Текст
Фіші топ (1 жастағы балалар) бастапқы диагностиФаның нәтижелерін бақылау парағы | Ерте жас тобына арналған (1 жастағы балалар) бақылау парағы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу жылы: 2023-2024 Топ: "Ақбота" Өткізу кезеңі:аралық Өткізу мерзімі:қаңтар | Қосымша 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Баланың аты - жөні | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дене шынықтыру | Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | Сенсорика | Мүсіндеу | Музыка | Қоршаған ортамен танысу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | 1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | 1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | 1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | 1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | 1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | 1 жастан 1 жас 6 айға дейін | 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-Ф.1 | 1-Ф.2 | 1-Ф.3 | 1-Ф.4 | 1-Ф.5 | 1-Ф.6 | 1-Ф.7 | 1-К. 1 | 1-К.2 | 1- К.3 | 1-К.4 | 1-К.5 | 1-К.6 | 1-К.7 | 1-К.8 | 1-К.9 | 1-К.10 | 1-К.11 | 1-К.12 | 1-Т.1 | 1-Т.2 | 1-Т.3 | 1-Т.4 | 1-Т.5 | 1-Ш.1 | 1-Ш.2 | 1-Ш.3 | 1-Ш.4 | 1-Ш.5 | 1-Ш.6 | 1-Ш.7 | 1-Ш.8 | 1-Ш.9 | 1-Ш.10 | 1-Ә.1 | 1-Ә.2 | 1-Ә.3 | 1-Ә.4 | 1-Ә.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
негізгі қимыл түрлерінің бастапқы дағдыларын меңгерген | дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады, ересектердің көмегімен өзін ретке келтіреді | тура жолдың бойымен жүреді | заттардың арасымен жүреді | жұмсақ модульге немесе гимнастикалық скамейкаға көтеріледі және одан түседі | ересектердің көрсетуімен жалпы дамытушы жаттығуларды орындайды | ересектердің көмегімен өзіне-өзі қызмет көрсетудің қарапайым дағдыларын сақтайды | суреттерден айтылған сөзге сәйкес келетін ойыншықтарды, заттарды табады және көрсетеді: | дыбыстық тіркестер мен кейбір сөздерді еліктей отырып, айтады | эмоционалды көңіл-күйді түсінеді және өзінің эмоциясын ым-ишарамен көрсетеді: | заттардың атын, түсін, мөлшерін, көлемін, орнын біледі және атайды: | сөзбен немесе қысқа сөз тіркестерімен өз өтінішін білдіреді: | ойыншықтармен күрделі емес бейнелі ойындарды ойнайды: | екі, үш сөзден тұратын сөйлемді айтады: | шағын, мазмұны түсінікті әңгімелерді, тақпақтар мен өлеңдерді қызығушылықпен тыңдайды және түсінеді: | жалпақ және көлемді иллюстрацияларымен кітаптарды қарайды: | көрнекіліксіз таныс шығармаларды тыңдайды: | кітаптардағы суреттерді өз бетінше қарайды, ондағы таныс кейіпкерлерді көрсетеді: | оқылған таныс шығармалардағы, өлеңдердегі сөздер мен сөз тіркестерін қайталап айтады: | заттармен әртүрлі әрекеттер орындайды: | заттарды өлшемі немесе пішініне қарай сәйкес ұяларға орналастырады: | күрделі заттармен әрекеттерді орындайды: | біртекті заттарды ортақ белгісі (өлшемі, пішіні) бойынша топтастыра біледі: | негізгі төрт түсті (қызыл, көк, сары, жасыл) ажыратады: | мүсіндеуге қызығушылық танытады | ермексазды, сазбалшықты алақан арасында домалата алады: | жалпақ, дөңгелек пішіндерді мүсіндейді: | тәрбиешінің көрсетуі бойынша алынған пішіндерді құрастыра біледі: | музыкаға, ән салуға, музыкалық-ырғақтық қимылдарға қызығушылық танытады: | музыкамен жүре алады; | ересектердің орындаған әндерін тыңдайды | таныс музыкалық шығарманы көтеріңкі көңіл-күймен қабылдайды, оны соңына дейін тыңдайды: | ересекпен қосылып әннің кейбір сөздерін айтады | жалаушаны желбіретеді, сылдырмақты сылдырлатады: | өзіне жақын адамдарға күлімсірейді, басын изейді, қолын бұлғайды: | қоршаған ортаның заттары мен табиғат құбылыстарына қызығушылық танытады: | ересектердің дауысын тыңдайды, олардың қимылдарына еліктейді, оған көмекке жүгінеді: | гүлдеп тұрған өсімдікті бақылайды және оның бөліктерін көрсетеді: | серуенде қауіпсіз мінез-құлықтың қарапайым ережелерін сақтайды: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
