру.  Схеманы пайдаланып, көрсетілген мекенге жетуді үйрету, түрлі өмірде кездесетін жағдаяттан шыға білу қабілеттерін дамыту.  Көмекке келуге, достық қарым-қатынасқа тəрбиелеу.

1

05.03

 

48

«Көктем белгілері»

Балалардың табиғаттағы маусымдық өзгерістер жайлы; сүңгі, тамшы сынды құбылыстар туралы түсініктерін кеңейту. Ізденімпаздық-танымдық қызметке деген құштарлығын күшейту.  Бірлесіп зерттеулер жүргізуге деген қызығушылығын ояту.

 

1

12.03

 

49

«Көктемгі табиғаттың өзгеруі»

Балаларды көктемдегі маусымдық өзгерістермен таныстыру.Ағаштар- дың гүлдеу ерекшеліктері туралы түсінігін пысықтау.  Өзіндік экспери- менталды жұмыстар ұйымдастыру арқылы балалардың түсініктерін нығайту. Табиғатты аялауға тəрбиелеу.

 

1

15.03

 

50

«Көктемгі табиғаттың өзгеруі»

Балаларды көктемдегі маусымдық өзгерістермен таныстыру; ағаштар- дың гүлдеу ерекшеліктері туралы түсінігін пысықтау. Өзіндік экспери- менталды жұмыстар ұйымдастыру арқылы балалардың түсініктерін нығайту.  Табиғатты аялауға тəрбиелеу.

 

1

19.03

 

51

 

«Менің туған өлкем»

Өздерінің туған өлкелері туралы əңгімелеп айтуға үйрету. Туған өлкелерінің көрнекті жерлері, табиғаты, халқы немен айналысатынын əңгімелету арқылы балалардың ауызекі сөйлеулерін дамыту. Туған жерді құрметтеуге тəрбиелеу

1

02.04

 

52

«Менің туған өлкем»

Өздерінің туған өлкелері туралы əңгімелеп айтуға үйрету. Туған өлкелерінің көрнекті жерлері, табиғаты, халқы немен айналысатынын əңгімелету арқылы балалардың ауызекі сөйлеулерін дамыту. Туған жерді құрметтеуге тəрбиелеу

1

05.04

 

 

 

ІҮ-тоқсан

 

 

 

53

«Ағаштарды не үшін отырғызады?»

Балалардың жасыл-желектің адам мен жануарлар өмірінде атқаратын рөлінің маңыздылығы туралы экологиялық түсініктерін нығайту. Бақылау нəтижесін салыстыру, талдау жəне қорытынды жасау қабілетін дамыту. Табиғатпен саналы қарым-қатынас жасауға тəрбиелеу. Зерттеушілік белсенділікке баулу.

 

1

09.04

 

54

«Ағаштарды не үшін отырғызады?»

Балалардың жасыл-желектің адам мен жануарлар өмірінде атқаратын рөлінің маңыздылығы туралы экологиялық түсініктерін нығайту. Бақылау нəтижесін салыстыру, талдау жəне қорытынды жасау қабілетін дамыту.  Табиғатпен саналы қарым-қатынас жасауға тəрбиелеу. Зерттеушілік белсенділікке баулу.

 

     1

12.04

 

55

«Менің елімнің салт  дəстүрлері»

Балаларға өздері білетін халқымыздың салт-дəстүрлері туралы айтқызу. Сурет арқылы «Бесікке бөлеу», Тұсаукесер», «Ашамайға отырғызу» рəсімдері туралы əңгімелету арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Туған халқының салт-дəстүрін құрметтеуге тəрбиелеу.

    1

16.04

 

56

«Менің елімнің салт дəстүрлері»

Балаларға өздері білетін халқымыздың салт-дəстүрлері туралы айтқызу.  Сурет арқылы «Бесікке бөлеу», Тұсаукесер», «Ашамайға отырғызу» рəсімдері туралы əңгімелету арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Туған халқының салт-дəстүрін құрметтеуге тəрбиелеу.

 

1

19.04

 

57

«Қызыл кітапқа қандай жануарлар мен өсімдіктер енген?»

