Ата-аналар
жиналысы: дайындау және өткізу әдістемесі.
Ең
көп тараған түрі ата-аналармен жұмыс
ата-аналар жиналысы. Ата-аналар жиналысы
өткізіледі, айына бір рет немесе тоқсан,
ерекшеліктеріне байланысты сынып
жасындағы оқушылардың контингентіне
байланысты.
Өте маңызды болатын бірінші кездесу
педагогпен ата-аналар нақты білген
мерзім
бойынша. Ата-аналар жиналысын өткізу
алдын-ала алды кестесі жасалынады. Оқу
жылы бойы сынып жетекшісі өткізуге тиіс
төрт міндетті ата-аналар жиналысы
бойынша мазмұны:ағымдағы, тақырыптық,
қорытынды түрлері болады.
Ағымдағы
ата-аналар жиналысы
– бұл жиналысының дәстүрлі күн тәртібінде:
үлгерім, нәтижелері, тоқсанның нәтижелері,
өткізілетін іс-шаралар мен мерекелер,
жорықтар.
Тақырыптық
ата-аналар жиналысы
– бұл жиналысының арналған өзекті
тақырыбы, талқылауға онда мүдделі басым
көпшілігі ата-анасының сынып оқушысы.
Тақырыптық ата-аналар жиналысы, әдетте,
ол
сипаты
мен кеңейтуге бағытталған білім саласында
ата-аналардың балаларды тәрбиелеуі
болып табылады.
Қорытынды
ата-аналар жиналысы
– ата-аналар жиналысының бағалауға
мүмкіндіктері бар оқушылардың
жетістіктерін
сынып
бойнша жыл бойы өткен іс-шараларды
қортындылау, есеп беру.
Табыстылығы
жиналысының үш факторға байланысты:
1.
мұқият дайындау
2.
диагностика
3.
салт-дәстүрлер.
Қандай
мазмұны бойынша ата-аналар жиналысы
да, ол тиянақты дайындығын талап етеді.
Сынып жетекшісі
жұмыс
барысын ата-аналар жиналысын жоспарлау
қажет. Ә
рбір
ата-аналар жиналысына орынды дайындау
диагностикалық материал үшін ата-анасының
немесе статистикалық материалды
зерделей отырып, жеке өмірінің сынып
оқушыларының
көңіл
бөлу
сынып жетекшісі
тиіс назар аудару..
Жақсы
дәстүр ата-аналар жиналысын мектеп
рәсімдеу
болып табылады жеке шақырулар
арқылы
ата-аналарға.
Жақсы
дәстүр ата-аналар жиналысын жүргізу
болып табылады ата-ана күнделік арқылы
байланыс жасау. Бұл күнделікте ата-аналар
жазбалар жасайды кейін ата-аналар
жиналысында , өз қорытындыларын, пән
мұғалімдеріне айтады және өз ұсыныстарын
береді .
Әрбір
ата-ана үшін жиналыстың өзектілігін
сезініп, уағдаластыққа қол жеткізе
білуге тиіс. Жақсы
дәстүр жиналысы болып табылады рефлексия.
Жиналыс соңында ата-аналар бағалайды,
оның маңыздылығы, өзектілігі, пайдалы.
Рефлексия
әр түрлі түрде жүреді.
Үлкен
маңызы ынтымақтастық мектеп және отбасы
құқығы ата-аналары мен сынып,
мектеп әкімшілігі, мамандар, әр түрлі
салалардағы білімді, педагогикалық
ұжыммен кездеседі.
Отырыстар үш-төрт рет жылына өтеді .
Отырыста талқыланатын өзекті мәселе
оқушы тәрбиесі. Үлкен мән сынып
жетекшінің жұмысында- ата-аналармен
жеке жұмыс. Осы түріне жатады жеке
консультациялар, әңгімелесулер, үйге
бару.