меңгерген | ішінара меңгерген | меңгермеген | қызығушылық танытады, өзін ретке келтіреді | ішінара қызығушылық танытады, өзін ретке келтіруге тырысады | қызығушылық танытпайды, сыртқы келбетіне мән бермейді | жүреді | тырысады | жүрмейді | жүреді | жүруге талпынады | жүрмейді | жұмсақ модульге немесе гимнастикалық скамейкаға көтеріледі және одан түседі | жұмсақ модульге немесе гимнастикалық скамейкаға көтеріледі және одан түседі | қызығушылық танытпайды | орындайды | ішінара орындайды | қызығушылық танытпайды | сақтайды | сақтауға тырысады | сақтауға талпынбайды | табады, көрсетеді | ішінара табады, кейбіреуін көрсетеді | табуға талпынбайды | дұрыс айтады | кейбіреуін айтады | айта алмайды | түсінеді, эмоциясын көрсете алады | ішінара түсінеді, эмоциясын көрсетуге тырысады | эмоциясын білдірмейді | біледі, атайды | кейбіреуін біледі, атайды | біледі, бірақ атай алмайды | өтінішін сөзбен жеткізеді | өтінішін қысқа сөз тіркестерімен білдіреді | өтінішін жеткізе алмайды | қуана ойнайды | ішінара ойнайды | қызығушылық танытпайды | айтады | толық айта алмайды | айта алмайды | тыңдайды, түсінеді | ішінара түсінеді | тыңдайды, бірақ түсінбейді | қызығушылықпен қарайды | қызығушылық танытпай қарайды | кітапқа қызығушылық танытпайды | ықыласпен тыңдайды | тыңдауға талпынады | тыңдамайды | қызыға қарайды, кейіпкерлерді көрсетеді | кітаптардағы суреттерге назар аударады, суреттерге зейін қоюға тырысады, ондағы таныс кейіпкерлерді көрсетеді | суреттерді қарайды, бірақ назарын тез басқа жаққа аударады, ондағы таныс кейіпкерлерді көрсетпейді | қайталайды | қайталауға талпынады | қайталамайды | қызығушылықпен орындайды | орындауға талпынады | орындамайды | орналастырады | орналастыруға тырысады | орналастыра алмайды | қызығушылықпен орындайды | орындауға талпынады | орындамайды | дұрыс топтастырады | ішінара дұрыс топтастырады | дұрыс топтастыра алмайды | ажыратады | екі түсті ажыратады | ажырата алмайды | қуанады | ішінара қызығушылық танытады | қызықпайды | домалата алады | домалатуға талпынады | домалата алмайды | қызығушылықпен мүсіндейді | мүсіндеуге тырысады | мүсіндей алмайды | құрастырады | құрастыруға тырысады | құрастыра алмайды | қызығушылық танытады | ішінара қызығушылық танытады | қызығушылық танытпайды | жүреді | жүруге талпынады | жүре алмайды | ықыласпен тыңдайды | кейде тыңдайды | тыңдамайды | қабылдайды және тыңдайды | қабылдайды, бірақ соңына дейін тыңдамайды | қабылдамайды, ішінара тыңдайды | айтады | қабылдайды, бірақ соңына дейін тыңдамайды | айта алмайды | желбіретеді, сылдырлатады | әрекеттерді орындауға талпынады | қызығушылық танытпайды | жақын адамдарын жақсы көреді, эмоционалды, елгезек | жақын адамдарын таниды, эмоция білдіреді | тұйық, эмоцияны ажырата алмайды, білдірмейді | қызығушылық танытады | ішінара қызығушылық танытады | көңіл-күйі болмаса оларға көңіл бөлмейдіқызығушылық танытпайды | тыңдайды, еліктейді, жүгінеді | тыңдайды, кейде еліктейді және жүгінеді | тыңдамайды, бірақ көмекке жүгінеді | бақылайды, бөліктерін көрсетеді | бақылайды, бірақ бөліктерін көрсетпейді | өсімдіктерге назар аудармайды | ережелерді сақтайды | ережелерді кейде сақтамайды | ережелерді сақтай алмайды | ||
1 | Бек Бекежан | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Айдарбек Рамазан | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлығы, N | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | |
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі, % | 0 | 100 | 0 | 0 | 50 | 50 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 50 | 50 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 50 | 50 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | |
ЕСКЕРТУ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 1-Ф | 0 | 0,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 1-Ф | 2 | 92,9 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 1-Ф | 0 | 7,1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 1-К | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 1-К | 1 | 71,4 | 2 | 80,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 1-К | 1 | 28,6 | 0 | 20,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 100 | 2 | 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 1-Т | 0 | 0,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 1-Т | 0,6 | 30,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 1-Т | 1,4 | 70,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мүсіндеу | Музыка | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 1-Ш | 0 | 0,0 | 0 | 0,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 1-Ш | 0,5 | 25,0 | 0,833333 | 41,7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 1-Ш | 1,5 | 75,0 | 1,166667 | 58,3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 100 | 2 | 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 1-Ә | 0 | 0,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 1-Ә | 0 | 0,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 1-Ә | 2 | 100,0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||