Балалардың Қазақстан Қызыл кітабына енгізілген жануарлар мен өсімдіктер туралы түсініктерін нығайту. Тірі нысанды суреттеу қабілетін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту. Туған өлкені сүюге тəрбиелеу.

 

1

23.04

 

58

«Қызыл кітапқа қандай жануарлар мен өсімдіктер енген?»

Балалардың Қазақстан Қызыл кітабына енгізілген жануарлар мен өсімдіктер туралы түсініктерін нығайту. Тірі нысанды суреттеу қабілетін, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту. Туған өлкені сүюге тəрбиелеу.

 

1

26.04

 

59

«Жайлау. Киіз үйдің құрал-жабдықтары»

Қоршаған ортаны танып-білуіне жағдай жасау, ұлттық мəдениетіміз жайлы білімдерін дамыту.  Киіз үй мен оның жиһаздарының пайдасы жайлы түсіндіре отырып, балалардың зейіндерін дамыту. Киіз үй құрал-жабдықтарының қандай эстетикалық талғаммен жасалғанын түсіндіре отырып, талғампаз болуға баулу

1

30.04

 

60

 

«Жайлау. Киіз үйдің құрал-жабдықтары»

Қоршаған ортаны танып-білуіне жағдай жасау, ұлттық мəдениетіміз жайлы білімдерін дамыту.  Киіз үй мен оның жиһаздарының пайдасы жайлы түсіндіре отырып, балалардың зейіндерін дамыту.  Киіз үй құрал-жабдықтарының қандай эстетикалық талғаммен жасалғанын түсіндіре отырып, талғампаз болуға баулу

1

03.05

 

61

«Табиғатқа

қамқор бол»

Табиғат аясында өз-өзін ұстау тəртібімен таныстыру. Балалардың назарын қоршаған орта проблемаларына аудару. Балалардың бойында табиғат туралы қарапайым түсінік, табиғатпен қарым-қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру.

 

1

10.05

 

62

«Табиғатқа

қамқор бол»

Табиғат аясында өз-өзін ұстау тəртібімен таныстыру. Балалардың назарын қоршаған орта проблемаларына аудару. Балалардың бойында табиғат туралы қарапайым түсінік, табиғатпен қарым-қатынас жасау мəдениетін қалыптастыру.

 

14.05

 

63

«Байланыс құралдары»

Байланыс құралдарының қазіргі замандағы рөлімен таныстыруды жалғастыру арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.  Байланыс құралдары құралдарының бір-бірінен айырмашылығы мен ұқсастығын түсіндіре отырып, ойлай қабілеттерін дамыту.  Компьютер немесе планшетпен жұмыс істеу ережелерін қатаң сақтауға дағдыландыру.

1

17.05

 

64

«Байланыс құралдары»

Байланыс құралдарының қазіргі замандағы рөлімен таныстыруды жалғастыру арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.  Байланыс құралдары құралдарының бір-бірінен айырмашылығы мен ұқсастығын түсіндіре отырып, ойлай қабілеттерін дамыту.  Компьютер немесе планшетпен жұмыс істеу ережелерін қатаң сақтауға дағдыландыру.

 

1

21.05

 

65

«Біз – жас зерттеушіміз»

Жобалық жұмыстар арқылы балалардың танымдық қызметін жандандыру. Олардың қабілеттері мен дағдысын бекіту. Бақылау нəтижелерін салыстырып, талдау жəне қорытынды жасау қабілетін дамыту.  Зерттеушілік жəне экологиялық сана-сезімін жетілдіру.

 

1

24.05

 

66

«Ынтымақ пен бірлік мерекесі»

Əр ұлт өкілдерінің ерекшелігі, өздерінің салт-дəстүрлері бар екенін ұлттар достығы жайлы түсінік қалыптастыру.  Ұлтаралық достық туралы əңгімелету арқылы балалардың сөздік қорын толықтыру. Ұлтаралық татулыққа, достыққа, сыйластыққа баулу.

 

1

24.05

 

 

 

 

66

сағат

 

 

             

 

Жаңартылған күні: 24.06.2024 15:58
Құрылған күні: 24.06.2024 15:58

Текст